دانلود و خرید کتاب نظم آموزی به کودک مهدی مقیم اسلام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نظم آموزی به کودک اثر مهدی مقیم اسلام

کتاب نظم آموزی به کودک

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نظم آموزی به کودک

کتاب «نظم آموزی به کودک» نوشتۀ مهدی مقیم اسلام است و انتشارات ۳۶۰ درجه آن را منتشر کرده است. این کتاب با زبانی ساده و صمیمی نظم‌آموزی به کودکان را به والدین آموزش می‌دهد.

درباره کتاب نظم آموزی به کودک

آموزش نظم به کودک یکی از دغدغه‌های اساسی والدین در ارتباط با فرزندانشان است. بسیاری از والدین از بی‌نظمی و شلختگی کودکشان خود شکایت دارند و تلاش می‌کنند به روش‌های مختلف به او نظم و انضباط را یاد بدهند؛ اما باید توجه داشت که تعداد کمی از بچه‌ها به طور طبیعی و خودکار، منظم رفتار می‌کنند و بیشترشان نیاز به آموزش درست دارند که در طول زمان آموخته می‌شود. والدین نقش بسیار مؤثری در آموزش نظم به کودکان دارند و با کمک آن‌ها و کمی تمرین، کودکان می‌توانند این مهارت را درونی کنند.

اگر کودکی اسباب‌بازی یا وسایل خودش را جمع نمی‌‌کند، شلخته نیست و درصورتی‌که این برچسب به او زده شود نه‌تنها مفهوم نظم را یاد نمی‌گیرد، بلکه باعث می‌شود دچار مشکلات رفتار شود، تصویری نادرست از خودش ترسیم کند و این برچسب به رفتاری همیشگی تبدیل شود. کتاب نظم آموزی به کودک، خوانندگان را در هر سطحی از سواد، تحصیلات، رفتارهای اجتماعی و موقعیت‌های مکانی با روش‌هایی آشنا می‌کند که ارتباط بهتر، مؤثرتر و دوستانه‌تری با فرزند خود برقرار کنند و اجازه ندهند نظم و نظافت بین آن‌ها و فرزندانشان فاصله بیندازد.

کتاب نظم آموزی به کودک در ۳ بخش و ۱۱ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: دلایل بی‌نظمی در کودک»، «فصل دوم: والدین و بی‌نظمی کودکان»، «فصل سوم: تنبیه کودک؛ آری، نه!»، «فصل چهارم: کودکان بی‌نظم هستند؟»، «فصل پنجم: فلسفۀ نظم به‌جای مقدمه!»، «فصل ششم: اجازۀ بی‌نظمی به کودکان بدهید!»، «فصل هفتم: نفوذ بی‌نظمی از دنیای دیجیتال»، «فصل هشتم: اصول ده‌گانۀ نظم‌آموزی»، «فصل نهم: روش‌های برانگیختن کودکان به نظم»، «فصل دهم: نظم‌آموزی کودکان متفاوت!»، «فصل یازدهم: گام‌های عملی نظم آموزی»

خواندن کتاب نظم آموزی به کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدینی که می‌خواهند رابطۀ درستی با فرزندانشان داشته باشند و همچنین مشاوران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نظم آموزی به کودک

«باور کنید یا نه! بسیاری از کودکان هیچ مشکلی ندارند که در اتاقی بخوابند که تختخواب مرتب نشده است، در جایی راه بروند که روی زمین‌، خورده کاغذ ریخته شده است و یا باقیماندۀ خوراکی و یا حتی قسمت‌هایی از لگوی خود را رها کرده‌اند. اصلاً دچار مشکل نمی‌شوند اگر در سیستم کامپیوتری خود، نتوانند فایلی که با زحمت تهیه کرده‌اند را پیدا کنند. دوباره وقت می‌گذارند و شاید البته این بار باکیفیت کمتری، مشابه آن فایل را ایجاد می‌کنند. کودکی که در انجام امور روزمره، احساس مشکل برای بی‌نظمی پیدا نکند، مسئلۀ نظم را به‌خوبی درک نخواهد کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان