دانلود و خرید کتاب خون کثیف جان کریرو ترجمه عزیزه اکبری سامانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خون کثیف اثر جان کریرو

کتاب خون کثیف

نویسنده:جان کریرو
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خون کثیف

کتاب خون کثیف؛ رازها و دروغ‌های یک استارتاپ در سیلیکون ولی نوشتهٔ جان کریرو و ترجمهٔ عزیزه اکبری سامانی است و انتشارات جاماسب آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خون کثیف

کتاب خون کثیف یا خون بد، داستان شکل‌گیری و توسعهٔ شرکت ترانوس (Theranos) در سیلیکون ولی را از ابتدای کار تا زمانی که به رسوایی‌ رسید، نقل می‌کند. این کتاب یکی از برترین کتاب‌هایی است که در سال ۲۰۱۸ مورد توجه نیویورک تایمز، فایننشال تایمز و بسیاری از رسانه‌های دیگر قرار گرفت. جان کری‌رو، نویسنده کتاب خون کثیف، داستان پرفراز و نشیب الیزابت هولمز، موسس شرکت ترانسون را به قلم درآورده است. هولمز به فکر ایجاد دستگاهی بود که بتواند تنها با یک قطره از خون انسان، نتایج بسیاری از آزمایش‌های پزشکی را مشخص کند.

در کتاب خون کثیف خواهید خواند که او چگونه تنها با ادعاهای دروغ، توانست ارزش شرکت خود را به ۹ میلیارد دلار برساند! الیزابت هولمز، با فریب‌دادن سرمایه‌گذاران، مشتریان و رسانه‌ها، تا مدتی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. برنامه او و شرکتش، جز به خطر انداختن جان عده‌ای از بیماران، نتیجه‌ای برای دنیای تکنولوژی و پزشکی نداشت. در نتیجه ماجرای او و شرکتش تبدیل به یکی از معروف‌ترین داستان‌های کلاهبرداری در سیلیکون ولی شد.

بیل گیتس پیشنهاد می‌کند خواندن این کتاب را از دست ندهید:

«من کتاب‌های مهیج زیادی نمی‌خوانم. معمولا کتابی که در حال خواندش هستم را نمی‌توانم کنار بگذارم، اما کتاب‌هایی که من می‌خوانم از آن نوع کتاب‌هایی نیستند که بیشتر افراد را سرجایشان میخکوب می‌کند. با این حال، اخیرا کتابی دستم گرفتم که خیلی جذاب بود و نتوانستم کنار بگذارم.»

خواندن کتاب خون کثیف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید با دنیای پشت پردهٔ استارتاپ‌های سیلیکون ولی بیشتر آشنا شوید این کتاب را حتما بخوانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان