دانلود رایگان کتاب کارآگاه کوچولو صفیه پرماس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارآگاه کوچولو اثر صفیه پرماس

کتاب کارآگاه کوچولو

معرفی کتاب کارآگاه کوچولو

کتاب کارآگاه کوچولو نوشتهٔ صفیه پرماس است. انتشارات عترت نو این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی مجموعه ماجراهای افشین و دایی بروز است.

درباره کتاب کارآگاه کوچولو

کتاب کارآگاه کوچولو مجموعه ماجراهای افشین و دایی بروز است و صفیه پرماس ماجرای اتفاقات یک مهمانی در خانه‌ٔ خاله‌اش را روایت می‌کند. دایی بروز نیز در این مهمانی حضور دارد و به جای اینکه از فضای گرم و صمیمی به وجود آمده، لذت ببرد مدام مشغول بازی‌های کامپیوتری است، تا زمانی‌که مادربزرگ فکری به سرش می‌زند.

خواندن کتاب کارآگاه کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کارآگاه کوچولو

«افشین شاد و پر هیجان، لباس های تمیز و شیکش را پوشیده و منتظر بود تا هرچه زودتر به مهمانی بروند. آن هم مهمانی خاله ی بزرگش که از همه مهربان تر بود. افشین صبح آن روز، همه کارهای خودش را انجام داده و حتی به مادرش در کارهای خانه هم کمک کرده بود. او همراه پدرش به خرید هم رفته بود تا کارها هر چه زودتر تمام شوند و زودتر به مهمانی بروند . افشین پسرخاله اش و سعید پسرخاله اش، در باغ بزرگ و سرسبزشان با هم بازی می کردند. مسیر خانه تا خانه خاله کمی طولانی بود و افشین در طول راه، به یاد فوتبال هایی افتاد که با دایی بروز، پسرخاله ها و پسردایی هایش در حیاط خانه خاله بازی می کردند و چقدر به آنها خوش می گذشت افتاد. بلاخره به خانهی خاله رسیدند. افشین بعد از سلام و احوال پرسی، کنار سعید و دایی بروز نشست و گفت : سعید ! یادت میاد دفعه ی قبل با حمید و دو قلوهای دایی فوتبال بازی کردیم؟ چقدر بهمون خوش گذشت.

اونا که خیلی ناراحت شده بودن، تصمیم گرفتن که باهم نقشه‌ای بکشن تا بتونن شهر رو مثل گذشته قشنگ کنن و مردم شهر رو متوجه کنن که بیش از حد با موبایل و تبلت و کامپیوتر بازی کردن کار درستی نیست.

اونا فکر کردن و فکر کردن و باهم مشورت کردن تا اینکه به این نتیجه رسیدن که یه مهمونی بزرگ برگزار کنن. همه‌ی مردم شهر رو دعوت کنن و توی مهمونی کاری کنن تا مردم چشمشون رو از موبایل بردارن و متوجه شهر و اطرافشون بشن. مادربزرگ گفت: «من یه کیک بزرگ میپزم که بوش توجه همه را جلب کند. کار آگاه کوچولو که کیک توت فرنگی رو خیلی دوست داشت، گفت: «مادربزرگ ! نظرتون چیه که کیک توت فرنگی درست کنیم ؟» مادر بزرگ لبخندی زد و گفت: خیلی عالیه»

کاربر 8507936
۱۴۰۳/۰۴/۰۹

عالی بود توصیه میکنم حتما بخوانیدش.

کاربر 4265678
۱۴۰۳/۰۴/۰۸

کتاب طولانی و خسته کننده ای هست ولی بازم از نویسنده اش ممنونم

کاربر ۳۰۵۲۵۹۲
۱۴۰۳/۰۴/۱۶

از نظر موضوع موضوع خوبی بود:) اما متاسفانه دوبار یه صفحه تکرار شده بود و چندین کلمه یا جمله معلوم نبود:)

1234
۱۴۰۳/۰۵/۲۷

خیلی داستان قشنگیه

x
۱۴۰۳/۰۵/۲۰

کتاب خوبی هست حتما به خوانید. ❤️❤️

کاربر ۳۵۴۵۵۴۳
۱۴۰۳/۰۵/۰۷

نظر من اینه که برای بچه ها مناسبه و قصه قشنگیه داستان این کتاب رو توضیح نمیدم که خودتون برید ببینید و متوجه شید سرگرم کننده بود و کلا خوب بود ۵ ستاره لایقش بود

کاربر 8908753
۱۴۰۳/۰۶/۱۸

زیاد خوشم نیومد

کاربر 8764863
۱۴۰۳/۰۴/۲۹

من میگم خیلی کتاب خوبیه برای بچه هایی که همش سرشون تو مبایل و تلویزیونو اینا خیلی خوبه

کاربر 8855337
۱۴۰۳/۰۵/۲۴

کسل کننده بود

کاربر 8727100
۱۴۰۳/۰۴/۱۶

خیلی خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

قیمت:
رایگان