دانلود و خرید کتاب اسرار ذهن میلیونر تی. هارو اکر ترجمه زینب لامعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اسرار ذهن میلیونر

کتاب اسرار ذهن میلیونر نوشتهٔ تی. هارو اکر با ترجمهٔ زینب لامعی منتشر شده است. این کتاب که در نشر هورمزد منتشر شده است یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینهٔ کسب‌وکار و موفقیت است.

درباره کتاب اسرار ذهن میلیونر

بخش اول کتاب اسرار ذهن میلیونر توضیح می‌دهد که هرکدام از ما چطور برنامه‌ریزی شده‌ایم تا در مورد پول فکر کنیم و آن را به کار گیریم و با استفاده از چهار روش کلیدی که معرفی می‌کند بتوانیم دربارهٔ برنامهٔ مالی ذهنمان تجدیدنظر کنیم.

در بخش دوم، تفاوت‌هایی که در طرز فکر افراد ثروتمند، متوسط و فقیر وجود دارد بررسی می‌شود و ۱۷ روش مؤثر توضیح داده می‌شود که با استفاده از آن‌ها زندگیِ مادی شما می‌تواند برای همیشه تغییر کند.

نویسنده در این کتاب به ما یاد می‌دهد در زمان مناسب و در مکان مناسب بودن کافی نیست؛ بلکه باید در مکان و زمان مناسب، فرد مناسب نیز باشیم.

خواندن کتاب اسرار ذهن میلیونر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رشد در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اسرار ذهن میلیونر

«آیا در مورد افرادی که پول‌هایشان را به باد داده‌اند، چیزی شنیده‌اید؟ آیا توجه کرده‌اید که برخی از مردم پول زیادی دارند و بعد آن‌را از دست می‌دهند، یا با موقعیت‌های عالی شروع به کار می‌کنند ولی بعد همه‌چیز به‌هم می‌خورد؟ آیا دلیل اصلی این پیشامدها را می‌دانید؟ به‌ظاهر دلیل این پیشامدها بدشانسی، رکود اقتصادی، شریک به‌دردنخور و غیره است؛ اما در اصل، موضوع چیز دیگری است. وقتی پول زیادی به‌دست می‌آورید ولی از درون آمادگی‌اش را ندارید، فرصت ثروتمندبودن شما خیلی کوتاه می‌شود و شما به‌زودی به وضعیت قبلیِ خود برمی‌گردید.

قریب به اکثریت مردم، ظرفیت بالایی بری رسیدن به پول و موفقیت و نگه‌داشتن آن‌را ندارند. بله، دوستان خوبم، دلیل اصلی پول‌دار نبودن خیلی از مردم همین موضوع است.

یک مثال واضح، برنده‌های مسابقه‌های بخت‌آزمایی هستند. تحقیقات نشان می‌دهد بیشتر برنده‌های بخت‌آزمایی علیرغم مقدار پولی که برنده می‌شوند خیلی زود به وضعیت مالی اولیه‌ی خود برمی‌گردند؛ وضعیتی که به‌راحتی می‌توانند تحت کنترل خود قرار دهند. از طرفی، حالت برعکس این وضعیت برای افرادی که خودشان میلیونر هستند اتفاق می‌افتد. حتماً توجه کرده‌اید حتی وقتی افراد میلیونرِ خودساخته سرمایه‌شان را از دست دهند، معمولاً خیلی سریع دوباره آن‌را به‌دست می‌آورند. دونالد ترامپ۴ مثال خیلی خوبی است. او میلیاردری بود که همه‌ی ثروتش را از دست داد ولی در طول یکی دو سال، همه‌ی آن و حتی بیشتر از آن‌را به‌دست آورد. چرا این مسئله اتفاق می‌افتد؟ اگرچه میلیونرهای خودساخته پولشان را از دست می‌دهند اما آن‌ها هیچ‌وقت بخش مهم رسیدن به موفقیت، یعنی ذهن میلیونرشان را از دست نمی‌دهند.

در مورد دونالد نیز عامل موفقیتش ذهن میلیونر او بود. اگر دونالد فقط یک‌میلیون دلار سرمایه داشت فکر می‌کنید چطور می‌توانست به موفقیت مالی‌اش برسد؟ بیشتر مردم فکر می‌کنند او ورشکسته می‌شد. چون ذهن مالی دونالد برای میلیاردرشدن تنظیم شده بود نه میلیونر شدن. ذهن مالی بیشتر افراد برای به‌دست آوردن هزاران دلار برنامه‌ریزی‌شده است نه میلیون‌ها دلار.

حتی ذهن برخی از افراد برای به‌دست آوردن صدها دلار برنامه‌ریزی‌شده نه هزاران دلار و ذهن بعضی‌ها برای رسیدن به زیر صفر برنامه‌ریزی‌شده است. آن‌ها در همان وضعیت باقی می‌مانند و دلیلش را نمی‌دانند. واقعیت این است که بیشتر افراد به استعدادهای بالقوه‌ی خود نمی‌رسند. بیشتر افراد موفق نمی‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد ۸۰ درصد از افراد هرگز نمی‌توانند از نظر مالی به وضعیتی که دوست دارند برسند و ۸۰ درصد هم هرگز به‌طور حتم بیان نمی‌کنند که واقعاً زندگیِ شادی دارند.»

نظرات کاربران

گلنار
۱۳۹۷/۰۷/۰۱

بسیار آموزنده من ابتدا به نیت یادگیری در حوزه مالی شروع به مطالعه کردم اما در این کتاب بسیار فراتر شما خواهید آموخت نوع و نگرشتون به زندگی عوض میشه

mina
۱۴۰۰/۰۵/۰۷

کتاب پر شده از اطلاعات علمی نادرست و مزخرفات روحانی مسخره. جهان را با ارتعاشات سلول های خود همراه کنید. وقتی از گرسنگی در حال تلف شدن هستید سکه ای که روی زمین پیدا می کنید را بالا بگیرید و

- بیشتر
سمانه
۱۳۹۸/۰۶/۱۵

کتاب خیلی خوب و کاربردی است و شاید کسی بخواد بخونه فکر کنه اوه بازم از اون کتاباییه که هی میگن آررره من می تونم!! اونم بی هیچ اتفاق خاصی که بخواد بیفته. نه! اتفاقا برعکس ادمو با یکسری گره ذهنی

- بیشتر
rozalin
۱۳۹۹/۰۱/۰۲

کتابی بسیار عالی در زمینه اماده سازی ذهنی برای رسیدن به ثروت .یکی از بهترین کتاب ها در بین کتاب های متعددی که در این موضوع نوشته شده است .متن هم بسیار روان است

Nasrin mohseninia
۱۳۹۸/۰۹/۲۶

عجب کتاب پرمحتوایی، عالیه حتما آگه در مسائل مالی مشگل دارید مطالعه بفرمایید

کاربر ۱۵۲۸۸۴۰z
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

فوق العاده بود 🤩🤩

ali khordegir
۱۳۹۷/۰۳/۲۲

بی نظیر فوق‌العاده روزی نیس به توصیه هاش فکر نکنم ینی همیشه تو ذهنت میمونه ک عمل کنی

shayan v2
۱۳۹۸/۱۰/۰۱

کتاب خیلی آموزنده پنجاه صفحه اشوبخونی می فهمی ارزش داره

Pari Zahedi
۱۳۹۷/۰۱/۲۱

این کتاب واقعا عالی بود

مهرداد معتمد
۱۳۹۹/۰۶/۲۱

40% خوندم. دیگه نتونستم ادامه بدم. حرف‌های کلیشه‌ای و قدیمی. توضیحات زیاد و غیرکاربردی. کتابای این آقا و برایان تریسی و رابرت کیوساکی و... فرق چندانی با هم ندارن.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳۳)
افراد فقیر همیشه سخت کار می‌کنند اما افراد ثروتمند تا موقعی سخت کار می‌کنند که پولشان جای آن‌ها را بگیرد و برای آن‌ها کار کند.
حنانه
اگر مشکل بزرگی در زندگی دارید به این دلیل است که شما آدم کوچکی هستید.
mahbob
در روبه‌روشدن با یک مشکل، کوچکی یا بزرگی آن مهم نیست، بلکه کوچکی یا بزرگی شما اهمیت دارد.
Nasrin mohseninia
تا وقتی‌که ثابت نکنید چیزی را که دارید می‌توانید کنترل کنید، به چیز دیگری نمی‌رسید.
readermohamad
«چیزی که مانع موفقیت است آنچه که نمی‌دانیم نیست، بلکه دانسته‌های ما بزرگ‌ترین مانع موفقیت ما هستند.»
منتظر
اولین رکن در تغییر، آگاهی است: شما نمی‌توانید چیزی را تغییر دهید، مگر آنکه بدانید آن چیز وجود دارد. رکن دوم در تغییر، دانستن است: شما نمی‌توانید چیزی را تغییر دهید مگر آنکه بدانید شیوه‌ی فکر کردنتان از کجا نشأت گرفته است، آنگاه می‌توانید آن منشأ را تغییر دهید. رکن سومِ تغییر، جداسازی است: وقتی بفهمید این روش فکر کردن مربوط به شما نیست می‌توانید آن‌را از خودتان جدا کنید و روشی را بر اساس این‌که امروز چه کسی هستید و فردا می‌خواهید چه کسی باشید انتخاب کنید.
Sajjad Salehi
اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، روی به‌دست آوردن پول، نگهداری و سرمایه‌گذاری آن تمرکز کنید، اما اگر می‌خواهید فقیر شوید روی خرج کردن پولتان تمرکز کنید.
mahdi12464
شما آزاد هستید دیگری را به‌خاطر کسی که هست دوست داشته باشید نه به‌خاطر کارهایی که برای شما انجام می‌دهد
hrf67
«دنیای بیرونی شما، بازتابی از دنیای درون‌تان است.»
Amirhossein.p
افکار منجر به احساسات، احساسات منجر به فعالیت و فعالیت منجر به نتیجه می‌گردد.
fatemeh

حجم

۲۱۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

حجم

۲۱۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
۲۸,۲۰۰
۴۰%
تومان