دانلود و خرید کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده محمد بلوریان تهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده اثر محمد بلوریان تهرانی

کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده

کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده، تالیف دکتر محمد بلوریان تهرانی به تعریف و جایگاه اصول قیمت‌گذاری در اقتصاد و تجارت امروز می‌پردازد. این کتاب توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.


درباره کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده

دکتر محمد بلوریان تهرانی در کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده موشیده است تا با زبانی ساده و درخور درک عموم خوانندگان، مبحث قیمت در بازاریابی را باز تعریف کند. قیمت‌گذاری در اقتصاد و تجارت امروز یک مقوله استراتژیک است و مدیران و استراتژیستهای سازمان، هماان طور که در سایر مسایل سازمان مسئولیت تضامنی دارند، در این مورد نیز باید دغدغه و نگرانی داشته باشند و امر تعیین قیمت و هر گونه جر و تعدیل در آن را در ارتباط با اهداف سازمان مورد توجه قرار دهند. محمد بلوریان تهرانی در کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده در قالب ۲۸ پاراگراف و با قلمی ساده و روان، تعریف قیمت، جایگاه قیمت درآمیخته بازاریابی، تفاوت قیمت و ارزش، عوامل مؤثر در تعیین قیمتها، مراحل و اهداف قیمت‌گذاری، استراتژی‌ها و روش‌های قیمت‌گذاری، روش های تعدیل و تخفیف قیمت‌ها، تعیین ساختار قیمت‌های داخلی و صادراتی و بسیاری موارد دیگر، بیان کرده است.

خواندن کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده را به صاحبان مشاغل، دانشجویان، علاقمندان و پژوهشگران پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده اثر محمد بلوریان تهرانی می‌توانید در تصمیم‌گیری‌های خود در بحث قیمت بهتر و موفق‌تر عمل کنید.

جملاتی از کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده

تعیین قیمت، یکی از مهمترین موارد اختلاف نظر بین مدیران فروش و بازاریابی از یک طرف و مدیران مالی و اعضای هیئت مدیره از طرف دیگر است. اعضای هیت مدیره و مدیران مالی، بیشتر با دیدی کوتاه مدت و نگرانی نسبت به هزینه‌ها و تعهدات، مایلند قیمت مصوب و یک نواختی را به مدیران فروش و بازاریابی تحمیل کنند و در مقابل، مدیران بازار با توجه به قیمت‌های رقبا و لزوم دست‌یابی به اهداف فروش، مایلند قیمت ها در یک سطح قابل رقابت و با امکان انعطاف از قیمت مصوب تعیین گردد. «برای خوتندن جملات بیشتری از کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده، فایل نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

فهرست کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده

• قیمت چیست

• جایگته قیمت در طیف فعالی‌های بازاریابی

• ارزش

• عوامل موثر در تعیین قیمت

• مراحل یا فرآیند قیمت‌گذاری

• اهداف قیمت‌گذاری

• ویژگی‌های قیمت در مراحل مختلف منحنی عمر محصول

• اثر آمیخته بازاریابی در قیمت

• اثر رقابت در تعیین قیمت

نظرات کاربران

pkh
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

خلاصه و کافی برای شناخت و تصمیم گیری در مورد قیمت گذاری محصولات اگه حوصله خواندن کتاب های مرجع(۳۰۰-۴۵۰صفحه ای ) رو ندارید توصیه میکنم به جای کتاب های مرجع این کتاب رو بخونید قیمت گذاری بانگاه مبتنی بر فروش-مشتری-حسابداری-مدیریت مالی-اقتصادی و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۱ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۱ صفحه

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان