دانلود و خرید کتاب جورج لوکاس کیست؟ پم پولاک ترجمه مهرداد تویسرکانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جورج لوکاس کیست؟ اثر پم پولاک

کتاب جورج لوکاس کیست؟

معرفی کتاب جورج لوکاس کیست؟

کتاب جورج لوکاس کیست؟ نوشتۀ پم پولاک و مگ بلویسو با ترجمۀ مهرداد تویسرکانی در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. در این مجلد، خوانندگان با زندگی شخصی و حرفه‌ای خالق مجموعۀ پرطرف‌دار جنگ ستارگان آشنا می‌شوند.

درباره کتاب جورج لوکاس کیست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها به ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این کتاب خواننده قرار است با زیروبم زندگی فردی آشنا شود که نامش با یکی از مجموعه فیلم‌های محبوب دنیا گره خورده است: جنگ‌ ستارگان. جرج والتون لوکاس جونیور در ۱۴ مه ۱۹۴۴ در آمریکا به دنیا آمد. او کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس است که بیشتر به‌خاطر خلق «جنگ ستارگان» و «ایندیانا جونز» و نیز تأسیس شرکت‌های معتبر فیلم‌سازی شناخته شده‌ است. لوکاس یکی از فیلم‌سازان تجاری موفق در تاریخ است و در مدت فعالیت خود، ۴ بار نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شده‌ است. جورج لوکاس بدون شک یکی از بنیان‌گذاران مهم صنعت سینمای هالیوود در دورۀ جدید است، کسی که با خلق و تولید مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان تأثیر بسزایی در شکل‌گیری خرده‌فرهنگ‌های هواداری سینمایی در آمریکا گذاشت.

کتاب جورج لوکاس کیست؟ خواننده‌اش را به سفری جذاب در زندگی شخصی و حرفه‌ای این کارگردان مشهور و محبوب هالیوود می‌برد، کسی که به‌عنوان کارگردان، مسیر سینما و روش فیلم‌‌سازی را برای همیشه دگرگون کرد. جزئیات زندگی و فعالیت‌های او به‌ویژه برای عاشقان فیلم حتماً هیجان‌انگیز خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب جورج لوکاس کیست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: جورج لوکاس کیست؟

فصل ۱: خیابان رامونا

فصل ۲: دوردور کردن

فصل ۳: دانشجوی ستاره

فصل ۴: تی.اچ.ایکس-۱۱۳۸

فصل ۵: قمار دیوارنوشته‌ها

فصل ۶: آن فیلم علمی

فصل ۷: جورج لوکاس دوباره حمله می‌کند

فصل ۹: بازگشت به مرتع

فصل ۱۰: اپیزود ۱

گاه‌شمار زندگی جورج لوکاس

خواندن کتاب جورج لوکاس کیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی و زندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان