دانلود و خرید کتاب تحول روح، تجلی عشق باربارا دی‌آنجلیس ترجمه فاطمه باغستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحول روح، تجلی عشق اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب تحول روح، تجلی عشق

معرفی کتاب تحول روح، تجلی عشق

«تحول روح، تجلی عشق» نوشته دکتر باربارا دی آنجلیس، روانشناس و مشاور مشهور آمریکایی است. اگر می‌پرسید در این کتاب چه چیزهایی می‌خوانید، باید بگویم که کتاب تحول روح، تجلی عشق دو نوع محتوا دارد: محتوای اطلاعاتی و محتوای ارتعاشی. محتوای اطلاعاتی طوری طراحی شده که بر ذهن شما تأثیر بگذارد و همان چیزهایی را که همیشه از خواندن کتاب در نظر داشتیم؛ یعنی ایده‌ها، مفاهیم و توضیحات جدیدی که روش‌های جدید تفکر برای شناخت بهتر خویش و هستی هستند، بیاموزیم. اما محتوای ارتعاشی برای درک ذهنی ترسیم نشده بلکه قرار است دل و جان شما را نشانه گیرد تا تأثیری ژرف و حقیقی بر انرژی درونی و بیرونی شما داشته باشد. بین روند جمع‌آوری اطلاعات در مورد چیزی به طور ذهنی (مواجهه ذهنی) با تجربه درونی و حقیقی آن چیز (مواجهه ارتعاشی) تفاوتی چشمگیر وجود دارد. در ادامه مطالب بیشتری در مورد ارتعاش می‌آموزید اما اکنون همین‌قدر بدانید که هدف از این محتوای ارتعاشی کمک به دگرگونی درونی و حقیقی شماست. مثل این است که تفاوت بین شنیده‌های ما در مورد بستنی را با زمانی که طعم خامه و شیرینی بستنی را زیر زبان حس می‌کنیم، مقایسه کنید یا کسی از شنا کردن در دریایی آرام و گرم برایمان حرف بزند و یک روز خودمان در آب‌های نیلی و گرم، شناور باشیم. صحبت در مورد شنا در دریایی آرام به نظر خوب می‌رسد اما تجربهٔ حقیقی آن حسی خوب در آدمی ایجاد می‌کند. این حس تغییری از درون ایجاد می‌کند. صمیمانه دلم می‌خواهد با خواندن کتاب تحول روح، تجلی عشق همین حس پاک و مانا در شما ریشه گیرد، چیزی را به شما اضافه کند و تجربه‌هایی دلنشین برایتان رقم زند.

نظرات کاربران

ensiye139
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

کتاب بسیار مفید و پرنغز، سفری از ذهن به قلب هست که نویسنده ضمن بازگویی تجربه خود در زندگی با ذکر روش‌هایی ،مارا در هر چه بهتر درک سفر و در نهایت تبدیل شدن به خود برتر یاری میدهد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
برای بهبود کیفیت زندگی خویش باید کیفیت انتخاب‌هایتان را افزایش دهید. برای بهبود کیفیت انتخاب‌ها باید کیفیت اندیشه‌ها و عواطفی که این
کاربر ۵۶۹۲۳۰۳
«آنگاه که روح بیدار می‌شود، آغاز جستجوست، جستجوئی بی‌بازگشت! از این لحظه وجود شما سرشار از شور است، شوری که شما را برای همیشه به عرش می‌برد. اشتیاقی که ملازمان آن خشنودی از خویش و کامیابی است و همین جاست که آدمی جاودانگی و فناناپذیری را با تمام وجود می‌فهمد.
مهسا
این‌که امروز در جستجو هستید به این معناست که چیزی را یافته‌اید. کاوش شما در عمل، بیداری درونی شماست. اندیشه بیداری یعنی در مسیر درست خانه قرار گرفته‌ایدو گم‌شدن‌ها پایان یافته است.
مهسا
شجاعت پرسیدن سؤالات الهی، عاملی است که نشان می‌دهدشما کاوشگر حقیقت هستید. این پرسش‌ها نشانی فرخنده‌اندکه می‌گویند سفر بیداری شروع شده است. زمان بیدار شدن: ساعت کیهانی شما خیلی وقت است زنگ بیداری می‌زند! چرخش رویدادهای درونی باید چگونه باشند که ما را در مسیر جدی معنویت به حرکت درآورند؟ من آن را ساعت زنگ‌دار کیهانی می‌نامم. مثل این است که ساعتی درون شما به‌ناگاه به صدا در می‌آید و به شما هشدار می‌دهد که تا به حال خواب بوده‌اید و وقت بیداری رسیده است.
مهسا
تحول معنوی آگاهانه، چیزی نیست که هر روز آن را به خود یادآور شویم. مثل این نیست که بگوئی: «می‌دانم اهل قضاوت کردن هستم و به دیگران شانس اظهار نظر نمی‌دهم، پس باید سعی کنم خود را اصلاح کنم.» یا «من همیشه دیگران را کنترل می‌کنم پس باید ابتدا تا ده بشمرم و به دیگران اجازه صحبت بدهم.» شاید این کار برای شروع خوب باشد اما تحول آگاهانه و دگرگونی روحی ماندگار تلاشی بیش از این را می‌طلبد. این نوع دگرگونی به دنبال بهبود تمام چیزهائی است که ما را مجبور به قضاوت می‌کند، تمام چیزهائی که از ما فردی کنترل‌گر ساخته و در ما حس عدم امنیت ایجاد کرده است. در این حالت شما باید از درون به بیرون متحول شوید.
esrafil aslani

حجم

۳۶۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۳۶۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان