دانلود و خرید کتاب ضربه‌های شفابخش جک کنفیلد ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ضربه‌های شفابخش اثر جک کنفیلد

کتاب ضربه‌های شفابخش

معرفی کتاب ضربه‌های شفابخش

«ضربه‌های شفابخش» اثری مشترک از جک کنفیلد و پاملا برونر است که با موضوع موفقیت و خودیاری نگاشته‌شده‌است. جک کنفیلد نه تنها به‌خاطر موفقیتش در نگارش کتاب‌های مجموعه غذای روح زبانزد خاص و عام است، بلکه به‌عنوان یک مربی کوچ‌ها و راهنمای موفقیت از اعتبار فراوانی برخوردار است. زندگی و موفقیت‌های او در تمام سطوح مالی، احساسی و اجتماعی به اندازه‌ای چشمگیر بوده که معنی‌دار و عاقلانه است که به حرف‌هایش گوش بدهیم و نتایج آن‌را تکثیر کنیم. در کتاب حاضر او با پاملا برونر که متخصص روان‌سازی، ضربه زدن و روان‌شناس انرژی است، همکاری داشته تا حاصل کار آن‌ها کتابی باشد که به شما در ابعاد مختلف زندگی‌تان کمک کند. بخشی از مقدمه کتاب را می‌خوانید: با وجود تمام آموزش‌های عالی در جهان، چرا اغلب افراد موفق نمی‌شوند؟ در زمینه اصول معنوی، قوانین فراگیر جهانی و مفاهیم موفقیت انواع کتاب‌ها، سی‌دی‌های ویدیویی و شنیداری تهیه شده‌اند. سخنرانی‌های الهام‌بخش، کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها و گردهمایی‌های آموزشی فراوانی مرتب تشکیل می‌شوند؛ ولی دستیابی به موفقیت برای بسیاری از افراد هنوز یک معضل بزرگ است. همچنین ایده‌ها و نظراتی که ارایه می‌شوند، الهام‌بخش و اغلب انگیزه‌دهنده هستند؛ اما به‌کار بردن آن‌ها موضوعی است که برای بسیاری از مردم دشوار است. فقط داشتن نقشه برای رسیدن به مقصد کافی نیست، تنها دانستن این‌که چه باید انجام دهیم، کفایت نمی‌کند. ذهن انسان‌ها با مکانیزم‌ها و راهکارهای حمایتگرانه‌ای طراحی شده است که دستیابی به هدف را با دشواری روبه‌رو می‌سازد، در نتیجه میلیون‌ها نفر از تلاشی که می‌کنند تا از جای خود به‌جایی که می‌خواهند برسند، دلسرد و سرخورده شوند. کتاب حاضر برای پر کردن این شکاف نگارش یافته است.
معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
هنگامی‌که احساس می‌کنید؛ در نتیجه عملکرد دیگران متضرر می‌شوید، ممکن است به‌عنوان نخستین تمایل بخواهید که آن‌ها را سرزنش کنید؛ اما سرزنش دیگران از میزان قدرت شما می‌کاهد. شما قربانی عمل یا عمل نکردن، دیگران می‌شوید.
احسان

حجم

۲۹۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۲۹۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان