دانلود و خرید کتاب ۲۸۳ گرم عشق مهرنوش صفایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۸۳ گرم عشق اثر مهرنوش صفایی

کتاب ۲۸۳ گرم عشق

امتیاز:
۳.۲از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۲۸۳ گرم عشق

«۲۸۳ گرم عشق» نوشته مهرنوش صفایی (-۱۳۵۴) است. در بخشی از این رمان عاشقانه می‌خوانیم: شاید شما هم تا به حال متوجه شده باشید که بعضی چیزها باعث ایجاد تغییراتی بزرگ در بعضی چیزهای دیگر می‌شود که عملا هیچ ربطی به هم ندارند. ناامیدی از ازدواج و به دام انداختن- بهداد هم یکی از آن چیزها بود، که در نهایت سبب شد کتی به فکر کار کردن بیفتد. در واقع منطق کتی به او هشدار داد که برای محافظت از خود در برابر آینده‌ی مبهمی که اکرم خانم از سالهای تاهل همایون برای هر دو نفرشان توصیف کرده بود، به هر راهی که به ذهنش می‌رسد متوسل شود و کار کردن، یکی دیگر از این راه‌ها بود. کتی، ترمِ آخر رشته‌ی کامپیوتر بود و حالا بعد از گذراندن دوره‌های تکمیلی و آموزشی متفاوت، فکر نمی‌کرد برای پیدا کردن یک شغل نیمه‌وقت تا این حد با مشکل مواجه شود اما انگار شغل هم درست مثل خواستگار از او فرار می‌کرد، چون هرچه کتی بیشتر به‌دنبال کار می‌دوید، کمتر شغل دلخواهش را پیدا می‌کرد. عاقبت هم بعد از یک ماه دنبال کار گشتن به این نتیجه رسید که به هرکاری از جمله تایپ و منشی‌گری و کارمند اداری و غیره راضی شود. پس از این تصمیم انتحاری بود که کتی بالاخره موفق شد در یک شرکت ساختمانی کاری نیمه‌وقت پیدا کند و این طلسم لعنتی را بشکند.

نظرات کاربران

javid
۱۳۹۸/۰۷/۱۲

داستان جالبی بود، یک سوم آخر داستان توضیحات کمی اضافه بود ولی در کل پسندیدم، گاهی تصمیمات اشتباه نه تنها زندگی فردی بلکه زندگی جمعی از آدم هایی که حتی فکرش رو هم نمیشه کرد، بهم میریزه

maedeh
۱۳۹۸/۰۹/۰۴

قشنگ بود.ارزش خوندن داشت.ولی کتی نباید اینقدر خودش رو در برابر عشق مهندس ضعیف نشون میداد.

کاربر ۳۷۴۱۱۶۰
۱۴۰۲/۰۷/۰۱

زندگی یه خانواده با دختر و پسری در سن ازدواج که با تصمیمات خود تجربه کسب میکنند .

راز
۱۴۰۰/۱۱/۲۱

قبلا دوکتاب از این نویسنده خونده بودم خوبو جذاب بود اما این کتاب بنظر من جالب نیومد. وسطاش خیلی خسته‌کننده شده بود و درکل داستان یه جور غیر منطقی و غیر طبیعی بنظر می‌رسید

Sisi
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

خوب بود البته من کاملا با عملکرد مادر مهندس با گیلان موافقم ولی ربط اسم کتاب با موضوعش رو نمیفهمم

کاربر ۱۸۴۶۱۳۵بانو
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

کتاب جذابی هست نویسنده قلم زیبایی دارند میخوام بقیه کتابهاشون راهم بخونم

فاطمه
۱۴۰۰/۰۵/۱۹

ارزش یکبار خوندن داره با ارفاق😐

کاربر ۱۴۹۵۸۱۱
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

آخر داستان خیلی بد تموم شد یه پایان باز که خواننده رو از خوندن داستان و وقت گذاشتن براش پشیمون می کنه. در کل با توجه به آثار دیگه ی نویسنده، انتطار خیلی بیشتری از این رمان داشتم.

کاربر ۱۸۴۴۶۹۰
۱۳۹۹/۰۹/۰۲

توصیه می کنم حتما این داستان جذاب را بخوانید از خانم صفائی ممنونم.من کتابهای زیادی از ایشان خوانده ام و لذت برده ام.به امید کارهای جدید ایشان .

محبوبه غلامی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹

خوب نبود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
خدا هر روز صبح، با طلوع خورشید پیغام مهمی به بندگانش می‌داد. پیامی که می‌گفت: «من هستم…خورشید هم هست …تو هم هستی… پس امروز هم جایی برای ناامیدی نیست.»
javid

حجم

۳۵۸٫۱ کیلوبایت

حجم

۳۵۸٫۱ کیلوبایت

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان