دانلود و خرید کتاب کفاش و کوتوله ها سایمون هود ترجمه عبدالنبی مرشدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کفاش و کوتوله ها اثر سایمون هود

کتاب کفاش و کوتوله ها

معرفی کتاب کفاش و کوتوله ها

کتاب «کفاش و کوتوله ها» نوشتۀ سایمون هود و ترجمۀ عبدالنبی مرشدزاده است و شرکت رسانه ساز دانش آن را منتشر کرده است. کفاش و کوتوله ها، کتابی به ۲ زبان فارسی و انگلیسی است که ضمن روایت یک داستان زیبا، زبان انگلیسی کودکان را هم تقویت می‌کند.

درباره کتاب کفاش و کوتوله ها

کتاب کفاش و کوتوله‌ها داستانی ۲ زبانه دربارۀ کفاش مهربان و فقیری است که از تأمین مخارج زندگی ناامید و ناتوان شده است. او که فقط کمی چرم به اندازۀ درست‌کردن یک کفش دارد، آن را روی میز کارش پهن می‌کند و می‌رود تا فردا برای شروع کارش آماده باشد. او به خانواده می‌رود و دست همسرش را می‌گیرد، آن‌ها دست در دست یکدیگر دعا می‌کنند تا زندگی روی خوشش را به آن‌ها نشان دهد. کفاش فردا صبح که برای کارش به کارگاه می‌رود به‌جای چرم یک جفت کفش آماد و عالی روی میزش می‌بیند. کودکان با خواندن کتاب ۲ زبانۀ کفاش و کوتوله‌ها، هم زبان دوم خود را تقویت می‌کنند و هم شکرگزاری و قدردانی را یاد می‌گیرند. آن‌ها همچنین می‌آموزند که سخت کار کنند تا بتوانند زندگی بهتری داشته باشند و از کمک‌های دیگران در مسیر زندگی تشکر کنند.

کتاب‌های ۲زبانه برای کودکان بسیار مفید است و معمولاً در آن‌ها متن فارسی را در بالای صفحه و انگلیسی را در پایین آن ارائه می‌دهند. خواندن کتاب‌های ۲ زبانه یکی از روش‌ها برای بهبود دایرۀ واژگان زبان انگلیسی کودکان دوزبانه است. مطالعۀ مستمر داستان‌ها و مکالمات به کودک ۲زبانه کمک می‌کند تا معنای کلمات انگلیسی را در هر متن به‌راحتی بفهمد و درک کند. خواندن این کتاب‌ها همچنین در تکرار و یادآوری واژگانی که قبلاً آموخته است تأثیر دارد. اگر معنای کلمات کلیدی موجود در متن داستان را از قبل بداند درک مطلب بسیار آسان‌تر می‌شود. به همین خاطر یادگیری معنا و تلفظ کلمات به کودک دوزبانه کمک می‌کند که بعداً در هنگام خواندن کتاب‌های داستان به‌راحتی با موضوع آنها ارتباط برقرار کند.

والدین،‌ مربیان یا بزرگ‌ترها می‌توانند بعد از خواندن کتاب برای کودکان همراه با آن‌ها دو متن را با هم مقایسه کنند و ببینند که آیا دیالوگ یا داستان‌ها با هم متفاوت است یا خیر. آن‌ها همچنین می‌توانند به دنبال کلمات هم‌ریشه‌ بگردند. یعنی کلماتی که از نظر شکل و معنی در هر ۲ زبان بسیار شبیه به هم هستند و یا کلماتی که بسیار متفاوت از هم هستند.

خواندن کتاب کفاش و کوتوله ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه‌مندان به کتاب‌های ۲زبانه پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب کفاش و کوتوله ها

«در پرتو آفتاب‌غروب، آخرین تکه چرم ظریف خود را بااحتیاط برید و آن را مرتب روي میز کار خود گذاشت و آماده شد کار خود را روز بعد تمام کند. در کارگاه خود را بست، آهی سنگین کشید و به خانه بازگشت تا در کنار همسرش باشد. او گفت: عزیزم دستم را بگیر، بیا آرزو کنیم که سرنوشت ما تغییر کند و سال‌ها تلاش ما سرانجام پاداشی که شایسته ماست، به ارمغان آورد. همسرش نیز دست‌هایش را آرام به دستان کفاش فروبرد و آنها آرزو کردند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

حجم

۸۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان