دانلود و خرید کتاب دانش نفوذ برایان تریسی ترجمه علی اکبر قاری نیت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دانش نفوذ

کتاب دانش نفوذ نوشتهٔ برایان تریسی و دن استراتزل و ترجمهٔ علی اکبر قاری نیت است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را منتشر کرده است. نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید برای عزت و سربلندی، الهام‌بخش خود و دیگران باشید.

درباره کتاب دانش نفوذ

برایان تریسی و دن استراتزل در کتاب دانش نفوذ بیان کرده‌اند که نفوذ مانند رمز روی یک قفل تیتانیوم محکم است. تصور کنید که توانایی ارتباطتان چرخاندن شماره‌های رمز آن قفل باشد و قفل خودش ضامن امنیت هشیاری ذهن شخص دیگر یا خودتان است. وقتی از طریق صحبت‌های بی‌پایان، گوش کردن نادقیق، انواع ارتباط آنلاین، یا فرمان‌ها می‌خواهید ارتباط برقرار کنید، درست مانند چرخاندن مکرر اعداد روی قفل است، ولی اگر مهارت‌های کلیدی نفوذتان را تقویت کنید، مانند دانستن رمز دقیق روی قفل و دسترسی پیدا کردن به کل ذهن هوشیار شخص دیگر یا خودتان است. این همان چیزی است که در این کتاب یاد می‌گیرید؛ مهارت‌های نفوذ، اعداد ویژهٔ آن رمز بسیار محرمانه که به شما اجازه می‌دهد تا نتایج چشمگیری به‌دست آورید عبارت‌اند از نتایجی مانند روابط شخصی شادتر، فروش‌های بیشتر، شراکت‌های سودآورتر و افزایش توانایی پایبندی خودتان به تعهداتی که برایتان مهم هستند.

خواندن کتاب دانش نفوذ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت تاون در کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است. پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند؛ به همین خاطر، برایان و ۳ برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد؛ پس بسیار زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعهٔ نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده»، «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دارکردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش‌کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطهٔ تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی»، «بهانه ‌ها را کنار بگذارید!» و... اشاره کرد. ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخشی از کتاب دانش نفوذ

«در دفترم اختلاف‌نظرهای زیادی داریم، البته مشاجره نداریم ولی عدم توافق داریم. آن‌ها می‌گویند: "من می‌خواهم این کار را انجام دهم. من می‌خواهم آن کار را انجام دهم. می‌خواهم در اینجا سرمایه‌گذاری کنم و می‌خواهم در آنجا سرمایه‌گذاری کنم." من همیشه از آن‌ها می‌پرسم: "استدلالتان چیست؟ چرا می‌خواهی آن کار را بکنی؟" آن‌ها می‌دانند این پرسش را خواهم پرسید، بنابراین توضیح می‌دهند: "به این دلیل فکر می‌کنم ما باید این کار را انجام دهیم، یا این مقدار پول را خرج کنیم." می‌گویم: "در این نقطه موافق نیستم، ولی دو موضوع هستند که شما در نظر نگرفته بودی." آن‌ها نقطه‌نظراتشان را می‌گویند و نکاتی که من به آن‌ها توجه نکرده بودم. من می‌گویم: "می‌دانید، من دربارهٔ آن فکر نکرده بودم، ولی حق با شماست. نتیجه‌گیری شما بهتر از نتیجه‌گیری من است. بنابراین ما همان کاری را انجام خواهیم داد که فکر می‌کنید بهترین کار برای انجام دادن است." ما این کار را سال‌هاست که انجام می‌دهیم.

در دفتر من انعطاف‌پذیری بسیار زیادی وجود دارد. رئیس همیشه با روی باز به استدلال‌ها گوش می‌دهد، همیشه پذیرای استدلال خوب یا مجموعهٔ خوبی از دلیل‌ها از طرف دیگران است. من به‌طور واضح به آن‌ها گفته‌ام که اگر استدلال بهتری داشته باشند، حتماً گوش خواهم کرد، حتی اگر درمورد آن اصرار داشته باشم؛ به شرط آنکه شما ایدهٔ بهتری داشته باشید. من هرگز خودخواه و مغرور نیستم. وقتی شما غرور و خودخواهی نداشته باشید، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود. من این موضوع را در روان‌شناسی مطالعه کرده‌ام و آن را در تمام زندگی خانوادگی‌ام و تمام زندگی تجاری‌ام به کار برده‌ام و واقعاً اثرات خوبی در پی دارد»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۶۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان