دانلود و خرید کتاب گام‌های بلند ۱ آنتونی رابینز ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گام‌های بلند ۱ اثر آنتونی رابینز

کتاب گام‌های بلند ۱

معرفی کتاب گام‌های بلند ۱

کتاب گام‌های بلند ۱ نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ مریم تقدیسی است و نشر جیحون آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌آموزد که تغییرات کوچک، نتایج بزرگ به همراه دارد. 

درباره کتاب گام‌های بلند ۱

آنتونی رابینز با نوشتن کتاب گام‌های بزرگ به سطوح جدیدی از درون انسان‌ها دست یافته است. کتاب گام‌های بلند ۱ فرصتی جدید برای تبدیل‌شدن به انسان‌هایی را در اختیار ما قرار می‌دهد که با باورها و بینش شخصی خود طی سال‌ها در جست‌وجوی لایه‌های عمیق‌تر زندگی هستند.

بخش‌های این کتاب از این قرار هستند:

بخش ۱: رؤیاهای سرنوشت

بخش ۲: چگونه آنچه را که واقعاً می‌خواهید به دست آورید

بخش ۳: نیروی خلق، نیروی ویرانی باورها

بخش ۴: سؤالات، خود پاسخ‌ها هستند

بخش ۵: روش تغییر را بیابید، علم شرطی‌سازی موفقیت «بهترین خدمتگزار، بدترین ارباب است»

بخش ۶: واژه‌نامه موفقیت

خواندن کتاب گام‌های بلند ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند قدم‌های بزرگ در زندگی بردارند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز بیش از نیمی از زندگی خود را صرف کمک به مردم در کشف و پرورش کیفیت‌های منحصر به فرد نیروهای عظیمشان کرده است. او که در اوج مهارت‌های اجرایی پیشتاز شناخته شده، بنیان‌گذار و رئیس کمپانی‌های آنتونی رابینز است که به افراد در دستیابی به مهارت‌های شخصی و حرفه‌ای کمک می‌کنند. آقای رابینز با همسر و فرزندانش در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

او یک مربی خصوصی دائمی و همیشه حاضر است و بقیه را در رسیدن به بالاترین قله‌های خلاقیت، رهبری و انسان‌دوستی هدایت و حمایت می‌کند. آنتونی متفاوت فکر می‌کند، چون به ما کمک می‌کند دربارهٔ همه چیز متفاوت بیندیشیم. رابینز بهترین سخن‌گوی مردم است.

بخشی از کتاب گام‌های بلند ۱

««در ابتدا هیچ چیز جز یک رؤیا نیست»

کارل سندبرگ

همه ما رؤیاهایی داریم ... همه ما می‌خواهیم باور کنیم که در عمق وجودمان موهبتی استثنایی داریم، که می‌توانیم تفاوتی ایجاد کنیم، که می‌توانیم دیگران را به روشی خاص تحت تأثیر قرار دهیم، و قادریم دنیای بهتری بسازیم.

یکی از آرمان‌های خود را در نظر آورید، شاید رؤیایی باشد که به فراموشی سپرده شده یا از آن دست کشیده‌اید؟ اگر آن رؤیا امروز زنده بود زندگی شما چه شکلی به خود می‌گرفت؟

حالا لحظه‌ای به رؤیاهای‌تان بیندیشید و به این که حقیقتاً در زندگی‌تان چه می‌خواهید.

اعمالی مهم‌اند که همیشه انجام می‌دهید نه آنهایی که گاهی انجام می‌دهید. و عامل به وجود آورنده همه اعمال کدام است؟ نهایتاً چه عاملی جهت زندگی ما و این را که در آینده که خواهیم شد تعیین می‌کند؟ پاسخ عبارت است از تصمیمات ما. در این دقایق است که سرنوشت ما شکل می‌گیرد. بیش از هر چیزی به این معتقدم که این تصمیمات ما، نه شرایط زندگی ماست که سرنوشت ما را تعیین می‌کند.

چه کسی فکر می‌کرد که عزم راسخ مردی آرام و متواضع، یک وکیل از لحاظ حرفه و یک صلح‌طلب از لحاظ ضوابط اخلاقی، یک امپراتوری عظیم را سرنگون کند؟ با این حال تصمیم ماهاتما گاندی، باور او به سیاست عدم خشونت به عنوان ابزاری برای کمک به مردم هند برای به دست گرفتن مجدد کنترل کشورشان، موجب وقوع زنجیره‌ای از رویدادهای غیرمترقبه شد.

قدرت یک تصمیم ساده را که بموقع و با عزمی راسخ به آن عمل می‌شود دریابید. رمز این کار ایجاد تعهدی علنی و آن قدر قدرتمند است که نتوانید آن را زیر پا بگذارید. در حالی که بسیاری تصمیم گاندی را رؤیایی ناممکن می‌پنداشتند، تعهد پایدار او نسبت به این تصمیم، آن را مبدل به واقعیتی انکارناپذیر کرد.

اگر شما نیز همین مقدار شور و شوق، عزم راسخ و عمل را برای خلق حرکتی که هیچ چیز نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد به خرج دهید، به چه موفقیت‌هایی می‌توانید دست پیدا کنید؟

در وجود همه ما نیروهایی درونی به ودیعه گذاشته شده که ما را قادر می‌کند به رؤیاهای‌مان و حتی چیزی بیشتر از آن جامه عمل بپوشانیم. یک تصمیم می‌تواند دریچه‌های زندگی ما را به روی اندوه یا شادی، سعادت یا تنگدستی، مصاحبت یا تنهایی، و عمری طولانی یا مرگی زودرس باز کند.

از شما می‌خواهم امروز تصمیمی بگیرید که کیفیت زندگی شما را بلافاصله دگرگون کند، یا آن را بهبود بخشد. کاری را انجام دهید که آن را به تأخیر انداخته بودید ... مهارت‌های جدیدی را بیاموزید ... با مردم با احترام و محبتی نویافته رفتار کنید ... به کسی تلفن کنید که سال‌هاست با او صحبت نکرده‌اید. فقط این را بدانید که هر تصمیمی عواقبی به دنبال دارد. حتی هیچ تصمیمی نگرفتن هم نوعی تصمیم‌گیری است.»



معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

حجم

۷۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
تومان