دانلود و خرید کتاب ثروتی که با پول نمی شود خرید رابین شارما ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ثروتی که با پول نمی شود خرید اثر رابین شارما

کتاب ثروتی که با پول نمی شود خرید

معرفی کتاب ثروتی که با پول نمی شود خرید

کتاب ثروتی که با پول نمی شود خرید نوشتهٔ رابین شارما و ترجمهٔ فریبا جعفری نمینی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب هشت عادت پنهان برای زندگی در نهایت ثروت.

درباره کتاب ثروتی که با پول نمی شود خرید

کتاب ثروتی که با پول نمی شود خرید (The wealth money can't buy) دربارهٔ هشت عادت پنهان سخت گفته است؛ هشت عادت برای زندگی در نهایتِ ثروت. این کتاب از ما خواسته است باور کنیم راهی که همه در صعود به کوه معروف موفقیت دنبال می‌کنند، ما را به موفقیت واقعی نخواهد رساند؛ زیرا ایستادن بر فراز قلهٔ پول با احساس پوچی، تنهایی و ناخشنودیْ پیروزی نیست؛ شکست است. رابین شارما گفته است شما که نمی‌خواهید مانند آن پسر جوانی که داستانش را برایتان گفته، باشید. حتماً به یاد دارید که این پسر به‌دنبال رؤیایی می‌دوید که در آخر متوجه شد دروغ بوده است. با این نویسنده همراه شوید؛ فردی که کوشیده است مفهوم ثروت و موفقیت را بازتعریف کند.

خواندن کتاب ثروتی که با پول نمی شود خرید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب موفقیت و کسب ثروت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابین شارما

رابین شارما متولد سال ۱۹۶۵، نویسندهٔ محبوب کانادایی است. او وکیل سابق، سخنران، نویسنده و مجری معروف برنامه‌های تلویزیونی بوده و سال‌ها در زمینه‌ٔ توسعه‌ٔ فردی در حال نوشتن و آموزش به افراد مختلف بوده است. تحول رابین شارما در ۲۵سالگی او رخ داد؛ زمانی که تصمیم گرفت از کار وکالت کناره‌گیری کند و سخنران انگیزشی شود. او از سال ۱۹۹۴ بیش از ۱۰ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی‌ها» به‌عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. کتاب دیگر او که آن هم با استقبال خوبی روبه‌رو شد، «راهبی که فراری‌اش را فروخت» نام دارد.

بخشی از کتاب ثروتی که با پول نمی شود خرید

«بسیاری از افراد خوب در میان ما، هر سال زندگی خود را به یک شکل می‌گذرانند و آن را زندگی می‌نامند. صبح‌ها به همان شیوه بیدار می‌شوند، همان افکار را در ذهن دارند، با همان نگرانی‌ها سروکار دارند، به همان مکان‌های همیشگی می‌روند، همان غذاها را می‌خورند و همان چهره‌ها را می‌بینند. ما نباید این‌گونه زندگی کنیم. ماجراجویی در ذات ماست و یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌های شما برای داشتن زندگی غنی‌تر است.

افزودن بیشتر شگفتی به روزهای خود -چه از طریق سفر به مکان‌های جدید یا خواندن کتابی که شما را به سرزمین‌های جدید می‌برد یا رفتن به محل کار از مسیری جدید یا پذیرفتن یک روال تازه- درواقع ارزشی از یک زیبایی عظیم است. افزودن بیشتر شگفتی و هیجان به لحظاتتان، تصمیمی خردمندانه است که آن‌ها را به خاطراتی تبدیل می‌کند که همیشه از آن‌ها لذت خواهید برد. خاطرات غنی باارزش‌تر از پول نقد هستند. این را بدانید.

بله، همراه همیشگی من در این سفر به سوی موفقیت واقعی و ثروت اصیل، زندگی پر از پیگیری‌های پرشور و کاوش‌های مشتاقانهٔ بسیار، یک شکل از ثروت است. ما زمانی‌که در حال کاوش و پیشرفت، سفر و جسارت هستیم، بیشتر بیدار و هشیاریم. زمانی‌که شجاعانه زندگی می‌کنیم و نه محتاطانه، به بهترین خود نزدیک‌تر می‌شویم. مارکوس اورلیوس، امپراتور بزرگ روم، گفته است: «آنچه باید از آن ترسید، مرگ نیست، بلکه هرگز به‌راستی زندگی نکردن است.»

جامعهٔ ما به داشتن چیزهای زیاد، بیشتر از ساختن زندگی ارزش می‌دهد، اما چه فایده‌ای دارد که اموال زیاد، انبارهایی پر از اقلام و خانه‌ای بزرگ داشته باشیم، اما در تعقیب اشتباه چیزهای مادی، خوشبختی خود را از دست بدهیم؟

به نظر من، شما نباید خودپسندانه زندگی کنید. ما به‌عنوان انسان، ساخته شده‌ایم که کوچ‌نشین و پیشگام باشیم. شما از نسل افرادی می‌آیید که کوه‌های عظیم را پیموده‌اند، اقیانوس‌های وسیع را کشف کرده‌اند و راحتی امنیت را با ناامنی گاه‌به‌گاه زندگی پرجنب‌وجوش مبادله کرده‌اند. در اولویت قرار دادن علایق شخصی‌تان، نسبت به اموال فیزیکی‌تان، شما را مطمئن می‌سازد که هرگز از نظر مادی ثروتمند، اما از نظر معنوی فقیر نخواهید شد.

این شکل از ثروت که می‌خواهم شما را با آن آشنا کنم، به بازگرداندن کنجکاوی، جذابیت و حس جادو به ساعات شما مربوط است ــ با پر کردن روزهای خود با تجربیات غنی‌تر و لحظات شگفت‌انگیز، تا مبادا به پایان زندگی خود برسید و متوجه شوید که عمیقاً زندگی نکرده‌اید.

خب، در بخش‌های پایانیِ زمان مشاوره با شما هستم. وقتی تمام شود، دلم برایتان تنگ خواهد شد. بسیار خب، بیایید یک لحظه هم وقت را تلف نکنیم و مستقیم به‌سراغ هفتمین شکل ثروت برویم: ماجراجویی.»

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

MOHSEN.RC2020
۱۴۰۳/۰۷/۰۵

در بینهایت قرار بدید لطفاً 🙏

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۴۶۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان