دانلود و خرید کتاب جوزه، ببر و ماهی، مانگا (جلد دوم) سیکو تانابه ترجمه زینب فارغیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جوزه، ببر و ماهی، مانگا (جلد دوم) اثر سیکو تانابه

کتاب جوزه، ببر و ماهی، مانگا (جلد دوم)

معرفی کتاب جوزه، ببر و ماهی، مانگا (جلد دوم)

کتاب «جوزه، ببر و ماهی، مانگا (جلد دوم)» نوشتۀ سیکو تانابه، ترجمۀ زینب فارغیان و اکرم شکرزاده است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. این اثر جلد دوم مانگای جذاب و خواندنی جوزه، ببر و ماهی است.

درباره کتاب جوزه، ببر و ماهی، مانگا (جلد دوم)

در جلد اول جوزه، ببر و ماهی مشخص شد که سونه‌ئو پسر ۲۲ساله، دانشجو، کار پاره‌وقت انجام می‌دهد تا بتواند به رؤیایش که رفتن به مکزیک و تحصیل در آنجا است برسد. یک روز موقع بازگشت به خانه، زن جوان فلجی به نام جوزه را که روی ویلچر است نجات می‌دهد. همین اتفاق باعث می‌شود مادربزرگ جوزه او را برای تشکر به خانه دعوت کند و به او پیشنهاد کار بدهد. 

جلد دوم جوزه، ببر و ماهی با مرگ مادربزرگ جوزه آغاز می‌شود. سونه‌ئو نگران تنهایی و موقعیت دشوار جوزه است به همین دلیل نمی‌تواند متمرکز باشد و هنگام غواصی هوا کم می‌آورد. از سوی دیگر ازطرف سازمان مددکاری، کسی به‌عنوان مددکار به دیدن جوزه می‌آید؛ اما جوزه فکر می‌کند می‌تواند از پس خودش بر بیاید و می‌خواهد هنرمند شود اما مددکار این هدف او را تحقیر می‌کند.

جوزه، ببر و ماهی، داستانی عاشقانه و زیبا است. سونه‌ئو و جوزه، هر دو شخصیت‌های پیچیده، احساسی و باهوشی هستند که مشکلات و مسائل خودشان را دارند. جوزه در ابتدا بسیار بدخلق و بدرفتار و سونه‌ئو بلندپرواز است و اهداف بزرگی در سر دارد. خواننده در طی داستان، رشد تدریجی هر دوی آن‌ها را احساس می‌کند. این مانگای جذاب نشان می‌دهد که حتی اگر موانع و مشکلات بر سر راه زیاد است، باید با ترس‌ها روبه‌رو شد و راهی برای دنبال‌کردن و رسیدن به رؤیاها و آرزوها پیدا کرد.

مانگا رمان گرافیکی و یک هنر شرقی است که ریشه‌اش به کشور ژاپن برمی‌گردد. این فرم از روایت داستان قدمت تاریخی دارد، معمولاً سیاه‌وسفید هستند و رنگ‌های دیگر در آن‌ها دیده نمی‌شود. در مانگا معمولاً آداب‌ورسوم، فرهنگ، سبک و محیط زندگی در کشور ژاپن به تصویر کشیده می‌شود، اتفاقات ماورایی می‌افتد و جادو نقش پررنگی ایفا می‌کند. اکثر داستان‌ها بر تلاش و پشتکار تأکید می‌کنند. شخصیت‌های مانگا ظاهر اغراق‌آمیز دارند، چشمان درشت، لب و دهان کوچک با موهایی به رنگ‌های غیرمعمول و معمولاً احساساتشان را بسیار عمیق به مخاطب منتقل می‌کنند. مانگا برخلاف کتاب‌های مصور کشورهای دیگر که فقط برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شوند محدودیت سنی ندارند. طرح داستانی پیچیده در مانگا باعث می‌شود خواننده نتواند پیش‌بینی کند که چه اتفاقی قرار است رخ دهد به همین دلیل نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. مانگاها ابتدا در مجلات منتشر می‌شدند؛ اما به دلیل محبوبیت زیاد کم‌کم به صورت کتاب درآمدند.

خواندن کتاب جوزه، ببر و ماهی، مانگا (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و علاقه‌مندان به مانگا پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۲۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان