دانلود رایگان کتاب سواد رسانه ای، دانش عصر دیجیتال زینب آیت الهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سواد رسانه ای، دانش عصر دیجیتال اثر زینب آیت الهی

کتاب سواد رسانه ای، دانش عصر دیجیتال

معرفی کتاب سواد رسانه ای، دانش عصر دیجیتال

کتاب سواد رسانه ای، دانش عصر دیجیتال نوشتهٔ زینب آیت الهی است. انتشارات پشتیبان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی کارگاه‌های نهضت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی (کارگاه ششم) است.

درباره کتاب سواد رسانه ای، دانش عصر دیجیتال

کتاب سواد رسانه ای، دانش عصر دیجیتال مقدمات کلی و ضروری درباره‌ٔ رسانه را شرح می‌دهد و سپس در عناوینی مانند «تکنیک‌های عملیات روانی»، «رژیم مصرف رسانه‌ای»، «تشخیص ویدئوی جعلی» و «روش‌های شناخت شایعه در فضای مجازی» خواننده را با ابزارهایی کارآمد در زمان رویایی با رسانه مجهز می‌کند.

خواندن کتاب سواد رسانه ای، دانش عصر دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سواد رسانه ای، دانش عصر دیجیتال

«رسانه‌ها تلاش دارند تا مرتبا ارزش‌های خاصی را به مخاطب خود منتقل و یا در او ایجاد کنند. تبلیغات، اخبار، موزیک‌ها، فیلم‌های ویدیویی و بسیاری از پیام‌های رسا‌نه‌ای می‌توانند به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر ما اثر داشته باشند. آن‌ها در مرحله نخست می‌توانند باورها و نگرش‌های ما را شکل دهند و در مرحله بعد بر اعمال و رفتار ما تأثیر گذارند. مثلا آداب ما را تغییر دهند، فرهنگ و سبک زندگی ما راتغییر دهند، انتخاب‌های ما را جهت‌دهی کنند، ما را به انجام رفتار خاصی مانند حضور در جنبش‌های سیاسی و اجتماعی تشویق کنند و...

به‌عنوان مثال در سال‌های آخر دهه هشتاد نام «ابوالفضل» جزو سه نام برگزیده برای پسران بود. کارشناسان رسا‌نه‌ای می‌گویند شعار «یا ابوالفضل» که در مسابقات جهانی روی لباس حسین رضازاده نوشته شده بود بر این انتخاب اثر داشته است. از سوی دیگر پس از پخش سریال «ستایش» از تلویزیون این نام در لیست ۱۰ نام دختر پرطرفدار درآمد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۱۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
رایگان