دانلود کتاب صوتی درود بر خودم با صدای مریم رحیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی درود بر خودم اثر جلال  طحان

دانلود و خرید کتاب صوتی درود بر خودم

نویسنده:جک کنفیلد
گوینده:مریم رحیمی
گردآورنده:جلال طحان
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۴.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی درود بر خودم

کتاب صوتی درود بر خودم اثری از جلال طحان است که بر اساس اصول جک کنفیلد گردآوری و ترجمه شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با پذیرفتن مسئولیت زندگی خویش، خوشبختی و آینده‌تان را تضمین کنید. 

نسخه صوتی این اثر را با صدای مریم رحیمی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی درود بر خودم

کتاب صوتی درود بر خودم شامل شصت و دو اصل برای موفقیت در مدیریت زندگی است. در حقیقت هر کدام از اصولی که در این کتاب عنوان می‌شوند، یکی از ویژگی‌هایی هستند که یک فرد موفق در زندگی خود دارد. اما آنچه این کتاب را از سایر کتاب‌های مشابه در این زمینه متمایز می‌کند، این است که اصول به صورت شعارگونه بیان نشده‌اند، بلکه همراه با توضیحات کامل، مانند یک راهنمای رفتار در کنار شما هستند و برای برداشتن هر گام شما را راهنمایی می‌کنند. 

در قسمت بعد شما با یک الگوی رفتاری روبه‌رو هستید که با راه حل‌های عملی و مثال‌های مختلف همراه شده است تا به شما کمک کند تا درک بهتری نسبت به موضوع پیدا کنید. به این صورت شما می‌توانید موفق‌تر باشید. زمینه پیشرفت خودتان را انتخاب کنید. با برداشتن گام‌های کوچکی که شما را به هدف بلند مدتتان نزدیک‌تر می‌کند، به هدف نهایی نزدیک شوید و هر روز میزان تعهد، انگیزه و علاقه‌تان را به کار بیشتر از قبل کنید. 

کتاب صوتی درود بر خودم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

درود بر خودم، چکیده‌ای از تمام آموزه‌های جک کنفیلد است که با مثال و راهنمای علمی همراه است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا در مسیر زندگی موفق شوید. بنابراین اگر به دنبال چنین کتاب راهنمایی هستید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است. 

درباره جک کنفیلد

جک کنفیلد پیش از آنکه به نویسنده و سخنرانی موفق در زمینه قانون جذب و موفقیت تبدیل شود، فروشنده و معمل بود. او را می‌توان نمونه بارزی از کسانی دید که به کمک قانون جذب به خواسته‌هایشان در زندگی رسیده‌اند.

جک کنفیلد پیش از انتشار کتاب معروفش، سوپ جوجه برای روح، که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه الهام‌بخش است، آن را به ۱۴۴ ناشر نشان داد و همگی کتابش را رد کردند. اما بعد از اینکه این کتاب منتشر شد، از استقبال بسیاری برخوردار شد و او را به عنوان یک راهنما و مربی موفق در زمینه آموزش موفقیت به دنیا شناساند. جک کنفیلد با قلمی که از تجربه‌های زندگی شخصی‌اش سرشار است، می‌نویسد و همین موضوع باعث شده تا کتاب‌های او اینچنین پر طرفدار باشند. او سال‌ها است که با اصول خاص خودش زندگی می‌کند.

دیدگاه جک کانفیلد بیشتر روی بر روان‌شناسی متمرکز است تا کسب و کار. به همین دلیل او تاکید زیادی روی اهمیت گذشته و برخورد صحیح با آن، برای ایجاد پیشرفت فردی و حرفه‌ای دارد. 

بخشی از کتاب صوتی درود بر خودم

واقعیت این است که تنها یک نفر مسئول کیفیت زندگی شماست و آن شخص کسی نیست جز خود شما. می‌خواهید موفق باشید، باید مسئولیت ۱۰۰درصد زندگی‌تان را بپذیرید که پیشرفت در کارها، کیفیت روابط، وضعیت سلامت، تناسب اندام، درآمد، مقدار بدهی، احساس‌ها و هر چیز مرتبط با زندگی­تان را شامل می‌شود.

درحقیقت، بیشتر ما عادت کرده‌ایم دلیل پیشامدهای ناخوشایندی را که در زندگی‌مان رخ می‌دهد، به چیزی بیرون از خود نسبت دهیم. ما به والدین، رئیس، دوستان، رسانه‌ها، همکاران، ارباب رجوع، همسر، آب ­و هوا، اقتصاد، نحوه­‌ی قرارگیری ستاره­‌ها، بی‌پولی و در مجموع به هر کسی یا هر چیزی که می‌توانیم برچسب مقصر بودن بزنیم! چون هیچ‌گاه نمی‌خواهیم ببینیم که مشکل واقعی خودمان هستیم.

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظرات کاربران

mina
۱۴۰۰/۰۳/۲۴

کتاب خوب و تاثیر گذاریه... ارزش شنیدن داشت...

زمان

۴ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۴۱۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۴۱۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان