دانلود و خرید کتاب عشق من بفهم! فریده پهلوانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق من بفهم! اثر فریده پهلوانی

کتاب عشق من بفهم!

معرفی کتاب عشق من بفهم!

کتاب عشق من بفهم! نوشتهٔ فریده پهلوانی است. این کتاب را انتشارات اختر منتشر کرده است. 

درباره کتاب عشق من بفهم!

منظورم از عشق من بفهم چیست؟ ازآنجایی‌که ما پدیده‌ها را آن‌طور که هستند نمی‌بینیم، بلکه به‌گونه‌ای که هستیم و قالب‌گیری شده‌ایم با فیلترهای شکل‌گرفته در مغزمان مشاهده می‌کنیم، نویسنده معتقد است زندگی بهتر از منِ بهتر آغاز ‌می‌شود و جان جهان از این بهترین‌ها تغذیه می‌کند.

رفته‌رفته شاهد اشخاص و والدینی خواهیم بود که خودشان حداقل بخشی از مسیر را رفته و به‌درستی بنای انسانی را پی‌ریزی و از دوباره‌کاری و انتقال باورهای غلط جلوگیری می‌کنند در نتیجه با این شفادهی رویکردهای تربیتی غلط نهادینه نمی‌شوند.

رشدِ مغزی انسان‌ها را از نوع استدلال‌کردن، عملکردهای شخصی و اجتماعی و نگاهشان به زندگی، مرگ و سایر انسان‌ها، می‌توان دریافت وگرنه حاصل زندگیِ بد در نهاد من و تو نقش جاودانه بر تبار انسان فرود می‌آورد و رمز هر نهضتی آغاز «تغییر» است تا هویتی برای خود بسازد که یک خود حقیقی را در وجودش حک کند. خود حقیقی که به‌تدریج از خود مصلحتی ایجاد شده جدا شده، شفا یابد. پس قبل از اینکه برای دیگران کاری انجام دهیم باید برای خود کارهای زیادی انجام دهیم. این کتاب به شما کمک می‌کند خودتان را تغییر دهید.

خواندن کتاب عشق من بفهم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند درک بهتری از آدم‌ها داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عشق من بفهم!

«‌کارهای خلاف دنیا توسط تک‌تک انسان‌ها به منصه ظهور رسیده؛ لذا اصلاح یا تغییر در رویه‌ها نیز از طریق تک‌تک ما با شروع از خود امکان‌پذیر خواهد بود.

چرا باید بفهمم؟ چرا مهمه؟

‌مهم است به این دلیل که تا این دومینوی شروع از خود به حرکت در نیاید بجای گسترش آگاهی و اصلاح باورها حاصل زندگی بد نقش همیشگی در دورانهای مختلف داشته و کلیشه‌وار ادامه خواهد یافت و دیگر بدون تغییر حق اعتراض نیز نخواهیم داشت.

چطور و با چه راه حل و قاعده و الگویهایی؟

با تلاش برای رسیدن و یافتن خود حقیقی، بدینگونه که قبل از آنکه برای دیگران کاری انجام دهیم برای خود کارهای زیادی انجام دهیم وقتی منِ بهتر ساخته شد جهان هم تأسی می‎گیرد و شروع به شفا دادن رنج‌ها کرده رفته‌رفته دیگر بجای رنج، باورهای اصلاح شده شروع به تغییر آدمی و جهان، کرده و انتقالِ درست صورت می‌پذیرد.

آنگاه تو در نسل‌های بعد اثر مثبت خواهی داشت. لذا رنجی که می‌کشی اگر شفا پیدا نکند همچنان انتقال خواهد یافت به تکرارِ خشم و جهل قالبی.

و تو مسئولی به پروانه شدن به فهم بهترین ورژن خود با ترک ضعیف‌ترین ورژن وجودت برای رشد و بالغانه زیستن.

فکر نکن بعد از خوب شدن تو تغییری پیش نمی‌آید نه، اصلاً اینطور نیست چون هر چه در فهم تو آید آن بُود مفهوم تو و روح ماست که جان جهان را تغذیه می‌کند و جهان بهتر می‌شود اگر ما بهترین شویم در رابطه با خود و ساختن رابطه با دیگران.

اما پس از آن نباید سراغ حاشیه‌ها رفت یا درجا زد باید هیزم‌های آتشِ خودآگاهی را زیاد کرد تا شعله‌های عشق و آگاهی گرما‌بخش درون و جهان اطرافمان گردد با آتشبانی و محافظت از مهارت‌های آموخته شده در عمل، چرا که آتش عشق و آگاهی خود به خود گرم و روشن نخواهد ماند مگر به فهم ما به افزودن هیزم‌های آگاهی جدید و خودمراقبتی‌های لحظه به لحظه.»

نظرات کاربران

Farzad.Ghanouni
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

سخت‌ترین مرحله شروع از خود پذیرش این مطلب است که بدترین کارها توسط نفر به نفر ما بوده پس آبادیش نیز نفر به نفر است با قبول اینکه زندگی بهتر از من بهتر آغاز می‌شود. هیچ کس دوست ندارد قبول کند

- بیشتر
فریده
۱۴۰۲/۱۱/۰۶

کتابی است که توصیه می‌کنم تک تک‌مان مطالعه کنیم تا تلنگری باشد برای شروع هر کاری از خود برای طلوع از خودمان باشد که جهان زیباتر شود به زیبایی ماها،

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان