دانلود و خرید کتاب آسمان آبی او، مانگا (جلد دوم) یائکو نیناگاوا ترجمه فائره محمدلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آسمان آبی او، مانگا (جلد دوم) اثر یائکو نیناگاوا

کتاب آسمان آبی او، مانگا (جلد دوم)

معرفی کتاب آسمان آبی او، مانگا (جلد دوم)

کتاب «آسمان آبی او، مانگا (جلد دوم)» نوشتۀ یائکو نیناگاوا و ترجمۀ فائره محمدلو است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. این اثر جلد دوم مانگای جذاب و خواندنی آسمان آبی او است.

درباره کتاب آسمان آبی او، مانگا (جلد دوم)

جلد دوم آسمان آبی او، با جلسات کاری آکانه آغاز می‌شود. آکانه دختری ۳۰ساله، مجرد و مستقل است که تلاش می‌کند به مردم و جامعه بفهماند که از زندگی و موقعیتش راضی است. از طرف دیگر آئویی هم باد تلاش کند تا روح شینوسکۀ ۱۳ سال پیش را که در گذشته مانده نجات دهد و به بدنش بازگرداند؛ اما مسائل پیچیده‌تر از این‌ها است

آسمان آبی او دربارۀ ۳ نوجوان است. شینوسکه که او را شینو صدا می‌کنند دوست آکانه، رهبر گروه موسیقی و نوازندۀ گیتار است. دبیرستان تمام شده و حالا او قرار است برای پیشرفت در کارش به توکیو برود و از آکانه می‌خواهد تا او را همراهی کند؛ اما آکانه نمی‌تواند این پیشنهاد را بپذیرد چرا که خواهر کوچک‌تری به نام آئویی دارد و باید از او نگهداری کند. والدین آکانه و آئویی در تصادف جانشان را ازدست‌داده‌اند و آکانه نسبت به خواهرکوچولویش احساس مسئولیت می‌کند. حالا دقیقاً ۱۳ سال از آن‌ روزها و آن تصمیمات مهم می‌گذرد. آئویی بزرگ شده، سال آخر دبیرستان و یک نوازندۀ گیتار است.

داستان آسمان آبی او دربارۀ زندگی، رؤیاها، آرزوها و پشیمانی‌ها است. آسمان آبی او نشان می‌دهد بعضی از رؤیاها هرگز فراموش نمی‌شوند و شاید فرصتی در آینده برای بازگشت و رسیدن به آن باشد. در این مانگا، عواطف و احساسات نقش محوری دارد، خشم و اضطراب دوران نوجوانی به‌خوبی نشان داده می‌شود و تأثیر زیادی بر خواننده می‌گذارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مانگا سفر در زمان است. مواجهۀ شخصیت‌ها به‌ویژه آئویی با گذشتۀ شینوسکه نشان می‌دهد که چقدر رفتارهای گذشته و مسائل حل نشده بر آیندۀ افراد تأثیر می‌گذارد. بعد از ۱۳ سال که شینوسکه به دلیلی به شهر برمی‌گردد، آئویی به گذشته می‌رود و با شینوسکۀ نوجوان ملاقات می‌کند گویی شینوسکه در همان مکانی که آکانه به او جواب رد داده، حبس شده است. این دیدار اتفاقات شوک‌آوری را در داستان رقم می‌زند.

مانگا رمان گرافیکی و یک هنر شرقی است که ریشه‌اش به کشور ژاپن برمی‌گردد. این فرم از روایت داستان قدمت تاریخی دارد، معمولاً سیاه‌وسفید هستند و رنگ‌های دیگر در آن‌ها دیده نمی‌شود. در مانگا معمولاً آداب‌ورسوم، فرهنگ، سبک و محیط زندگی در کشور ژاپن به تصویر کشیده می‌شود، اتفاقات ماورایی می‌افتد و جادو نقش پررنگی ایفا می‌کند. اکثر داستان‌ها بر تلاش و پشتکار تأکید می‌کنند. شخصیت‌های مانگا ظاهر اغراق‌آمیز دارند، چشمان درشت، لب و دهان کوچک با موهایی به رنگ‌های غیرمعمول و معمولاً احساساتشان را بسیار عمیق به مخاطب منتقل می‌کنند. مانگا برخلاف کتاب‌های مصور کشورهای دیگر که فقط برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شوند محدودیت سنی ندارند. طرح داستانی پیچیده در مانگا باعث می‌شود خواننده نتواند پیش‌بینی کند که چه اتفاقی قرار است رخ دهد به همین دلیل نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. مانگاها ابتدا در مجلات منتشر می‌شدند؛ اما به دلیل محبوبیت زیاد کم‌کم به صورت کتاب درآمدند.

خواندن کتاب آسمان آبی او، مانگا (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان، بزرگ‌سالان و علاقه‌مندان به مانگا پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۶۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان