دانلود و خرید کتاب کار عمیق کال نیوپورت ترجمه علی برازنده فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار عمیق اثر کال نیوپورت

کتاب کار عمیق

معرفی کتاب کار عمیق

کتاب «کار عمیق» نوشتۀ کال نیوپورت و ترجمۀ علی برازنده فر است و انتشارات همخونه آن را منتشر کرده است. این کتاب معروف و خواندنی قوانینی را برای تمرکز در دنیای آشفته ارائه می‌دهد.

درباره کتاب کار عمیق

تأکید بر وجودداشتن کار عمیق در میان افراد برجسته در دور‌های مختلف اهمیت زیاد دارد؛ زیرا امروزه کارکنان به‌سرعت ارزش عمیق بودن را فراموش می‌کنند و مهم‌ترین دلیلی که آن‌ها سنخیت خود با کار عمیق را از دست می‌دهند ابزارهای شبکه‌ای است. از ایمیل و پیامک گرفته تا شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای شبکه‌ای هستند که دسترسی به آن‌ها با وجود گوشی‌های هوشمند بسیار راحت شده است و همین توجه و تمرکز کارکنان دانشی را غیرمنسجم کرده است.

ایدۀ اصلی و مباحث فلسفی کال نیو پورت در کتاب کار عمیق این است که فرهنگ کارکردن به سمت سطحی بودن رفته جدی از اینکه این اتفاق خوبی است یا بد فرصت‌های اقتصادی و شخصی زیادی را برای کسانی فراهم کرده که تأثیر مقاومت در برابر انجام کار سطحی را درک می‌کنند و عمیق بودن را اولویت قرار می‌دهند. او کار عمیق را این‌طور تعریف می‌کند: «فعالیت‌های حرفه‌ای که در حالت تمرکز بدون خدشه و یکپارچه انجام می‌پذیرند و قابلیت‌های شناختی‌شان را افزایش می‌دهند. این تلاش‌ها باعث ایجاد ارزش‌های جدید می‌شوند و مهارت‌های شما را بالا می‌برند و تکرارکردنشان کار آسانی نیست».

 کتاب کار عمیق ۲ بخش دارد؛ بخش مفهوم و بخش قواعد. بخش مفهوم شامل ۳ فصل می‌شود: «فصل اول: کار عمیق ارزشمند است»، «فصل دوم: کار عمیق کمیاب است»، «فصل سوم: کار عمیق معنادار است». بخش قواعد هم شامل ۴ قاعده می‌شود: «قاعدۀ اول: عمیق کار کنید»، «قاعدۀ دوم: از سر رفتن حوصله و خسته شدن استقبال کنید»، «قاعدۀ سوم: شبکه‌های اجتماعی را ترک کنید»، «قاعدۀ چهارم: امور سطحی را از بین ببرید».

خواندن کتاب کار عمیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری و کسانی که می خواهند در کارشان تمرکز داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کال نیوپورت

کالوین نیوپورت استاد علوم کامپیوتر دانشگاه جورج تاون، ۲۳ جون ۱۹۸۲ به دنیا آمد. او تاکنون ۶ کتاب نوشته است و به به بیش از ۲۵ زبان دنیا ترجمه شده و مورد توجه نشریاتی مثل نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، واشینگتون پست، نیویورکر و اکونومیست قرار گرفته است. معروف‌ترین کتاب‌های او « کار عمیق» و «مینیمالیسم دیجیتال» است. او در زمینه نظریه سیستم‌های توزیع شده تحقیق می‌کند و علاوه بر کارهای دانشگاهی، در زمینه تعامل و کنش بین فرهنگ و تکنولوژی پژوهش می‌کند.

بخشی از کتاب کار عمیق

«ماجرای جیسون بن نکته ای حیاتی را بازگو می کند: اینکه کار عمیق، مقوله‌ای قدیمی و مخصوص نویسندگان و فیلسوفان ابتدای قرن بیستم نیست بلکه مهارتی است که امروزه هم ارزش بسیار بالایی دارد. دو دلیل عمده برای باارزش بودن کار عمیق وجود دارد اول اینکه به مبحث یادگیری مرتبط است. ما اقتصادی اطلاعات‌محور داریم که مبتنی بر نظام های پیچیده ایست که به سرعت تغییر می کنند. مثلاً برخی از زبان‌های برنامه‌نویسی که بن یاد گرفته،‌ ده سال پیش اصلاً وجود نداشتند و احتمالاً ده سال دیگر نیز منسوخ می‌شوند.»


معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظرات کاربران

Mohammadhosein Norouzi
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

من اصل کتابشو گرفتم. ترجمه انقدر سنگینه که باید ده بار برگردی بخونی تا متوجه بشی. ضمن تشکر خواهشا در ترجمه دقت بفرمایید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان