دانلود و خرید کتاب مدیریت خشم (ویژه مراجعان) پاتریک ام. ریلی ترجمه لیلا امیرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت خشم (ویژه مراجعان) اثر پاتریک ام. ریلی

کتاب مدیریت خشم (ویژه مراجعان)

معرفی کتاب مدیریت خشم (ویژه مراجعان)

کتاب مدیریت خشم (ویژه مراجعان) نوشتهٔ پاتریک ام. ریلی و میشل اس. شاپ شایر و ترجمهٔ لیلا امیرپور و خدیجه علوی است. انتشارات سایه سخن این کتاب را منتشر کرده است. این اثر راهنمایی برای درمان افرادی است که سوء‌مصرف مواد دارند می‌خواهند به بهداشت روان خود اهمیت دهند.

درباره کتاب مدیریت خشم (ویژه مراجعان)

کتاب مدیریت خشم (ویژه مراجعان) نوعی کتاب کار است که برای شرکت‌کنندگان در برنامهٔ آموزشی درمان گروهی مدیریت خشم، ویژهٔ مراجعان مبتلا به سوءمصرف مواد و مراجعه‌کنندگانی که به مشکلات مرتبط با بهداشت روانی مبتلا هستند، طراحی شده است. پاتریک ام. ریلی و میشل اس. شاپ شایر در این کتاب، خلاصه‌ای از مفاهیم پایه که در هر یک از ۱۲ جلسه طرح شده، فضایی برای تکمیل تکالیف منزل و نکات مهم هر یک از جلسات گردآوری شده است. مفاهیم و مهارت‌های ارائه‌شده در این نوع درمان برای مدیریت خشم را به‌وسیلهٔ تمرین، مرور و انجام تکالیف در منزل بهتر می‌توان آموخت. کاربرد این کتاب کار به‌عنوان یک ابزار کمکی جهت مشارکت در درمان گروهی مدیریت خشم طی این ۱۲ هفته به شما کمک خواهد کرد مهارت‌هایی را که برای مدیریت موفقیت‌آمیز خشم ضروری هستند، در خود افزایش دهید.

خواندن کتاب مدیریت خشم (ویژه مراجعان) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند راهکارهای مدیریت خشم را فرا بگیرند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت خشم (ویژه مراجعان)

«در این جلسه به تعریف جامعی از درمان مدیریت خشم دست خواهید یافت. این تعریف، اهداف گروه، قوانین گروه، تعاریف خشم و پرخاشگری، افسانه‌هایی در بارهٔ خشم، در نظر گرفتن خشم به عنوان یک پاسخ عادت‌گونه و آشنایی با شاخص خشم که برای پایش خشم مورد استفاده قرار می‌گیرد، را شامل می‌شود.

I. اهداف گروه

۱. یادگیری مدیریت خشم

۲. توقف خشونت یا تهدید به استفاده از خشونت

۳. ایجاد خودکنترلی بر افکار و اعمال

۴. دریافت حمایت و بازخورد از دیگران

II. قوانین گروه

۱. امنیت گروه: هیچ خشونت یا تهدیدی نسبت به پرسنل و سایر اعضای گروه مجاز نیست. این امر حائز اهمیت است که اعضا، گروه را مکان امنی برای در میان گذاشتن تجارب و احساساتشان بدون تهدید یا صدمهٔ جسمانی احتمالی بدانند.

۲. رازداری: اعضای گروه نباید در بارهٔ آنچه سایر اعضای گروه می‌گویند خارج از گروه حرفی بزنند (رهبر گروه باید محدودیت‌های قانونی وضع نماید یا قوانین مربوط به رازداری را در سخنانش متذکر شود).

۳. تکالیف منزل: هر هفته تکالیف مختصری ارائه خواهد شد. انجام تکالیف منزل باعث پیشرفت مهارت‌های مدیریت خشم در شما می‌شود و به شما اجازه می‌دهد از تجارب گروه حداکثر استفاده را ببرید.

۴. غیبت‌ها و لغوها: هنگامی که نمی‌توانید در جلسهٔ گروه حاضر شوید باید قبل از جلسه این موضوع را تلفنی یا به نحو دیگری به رهبر گروه اطلاع دهید. با توجه به مجموع مطالب ارائه شده در هر جلسه، این امکان وجود ندارد که طی این دوازده جلسه بیش از سه جلسه غیبت داشته باشید. در صورتیکه بیش از سه جلسه غیبت داشته باشید، می‌توانید در جلسات گروه شرکت کنید اما گواهی نامهٔ اتمام دوره را دریافت نخواهید کرد.

۵. فرجهٔ زمانی: رهبر گروه قانونی برای فرجهٔ زمانی در نظر می‌گیرد. در نهایت خواهید آموخت هرگاه احساس کردید ممکن است به علت افزایش خشم، کنترلتان را از دست بدهید، از فرجهٔ زمانی خود استفاده کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۱۹۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان