دانلود و خرید کتاب روح تابستان، مانگا (جلد دوم) هیروتا آداچی ترجمه مطهره ابراهیم زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روح تابستان، مانگا (جلد دوم) اثر هیروتا آداچی

کتاب روح تابستان، مانگا (جلد دوم)

معرفی کتاب روح تابستان، مانگا (جلد دوم)

کتاب «روح تابستان، مانگا (جلد دوم)» نوشتۀ هیروتا آداچی، ترجمۀ مطهره ابراهیم زاده و ویراستۀ سمیه شکرزاده است و  انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است.  این اثر جلد دوم مانگای جذاب و خواندنی روح تابستان است.

درباره کتاب روح تابستان، مانگا (جلد دوم)

در جلد دوم مانگای روح تابستان، روح  دختری که شایعه شده که خودکشی کرده است حقیقت ماجرا را تعریف می‌کند. او می‌گوید در یک روز بارانی بعد از بحث شدید با مادرش و حرف‌های بسیار زشتی که به او می‌زند از خانه بیرون می‌رود. موقع ردشدن از خیابان، یک ماشین به او می‌زند اما او نمی‌میرد. افراد داخل ماشین او را در یک جعبه می‌گذراند و به جای دیگری می‌برند. دختر صدای آن‌ها را می‌شنود که مشغول کندن زمین هستند!

کتاب ۲ جلدی روح تابستان دربارۀ ۳ نوجوان به نام های تومویا، آئویی و ریو است که در فضای اینترنت با هم آشنا می‌شوند و برای صحبت دربارۀ دیدن روح در یک رستوران محلی با یکدیگر قرار می‌گذارند. آن‌ها همدیگر را نمی‌شناسند و به مدارس مختلف می‌روند. روحی که آن‌ها درباره‌اش حرف می‌زنند، تابستان‌ها، با روشن‌کردن فشفشه در یک فرودگاه قدیمی ظاهر می‌شود؛ روح یک زن ۲۰ساله با موهای بلند و پیراهن سیاه که خودکشی کرده است. تومویا، آئویی و ریو هرکدام با مشکلات جدی در زندگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. تومویا می‌خواهد یک هنرمند شود؛ اما والدینش او را تحت‌فشار قرار داده‌اند که سمت علوم دیگر برود. آئویی از آزار و اذیت‌های کسانی در مدرسه خسته شده و می‌خواهد به زندگی‌اش پایان دهد و ریو، جذاب‌ترین شخصیت بین آن‌ها مبتلا به یک بیماری است و به‌زودی می‌میرد.

درون‌مایۀ مانگای روح تابستان مرگ است و خواننده از همان ابتدا با اتفاقاتی مثل روح زنی که خودکشی کرده درگیر می‌شود و به نظر می‌رسد که فضای داستان تاریک، ترسناک و غم‌انگیز باشد؛ اما این‌طور نیست و با قصه‌ای کاملاً امیدوارکننده روبه‌رو می‌شود به‌ویژه زمانی که این ۳ نوجوان با هم به دنبال روح می‌روند و تلاش می کنند تا بفهمند که واقعاً چه اتفاقی افتاده است و حقیقت را پیدا کنند. شخصیت‌های اصلی داستان روح تابستان که هرکدام مسائل و مشکلات خودشان را دارند، در مسیر رسیدن به حقیقت مربوط به مرگ دختری که شایعه شده خودکشی کرده است، به‌تدریج معنای زندگی‌ و دلیل زنده‌بودنشان را پیدا می‌کنند. مانگای روح تابستان در ستایش زندگی است و به خوانندگانش یادآوری می‌کند که هر چالشی در زندگی اتفاق بیفتد باز هم زندگی ارزش زیستن دارد فقط کافی است که چراغ راه را پیدا کنند.

مانگا رمان گرافیکی و یک هنر شرقی است که ریشه‌اش به کشور ژاپن برمی‌گردد. این فرم از روایت داستان قدمت تاریخی دارد، معمولاً سیاه‌وسفید هستند و رنگ‌های دیگر در آن‌ها دیده نمی‌شود. در مانگا معمولاً آداب‌ورسوم، فرهنگ، سبک و محیط زندگی در کشور ژاپن به تصویر کشیده می‌شود، اتفاقات ماورایی می‌افتد و جادو نقش پررنگی ایفا می‌کند. اکثر داستان‌ها بر تلاش و پشتکار تأکید می‌کنند. شخصیت‌های مانگا ظاهر اغراق‌آمیز دارند، چشمان درشت، لب و دهان کوچک با موهایی به رنگ‌های غیرمعمول و معمولاً احساساتشان را بسیار عمیق به مخاطب منتقل می‌کنند. مانگا برخلاف کتاب‌های مصور کشورهای دیگر که فقط برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شوند محدودیت سنی ندارند. طرح داستانی پیچیده در مانگا باعث می‌شود خواننده نتواند پیش‌بینی کند که چه اتفاقی قرار است رخ دهد به همین دلیل نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. مانگاها ابتدا در مجلات منتشر می‌شدند؛ اما به دلیل محبوبیت زیاد کم‌کم به صورت کتاب درآمدند.

خواندن کتاب روح تابستان، مانگا (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان، بزرگ‌سالان و علاقه مندان به مانگا پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۶۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان