دانلود و خرید کتاب گام های بلند ۲ آنتونی رابینز ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب گام های بلند ۲

کتاب گام های بلند ۲

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب گام های بلند ۲

کتاب گام های بلند ۲ (تغییرات کوچک، نتایجی بزرگ) نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ مریم تقدیسی است. انتشارات جیحون این کتاب در حوزه موفقیت و خودیاری را منتشر کرده است.

درباره کتاب گام های بلند ۲

کتاب گام های بلند ۲ در ادامهٔ جلد اول مجموعهٔ «گام‌های بلند» نگاشته شده و دربردارندهٔ فصل‌ها هفتم تا دوازدهم است. آنتونی رابینز در این اثر از بیان کرده است که چگونه از پیام‌های عواطف و احساسات خود استفاده کنیم. او مخاطب خود در این اثر را یک مبارزهٔ ده‌روزهٔ روانی دعوت کرده و از خواننده می‌خواهد تا گسترهٔ شخصی خود، ارزش‌ها و قوانین را مشخص سازد. با خواندن این اثر از نکات کلیدی برای رسیدن به نوعی از زندگی که نویسنده آن را «زندگی گسترده» می‌نامد، آگاه می‌شوید. نویسنده در این مجموعه تأکیده کرده است که تغییرات کوچک، نتایجی بزرگ به بار خواهند آورد.

خواندن کتاب گام های بلند ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ آثار موفیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به‌جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از ۱۲۰ کیلوگرم وزن داشت و به‌علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده بود، اما در عین فقر و فلاکت، رؤیاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. او در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند؛ پس بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتاً با شیوه‌های روان‌شناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از ۲ ماه ۱۵ کیلوگرم از وزنش را کم کرد؛ به همین ترتیب او توانست در بقیهٔ زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به‌خاطر سلسله کتاب‌هایش درمورد موفقیت است. کتاب «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به‌سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است، از شناخته‌شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱، بنیادی غیرانتفاعی به وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب‌مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

بخشی از کتاب گام های بلند ۲

«دومین کلید تسلط بر امور مالی حفظ ثروتی است که دارید. تنها راه این کار این است که کم‌تر از درآمدتان خرج کنید، و باقیمانده را پس‌انداز کنید.

پس‌انداز هدفی ارزشمند است، ولی به تنهایی باعث فراوانی ثروت نمی‌شود. سومین کلید تسلط بر امور مالی افزایش ثروتی است که دارید. برای دستیابی به این امر باید کم‌تر از درآمدتان خرج کنید، باقیمانده را پس‌انداز کنید، و سود خود را با بهرۀ مرکب دوباره پس‌انداز کنید. بهرۀ مرکب با افزایش تصاعدی، پول شما آن را به کار می‌اندازد. سرعت شما برای رسیدن به استقلال مالی ارتباط مستقیم با ارادۀ شما در پس‌انداز مجدد، و نه خرج کردن، بهره‌های پس‌اندازهای قبلی شما دارد.

هیچ کس نمی‌خواهد « هدف » قرار گیرد. چهارمین کلید تسلط برامور مالی محافظت از ثروت‌تان است. در محیط نزاع‌برانگیز دنیای امروز، بسیاری از افراد ثروت‌مند نسبت به زمانی که سرمایۀ کم‌تری داشتند، احساس ناامنی بیشتری می‌کنند، و فقط به این دلیل است که می‌دانند با این وضعیت هر لحظه می‌توانند به دلایلی بیهوده مورد شکایت قرار گیرند. نکتۀ جالب توجه این که تا زمانی که درگیر دعاوی حقوقی نشده باشید، راه‌های قانونی برای محافظت از اموال‌تان وجود دارد.

آیا فکر می‌کنید لازم است به بررسی راه‌های حفاظت از اموال بپردازید؟ حتی اگر هنوز با این مسائل سر و کار ندارید، حالا وقت آن رسیده که با کارشناسان مشورت کنید و افراد خبره را الگوی خود قرار دهید، همان طور که باید این کار را در سایر زمینه‌های مهم زندگی خود نیز انجام دهید.

برای لذت بردی از وفور دارایی خود زیاد انتظار نکشید. پنجمین کلید تسلط بر امور مالی لذت بردن از ثروت‌تان است. بسیاری از مردم صبر می‌کنند تا پس از جمع‌آوری مقادیر معینی از زندگی خود لذت ببرند. در صورتی که تنها زمانی می‌توانید به ایجاد ارزش‌ها و کسب سرمایه تداوم ببخشید که آن را با لذت بردن از زندگی توأم کنید. پس گاهی با جک‌پات (جوایز غافل‌گیرکننده) به خود پاداش دهید.

همچنین بخشش را نیز فراموش نکنید. با بخشیدن کسری از درآمدتان، به خود یاد می‌دهید که بیش از مقدار کافی دارید. ثروت واقعی یک احساس است: حس وفور مطلق. پول ارزشی ندارد مگر این که تأثیرات مثبت آن را با افرادی که برای ما اهمیت دارند تقسیم کنیم و بدین ترتیب می‌توانیم با جستجوی راه‌های کمک به دیگران در حد توان، از بزرگ‌ترین لذات زندگی بهره‌مند شویم.»

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۷۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان