دانلود و خرید کتاب سیزده چهارده گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیزده چهارده اثر گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

کتاب سیزده چهارده

معرفی کتاب سیزده چهارده

کتاب الکترونیکی «سیزده چهارده» از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی - انتشارات شهید ابراهیم هادی. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
او مشاور چندین ریس جمهور آمریکا بود و در مورد ایران نظرات خاصی داشت. او می‌گفت ما با ترکیه و مصر و عربستان و یا هیچ کشور اسلامی دیگر مشکلی نداریم. مشکل ما فقط فرهنگ مردم ایران است. این فرهنگ ایران است که در ۲۰۰۰ سال گذشته هر کشورگشا یا پادشاهی به ایران حمله کرده، در این فرهنگ حل شده!
نور
مرداک چندین سال است که دیگر مصاحبه‌ای نمی‌کند تا اهدافش را در سکوت پیش ببرد. اما آقای مرداک، بیل گیتس، مارک زاکر برگ (مالک اینستاگرام، فیس بوک و واتساپ) و دیگر یهودیان صهیونیست و مشهور و ثروتمند دنیا، یک پدر معنوی یا تئوریسین معروف به نام برنارد لوییس داشتند که خط سیر آینده را برای آن‌ها معرفی کرده. لوییس بزرگترین اسلام شناس یهودی دنیا بود که سال‌ها در کشورهای اسلامی زندگی کرد. نقل است که او تمامی کتاب‌هایی که در زمینه اسلام نگاشته شده را مطالعه کرده و نظرات عجیبی داشت. او هزاران کتاب و مقاله در زمینه اسلام نگاشت. لوییس ۱۰۲ سال عمر کرد و در سال ۲۰۱۸ مُرد.
نور
در تاریخ ایران، اولین زنی که رسماً کشف حجاب کرد، قره العین (زرین تاج) از بزرگان فرقه بابی است که پیروانش را قرتی می‌خواندند. آن‌ها در هرزگی و فساد، پیشرو دیگر فرقه‌ها بودند. بعدها مردم بدون آنکه ریشه این کلمه را یاد آورند، به هر فرد هرزه و فاسد «قرتی» می‌گفتند.
نور
می‌خواستم به سوی بهشت بروم، اما به من فهماندند: چه کاری برای خدا انجام داده‌ای که می‌خواهی به بهشت بروی!؟ به من گفتند: تو خیلی پرخوابی داشتی، عملی برای این سوی خودت نفرستادی و حال در این بیابان سرگردانی!
نور

حجم

۲۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان