دانلود کتاب صوتی کیمیاگر احمد گنجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی کیمیاگر

گوینده:احمد گنجی
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۲از ۴۴۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کیمیاگر

کتاب صوتی کیمیاگر یکی از زیباترین آثار پائولو کوئیلو است. این کتاب داستان روحی بی‌قرار است که در جست‌و‌جوی رسیدن به هدف است. کیمیاگر روایت‌گر قصۀ پسر جوانی به نام سانتیاگو است که زادگاهش را رها و به شمال آفریقا می‌رود تا در نزدیکی اهرام مصر گنجی مدفون شده را بیابد. او در این مسیر، با زنی کولی، مردی که فکر می‌کرد پادشاه است و یک کیمیاگر آشنا شد و هم‌چنین عاشق فاطمه، دختر صحرا نیز می‌شود. که در اصل همه‌ی آن‌ها هدایت‌گر او در مسیر جست‌وجویش هستند. آوانامه این کتاب صوتی را با صدای احمد گنجی منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی کیمیاگر

کتاب صوتی کیمیاگر داستان زندگی چوپانی به نام سانتیاگو است. او در همه زندگی‌اش مشغول سفر کردن در کنار گوسفندانش است. او تا ۱۶ سالگی در صومعه‌ آموزش دیده و پدر و مادرش علاقه داشتند تا او یک کشیش شود. کسی که مایه غرور و سربلندی آنان شود. اما سانتیاگو از بچگی آرزوی دیدن دنیا را داشت. آرزوی کشف کائنات و در نهایت آرزوی شناخت خدا را داشت. سرانجام سانتیاگو تصمیم می‌گیرد که کشیش شدن را رها کند و با خریدن چند گوسفند به همه جا سفر کند. تا اینکه گرفتار خواب عجیبی می‌شود. خوابی که دو بار پشت سر هم تکرار می‌شود و ذهن او را به شدت مشغول می‌کند.

پس از دیدن این خواب، سانتیاگو با پیرزنی صحبت می‌کند تا در تعبیر خواب به او کمک کند. پیرزن خوابش را تعبیر می‌کند اما سانتیگو به او توجهی نشان نمی‌دهد و روال عادی زندگی خود را پی می‌گیرد. تا اینکه بعد ازمدتی پیرمردی را می‌بیند که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. پیرمرد حرف‌هایی می‌زند که سانتیاگو را تکان می‌دهد. و چوپان به دنبال هدف و زندگی خودش می‌رود. همان‌چیزی که هر کسی در اعماق وجودش به آن وابسته است و از آغاز جوانی آن را می‌شناسد. حدیث همان چیزی است که جوانان می‌توانند به دنبال آن بروند و آن را انجام دهند اما اگر کاری نکنند، با گذشت زمان، نیرویی اسرارآمیز تلاش می‌کند به آدم بفهماند که دیگر رسیدن به حدیث خویش امکان‌پذیر نیست. پیرمرد به او در مورد بزرگ‌ترین فریب دنیا هشدار می‌دهد. او تصمیم می گیرد به دنبال گنج به سمت اهرام مصر برود و شروع سفرش آغاز داستان اصلی کتاب است که جذابیت خاصی دارد .

تاکنون کتاب صوتی کیمیاگر به ۵۰ زبان زنده ترجمه شده است و تاکنون بیش از ۶۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفته و از پر طرفدارترین کتاب‌های جهان می‌باشد .

چرا باید کتاب صوتی کیمیاگر با صدای احمد گنجی را گوش کنیم؟

با شنیدن کتاب صوتی کیمیاگر می‌آموزیم که اگر در زندگی هدفی پراهمیت داریم، هیچ‌وقت آن را غیرقابل‌ دسترس ندانیم و برای آن تلاش کنیم چرا که هر چه بیشتر ادامه دهیم بیشتر شایسته نتیجه‌ای والای آن خواهیم بود.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر در بخشی از زندگی خود هستید که برای رسیدن به هدف‌تان تلاش می‌کنید پس حتما باید کتاب صوتی کیمیاگر با صدای احمد گنجی را بشنوید.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو، نویسنده معاصر برزیلی در اوت 1947 به دنیا آمده است. رمان‌های او در بین مردم کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او به خاطر فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌اش، به‌ عنوان سفیر صلح سازمان ملل انتخاب‌ شده است. او همچنین از مدافعین آزاد شدن مواد مخدر مانند ماری‌جوانا و کوکائین است، زیرا ممنوع بودن را علت جذابیت آنها برای تجربه کردن می‌داند، تجربه ای که برای خودش تلخی فراوان به همراه داشت.

کتاب‌های او تا به حال به 73 زبان ترجمه ‌شده است. آثار او جایزه‌های ادبی بسیاری را برای نویسنده به هدیه آورده‌اند. رمان کیمیاگر معروف‌ترین کتاب پائولو کوئیلو، یکی از رمان‌های بسیار پرفروش قرن بیستم است.

کوئیلو از همان نوجوانی قصد داشت نویسنده شود. در سن 17 سالگی، درون‌گرایی و مخالفت‌های کوئیلو با پیروی از روش‌های سنتی باعث شد که پدر و مادرش او را به مؤسسه‌ای روانی بفرستند. کوئولو سه بار از این مؤسسه اقدام به فرار کرد تا اینکه در سن 20 سالگی وی را مرخص کردند. به درخواست والدینش، پائولو در مدرسه حقوق ثبت نام کرد اما یک سال بعد، از تحصیل انصراف داد و ضمن مصرف مواد مخدر در دهه 1960، با سفر به مناطق مختلف آمریکای جنوبی، آفریقای شمالی، مکزیک و اروپا زندگی به عنوان یک فرد هیپی را برای خود برگزید. در بازگشت به برزیل، کوئیلو به عنوان ترانه‌سرا مشغول به کار شد در سال 1974، دولت نظامی برزیل که ده سال پیش به قدرت رسیده بود و ترانه‌های کوئیلو را خطرناک و مرتبط با حزب چپ می‌دانست، او را به اتهام فعالیت‌های ضد حکومتی دستگیر کرد.

در سال 1982 کوئیلو نخستین کتاب خود به نام اسناد بایگانی جهنم را منتشر کرد که نتوانست موفقیت زیادی به همراه داشته باشد. بعد از نوشتن کتاب زیارت، کوئیلو کتاب کیمیاگر را نوشت و آن را از طریق انتشارات کوچکی در برزیل چاپ کرد و تصمیم به تجدید چاپ آن نداشت. او بعدها با انتشارات بزرگتری همکاری کرد و همزمان با چاپ کتاب بعدی‌اش به نام بریدا، موفقیت کیمیاگر آغاز شد. به زودی این کتاب تبدیل به اولین کتاب پرفروش برزیلی و پدیده‌ای جهانی شد. این کتاب برنده رکورد جهانی گینس به خاطر کتابی از یک نویسنده در قید حیات که بیشتر از هر کتاب دیگری ترجمه گردیده شود. در سال ۲۰۰۹ کتاب ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد به صورت یک فیلم عرضه شد.

از دیگر کتاب‌های پائولو کوئیلو می‌توان به کیمیاگر، بریدا، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، اعترافات یک سالک، یازده دقیقه اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی کیمیاگر می‌شنویم

با گوسفندهایم در چراگاهی بودم. بچه‌ای سر رسید و با حیوانات شروع کرد به بازی، خیلی دوست ندارم هرکسی بیاید و با گوسفندهایم بازی کند، آن‌ها از آدم‌هایی که نمی‌شناسند می‌ترسند، اما هرازگاهی بچه‌ها می‌توانستند با آن‌ها بازی کنند بی آن‌که میش‌ها بترسند. این برایم جالب بود که بدانم حیوانات چگونه سن آدم‌ها را تشخیص می‌دهند؛ چرا از بچه‌ها نمی‌ترسند و با آن‌ها زود انس می‌گیرند؟ پسربچه، مدتی با میش‌هایم بازی کرد، اما ناگهان به سمت من آمد، دستم را گرفت و مرا تا اهرام برد. در مقابل اهرام مصر پسرک به من گفت، اگر تا این‌جا بیایی، گنجی به دست خواهی آورد. زمانی که می‌خواست محل دقیق گنج را نشانم دهد، هر دو دفعه از خواب پریدم.

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

Fereshte
۱۳۹۶/۰۹/۰۹

خوب و مفید👌 در ادامه جملات قابل تامل کتاب از دید خودم رو میذارم

Baran
۱۳۹۷/۰۱/۱۹

من با صدای محسن نامجو کتاب رو شنیدم فوق العاده بود؛ رایگان هم‌ بود. کتاب هاتون خـیلـی گرونه!

ela
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

چرا این کتاب صوتی ۷ ساعته ولی کیمیاگر با صدای محسن نامجو ۵ ساعته ؟؟!؟ یعنی بعضی قسمتاشو حذف کردن ؟!؟؟

Mahshad
۱۳۹۸/۰۸/۱۵

من با ترجمه ی آرش حجازی خوندم و دوست داشتم. پیشنهاد می کنم " برنده تنهاست " که اثر متفاوت پائولو کوئلیو هست، رو بخونید.

hale
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

عالی به نظرم کسی که ارزوهای بزرگی در سر داره باید این رو بخونه

کاربر ۱۴۰۶۸۹۷
۱۳۹۸/۱۲/۱۷

واقعا یکی از رمانهای خوب دنیاست که تا حالا خوندم،،,✓

shafie
۱۳۹۶/۰۹/۰۴

کتاب های پائولو زیبا و روان و دوست داشتنی هستند.

شیخ محمدعلی
۱۳۹۹/۰۲/۰۷

کتاب در مورد مراقبه درونی و کسب تجربیات عرفانیه؛ البته باید انظار داد که بیشتر مناسب رده سنی نوجوانانه و باید در نظر داشته باشید که برای سنین بالاتر شاید اون کشش و ره آورد مدنظر رو نداشته باشه؛ اما برای

- بیشتر
dianaz
۱۳۹۶/۱۱/۲۳

ازش میشه چیزای زیادی یاد گرفت.و این خیلی خوبه.

Azade
۱۳۹۹/۰۸/۰۷

دوستان یه کتاب تو همین سبک میشه معرفی کنید ک داستان جذابی داشته باشه و در حین داستان امیدبخش باشه؟

زمان

۷ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۷,۰۰۰
تومان