دانلود و خرید کتاب راه حل جایگزین (رویارویی با مشکل، بازیابی خویشتن و یافتن شادی) آدام گرانت ترجمه حسین گازر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه حل جایگزین (رویارویی با مشکل، بازیابی خویشتن و یافتن شادی) اثر آدام گرانت

کتاب راه حل جایگزین (رویارویی با مشکل، بازیابی خویشتن و یافتن شادی)

معرفی کتاب راه حل جایگزین (رویارویی با مشکل، بازیابی خویشتن و یافتن شادی)

«راه‌حل جایگزین (رویارویی با مشکل، بازیابی خویشتن و یافتن شادی)» اثری از نویسندگان، شریل سندبرگ و آدام گرنت است. شریل سندبرگ یک رهبر کسب و کار، پیشرو فعالیت‌های بشردوستانه، و رئیس ارشد عملیات در فیسبوک است. او نویسنده کتاب پرفروش رهبر باش و موسس سازمانی به همین نام است و آدام گرانت استاد تمامِ رشته‌ی روان‌شناسی در دانشگاه وارتون و نویسنده کتاب‌های بسیار پروفروش Originals و Give and Take است. او پیشرو تخصص چگونگی یافتن انگیزه و معنا و نحوه‌ی زندگی سخاوتمندانه‌تر و خلاقانه‌تر است. آدام موفق به دریافت جوایز متعددی از موسسه روان‌شناسی آمریکا و بنیان علمی بین‌المللی شده و یکی از نویسندگان همیشگی نیویورک تایمز است. راه‌حل جایگزین دربرگیرنده‌ی بینش‌های شخصی شریل و تحقیقات دقیق و آگاهی‌بخش آدام در زمینه‌ی یافتن قدرت در مواجهه با مصیبت است. شریل در مقدمه کتاب می‌گوید: این کتاب تلاش من و آدام برای به اشتراک گذاشتن درس‌ها و تجربیاتی است که درباره برگشت‌پذیری یاد گرفتیم. این کتاب را با کمک یکدیگر نوشتیم اما برای سادگی و شفافیت داستان، من (شریل) نقل‌کننده آن هستم و آدام به عنوان سوم شخص در آن حضور دارد. اصلاً وانمود نمی‌کنیم که امید بر تمام دردها غلبه می‌کند. تصورمان این نیست که هر نوع ممکن از شکست و بدبیاری را خودمان شخصاً تجربه کرده‌ایم. نه اصلاً این‌گونه نیست. هیچ راه درست و مطلقی هم برای مواجهه با چالش‌ها نیست، بنابراین ما جواب کاملی برای آن‌ها نداریم. هیچ جواب مطلقی وجود ندارد. زندگی هرگز کامل نیست. همه‌ی ما با بعضی از انتخاب‌های دوم زندگی می‌کنیم. این کتاب به ما کمک می‌کند که راه‌حل‌های جایگزین را اجرایی کنیم.
معرفی نویسنده
عکس آدام گرانت
آدام گرانت

آدام گرانت نویسنده‌ی آمریکایی است که طی هفت سال متوالی، به عنوان برترین استاد دانشگاه وارتون انتخاب شده است. به عنوان یک روانشناس سازمانی، گرانت بررسی می‌کند که چگونه می‌توانیم انگیزه و معنا را در زندگی پیدا کنیم و حیاتی سخاوتمندانه و خلاقانه‌تر داشته باشیم. او همچنین به عنوان یکی از ۱۰ متفکر تاثیرگذار در زمینه‌ی مدیریت در جهان شناخته شده و نامش اکنون بین نام اعضای گروه ۴۰ زیر ۴۰ مجله‌ی فورچون به چشم می‌خورد. فعالیت‌های گرانت تاکنون در دنیای تجارت و فناوری‌های بزرگ، بسیار تاثیرگذار بوده است و شرکت‌ها تا به امروز، سعی داشته‌اند اصول او را در فرهنگ‌ها و شیوه‌های کاری خود پیاده‌سازی کنند.

نظرات کاربران

sadeghi
۱۳۹۷/۰۵/۰۴

پیش از خواندن این کتاب اصلا چنین تصوری از اون نداشتم. ,سرتاسر کتاب پربود از داستانهایی از زندگی افرادی که به نوعی دچار مصیبتی شده بودند (ازفوت همسر وفرزند گرفته تا بیکاری,خودکشی,تجاوز,شکست و....)کتاب از زبان زنی بیان میشودکه همسرش را

- بیشتر
bahar
۱۳۹۷/۰۹/۲۱

برا کسانی که عزیزی از دست دادن و در بحران هستن .کتاب خوبیه‌. خودم در این شرایط بودم و خوندن این کتاب به وقت بود

اعظم🎈
۱۳۹۹/۰۱/۰۲

من این کتاب رو وقتی خوندم که پدر دوستم فوت کرده بود. برای من خیلی مفید بود.

123456
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

به نظرم نثری روان و ترجمه خوبی داره ، و اگر توصیه های اخوبی که در خلال سر گذشت ها به بیان میکنه ،ربط بدیم به هر ناکامی در زندگی نه صرفا غم از دست دادن عزیزان بسیار راه گشا

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
به شمار آوردن نعمت‌ها واقعاً می‌تواند شادی و سلامتی را با یادآوری چیزهای خوب زندگی افزایش دهد. هرشب، هراندازه هم ناراحت بودم، چیزی یا کسی را به خاطر می‌آوردم که برایش شکرگزاری کنم.
sadeghi
«بازگشت به سمت خدا، به افراد حسِّ دربرگرفته شدن میان بازوهای عاشقانه‌ای را می‌دهد که ابدی و در نهایتِ قدرت هستند. افراد باید بدانند که هرگز تنها نیستند.»
sadeghi
بعد از اینکه خودت را اصلاح کردی، دیگر آن فرد شکست‌خورده نیستی. می‌توانی بلند شوی و از هرچه که اتفاق افتاده بیاموزی و به نسخه بهتری از خودت تبدیل شوی چون با موفقیت از پس آن برآمدی.
ثنا
از آنجایی که اوقات خالی بیشتری داشتم، به همین دلیل می‌توانستم خاطراتم را به یاد بیاورم و به اندوه عمیق‌تری فرو بروم.
مهدی
دوری از سه عامل می‌تواند دوره بهبود را کوتاه‌تر کند: (۱) شخصی‌سازی: اعتقاد به اینکه اشتباه از خودمان بود؛ (۲) سرایت: اعتقاد به این که یک اتفاق می‌تواند تمام جنبه‌های زندگی ما را تحت تأثیر قرار دهد؛ (۳) دوام: اعتقاد به اینکه پس‌لرزه‌های اتفاق برای همیشه باقی خواهند ماند.
مهدی
هر شرایطی که از آن عبور کردی یا قرار است عبور کنی، زندگی تو را مهیب‌تر نمی‌کند. اگرچه ممکن است در ابتدا این گونه به نظر برسد که شرایط سخت‌تر شده است. این بستگی به خودمان دارد که این فرصت طلایی را درک نکنیم و به کشمکش ادامه دهیم یا اینکه برای ساختن شاهکاری زیبا از وجود خودمان از این فرصت، بهره کافی را ببریم.
sadeghi
تشخیص اینکه وقایع منفی شخصی، مسری و دائمی نیستند باعث می‌شود که افراد کمتر دچار افسردگی شده و راحت‌تر با آن کنار بیایند.
مهدی
و باید ادامه بدی من هم با اینکه نمی‌توانم ادامه دهم اما تمام تلاشم را خواهم کرد برای ادامه دادن ساموئل بکت
njme
«بازگشت به سمت خدا، به افراد حسِّ دربرگرفته شدن میان بازوهای عاشقانه‌ای را می‌دهد که ابدی و در نهایتِ قدرت هستند. افراد باید بدانند که هرگز تنها نیستند.
مهدی
تیم این حربه را از پدرش یاد گرفت و تلاش کرد تا مشکلات را با شوخ‌طبعی پشت سر بگذارد. او کشف کرد که واکنش خودش به ناتوانی‌اش بر نوع واکنش دیگران تأثیر می‌گذارد، یعنی قادر است تا نحوه برداشت دیگران از خودش را کنترل کند. تغییر دادن این لحظات به عادت او تبدیل شد. «داشتن یک چنین پدری که به شما بگوید موانع و بن بست‌ها باعث می‌شوند تا با یافتن راه‌حل‌های مناسب قدرتمندتر شوی یک نعمت است.»
شاپرک

حجم

۳۵۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۳۵۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان