دانلود و خرید کتاب گورخر گلادیاتور، همدستی با بریتانیایی ها گری نورتفیلد ترجمه نیلوفر گنجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گورخر گلادیاتور، همدستی با بریتانیایی ها اثر گری نورتفیلد

کتاب گورخر گلادیاتور، همدستی با بریتانیایی ها

معرفی کتاب گورخر گلادیاتور، همدستی با بریتانیایی ها

کتاب گورخر گلادیاتور، همدستی با بریتانیایی‌ها نوشتۀ گری نورتفیلد با ترجمۀ نیلوفر گنجی در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب تصویری، جلد دوم از مجموعۀ گورخر گلادیاتور است که در دسته‌بندی داستان‌های کودک و نوجوان قرار دارد. مجموعۀ گورخر گلادیاتور، با زبان طنز و تصاویر بامزه دربارۀ ماجراجویی‌های یک گورخر است.

درباره کتاب گورخر گلادیاتور، همدستی با بریتانیایی‌ ها

در کتاب گورخر گلادیاتور، همدستی با بریتانیایی‌ها قرار است با ماجراهای جدید گورخر داستان همراه شویم؛ اما پیش از آن شاید بد نباشد آنچه را گذشت مرور کنیم؛ مخصوصاً اگر هنوز نمی‌دانید ژولیوس زبرا کیست. قهرمان این مجموعه داستان، یک گورخر است. البته او شبیه گورخرهای دیگر نیست. اگر جلد اول این مجموعه با عنوان گورخر گلادیاتور بزن بزن با رومی‌ها را خوانده باشید حتماً با این گورخر قهرمان آشنایی دارید، اگرنه همین‌قدر بدانید که او از دریاچۀ بوگندو بدش می‌آید. آب دریاچه‌ای که محل زندگی‌شان بود پر از پشکل بود و حال او را به هم می‌زد. یک برادر به اسم بروتوس دارد که بی‌بخار و بی‌عرضه است. رابطۀ مخصوصی هم با شیرها دارد!

ژولیوس زبرا حالا به روم آمده است و در دورۀ رومی‌ها زندگی می‌کند. او قهرمان محبوب مردم است و جوری در خیابان‌های شلوغ و بدبوی روم قدم می‌زند گویی که ژولیوس سزار است. اگرچه خیابان‌های روم هم بوگندو هستند؛ اما یک فرق با دریاچه وجود دارد. در روم همه ژولیوس را دوست دارند. او در آمفی‌تئاتر بزرگ روم توانسته بود بر همۀ گلادیاتورها پیروز شود و حالا شده است گلادیاتور سوپراستار. تمام روم از ماجرای جنگاوری او اطلاع دارد. ژولیوس زبرا یک دوست ریزه‌میزه و رفیق شفیق به اسم کرنلیوس دارد که گراز کوچولویی است و همیشه با هم هستند.

در داستان گورخر گلادیاتور، همدستی با بریتانیایی‌ها، او قرار است در یک مسابقۀ سرنوشت‌ساز شرکت کند. امپراتور روم، هادریان، قول داده است اگر مسابقه را ببرد او و دوستانش را آزاد می‌کند. ژولیوس این مسابقه را هم می‌برد. امپراتور باز هم برای آزادی یک شرط نهایی می‌گذارد. او باید با دوستانش به آخرین مأموریت بروند. این مأموریت در سرزمینی دور به نام بریتانیا است. آن‌ها باید قدرت امپراتور روم را به مردم آنجا یادآوری کنند. سفری که قرار است دردسرساز باشد؛ چون از آن‌ها چندان استقبال نمی‌شود، آب و هوای سرد و مرطوب بریتانیا هم مزید بر علت می‌شود. مهم‌تر اینکه مشخص می‌شود بریتانیایی‌ها نه‌تنها با رومی‌ها خوب نیستند بلکه از آن‌ها متنفر هستند. این حیوانات برای اینکه بتوانند از این حریفان وحشی و سرکش جان سالم به در ببرند نیاز به هوش و قدرت زیادی دارند. باید دید این گورخر بامزه و پرادعا موفق می‌شود یا نه.

گری نورتفیلد، به‌خوبی تاریخ را با داستان ترکیب کرده و از آن، کتابی خنده‌دار و بامزه برای کودکان و نوجوانان درآورده است. تصاویر سیاه و سفید متعددی در سراسر کتاب وجود دارد که تصویرگری خود او هستند. این تصاویر به لذت داستان و بامزگی آن می‌افزایند و کمک می‌کنند تا آنچه در حال رخ دادن است برای کودکان مجسم شود.

خواندن کتاب گورخر گلادیاتور، همدستی با بریتانیایی‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران داستان‌های کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

حجم

۲۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان