دانلود رایگان کتاب کودکان سایبری زینب رضایت پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کودکان سایبری

کتاب کودکان سایبری نوشتهٔ زینب رضایت پور است. انتشارات پشتیبان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی مجموعه کارگاه‌های نهضت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی (کارگاه هفتم) است.

درباره کتاب کودکان سایبری

کتاب کودکان سایبری هفتمین کارگاه از مجموعه کارگاه‌های نهضت سواد رسانه‌‌ای در فضای مجازی است. این مجموعه به سفارش پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا با هدف پیشگیری از جرایم فضای مجازی به نگارش در آمده است.

خواندن کتاب کودکان سایبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کودکان سایبری

«یکی از روش‌ها برای جلوگیری از کاهش توانایی ذهنی ، فعال نگه داشتن مغز است . برخی بازی‌های کامپیوتری که مغز را درگیر می‌کنند به بهبودِ توانایی مغزی کمک می‌کنند. بعضی از بازی‌های کامپیوتری باعث پردازش سریع اطلاعات حسی شده و نیاز به واکنش فوری دارند. در این بازی‌ها دو دل بودن و تعلل کردن در تصمیم‌گیری مجازات سختی به دنبال دارد. در نتیجه بازیکنان تشویق می‌شوند که زمان واکنشِ خود را پایین بیاورند و سریع‌تر و با دقت بیشتر تصمیم بگیرند. به دلیل ویژگی‌هایی مانند جذابیت، ارتباط با دیگران و یادگیری غیرمستقیمی که در بازی وجود دارد، می‌توان از بازی به عنوان درمان‌های کمکی در برخی بیماری‌ها مانند نقص توجه استفاده کرد. در برخی موارد، بازی‌ها مکمل مناسبی برای کلاس‌های آموزشی هستند. آموزش حروف الفبا یا مفاهیم و مبانی علوم با روش‌های ساده و جذاب از نکات مثبت بازی‌های آموزشی است. در بازی‌های استراتژیک مبتنی بر حل مسأله، بازی‌ها باعث می‌شوند تا خلاقیت افراد شکوفا شود. بازی‌های پازلی، فیلم‌سازی و ساختن داستان برای مجموعه‌ای از تصاویر، از این نوع بازی‌های خلاق هستند. افزایش مهارت‌های تجسم فضایی از فواید این نوع بازی‌هاست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
رایگان