دانلود و خرید کتاب مفاهیم، تکنیک ها و مهارت های جهاد تبیین عباس نصیری فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مفاهیم، تکنیک ها و مهارت های جهاد تبیین اثر عباس نصیری فرد

کتاب مفاهیم، تکنیک ها و مهارت های جهاد تبیین

انتشارات:نشر معارف
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مفاهیم، تکنیک ها و مهارت های جهاد تبیین

کتاب مفاهیم، تکنیک ها و مهارت های جهاد تبیین نوشتهٔ عباس نصیری فرد است. نشر معارف این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مفاهیم، تکنیک ها و مهارت های جهاد تبیین

کتاب مفاهیم، تکنیک ها و مهارت های جهاد تبیین (بر پایهٔ مدل ساختاری و مفهومی) به مباحث مفهومی و ساختاری جهاد تبیین پرداخته است. ازآنجاکه مخاطب جهاد تبیین دانشجویان و طلاب (قشر جوان) هستند، سعی شده است در نگارش این کتاب، ضمن حفظ غنای علمی، از کلمات ساده و جملات سلیس و روان استفاده شود و از به‌کاربردن اصطلاحات مغلق و سنگین دوری شود. در ساختاربندی کتاب سعی شده است مطالب به‌صورت دسته‌بندی‌شده و با شماره‌نگاری بیان شود تا موجب فهم و یادگیری بهتر شود و در تدوین متن سعی شده است از اضافه‌گویی و اطاله دوری شود و ضمن رعایت اختصار، از توضیحات اضافه پرهیز شود و بیشتر به اصل مطلب پرداخته شود تا مطالعهٔ کتاب برای علاقه‌مندان خسته‌کننده و ملال‌آور نباشد. کتاب حاضر را که دو بخش اصلی دارد، عباس نصیری فرد نوشته است. عنوان دو بخش این اثر عبارت است از «مفهوم‌شناسی جهاد تبیین» و «ساختارشناسی جهاد تبیین». می‌دانیم که «تبیین» در لغت به‌معنای هویداشدن، پیداشدن و آشکارشدن است.

خواندن کتاب مفاهیم، تکنیک ها و مهارت های جهاد تبیین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد جهاد تبیین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مفاهیم، تکنیک ها و مهارت های جهاد تبیین

«شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها بهترین بستر برای جهاد تبیین هستند، اما متأسفانه بسیاری از سامانه‌ها و نرم‌افزارهای فضای مجازی در حاکمیت بیگانگان‌اند و حتی شاهد حذف بعضی از نرم‌افزارها ازروی تلفن همراه شهروندان کشورمان هستیم. متأسفانه امروزه استقلال و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی کشور وجود ندارد و تا زمان راه‌اندازی شبکهٔ ملی اطلاعات، باید مردم کشورمان برای جهاد تبیین در زمین مجازی بیگانگان، به‌صورت کاربر اجاره‌ای فعالیت کنند. حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران و حکمرانی در همهٔ لایه‌های فضای مجازی با این دیدگاه قابل‌تعریف است. اقدام حیاتی و اساسی برای استقلال و حکمرانی فضای مجازی راه‌اندازی شبکهٔ ملی اطلاعات است.

به‌رغم تأکیدات متعدد رهبر معظم انقلاب دربارهٔ فضای مجازی و تشکیل شورای عالی فضای مجازی در سال ۱۳۹۰، متأسفانه هنوز شبکهٔ ملی اطلاعات در کشور راه‌اندازی نشده‌است و مردم انقلابی کشورمان مجبورند در زمین و بسترهای دشمن، با قواعد و مقررات خودی، حضور یابند (نامتقارن مثبت). بدیهی است که در این وضعیت، نفوذ و تهدیدهای دشمن گسترده است و همواره حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی نقض می‌شود.

البته ایجاد سامانه‌های پیام‌رسان به‌صورت بومی در کشور مستلزم حمایت همه‌جانبه در لایه‌های چهارگانهٔ زیرساخت، منطقی، محتوا و اجتماع است. اگرچه در کشور ما در لایه‌های زیرساخت و منطقی کوتاهی شده و همواره وابسته به بیگانگان هستیم، در لایه‌های دیگر می‌توانیم نقش‌آفرین باشیم. به همین سبب، در سال‌های اخیر، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های بومی برروی شبکهٔ زیرساختی کشور و مراکز دادهٔ موجود راه‌اندازی شده‌اند که بعضاً بسیاری از قابلیت‌های آن‌ها به‌صورت بدیع و ابتکاری است. به‌رغم تبلیغات سوء علیه شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های بومی، بعضی از آن‌ها خدمات نسبتاً بهتری از نمونه‌های مشابه خارجی ارائه می‌دهند. طبق روند جهانی همهٔ شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها و سامانه‌ها در گذر زمان و با سعی و خطا، به تکامل و اصلاح می‌رسند، ولی در مواجهه با سامانه‌های بومی، معمولاً مسئولان و مردم انتظارات دیگری دارند.

طراحی و ایجاد شبکهٔ اجتماعی و پیام‌رسان، در هر نقطه‌ای از جهان، نیازمند سرمایه‌گذاری و هزینهٔ کلان در حوزهٔ فناوری و زیرساخت است. حالا نکته و سؤال اصلی این است که چرا کشورهای دیگر با سرمایه‌های کلان حاضرند برای شهروندان ایرانی خدمات رایگان ارائه بدهند و ما را به استفاده از سامانه‌های خود تشویق کنند. در حالت خوش‌بینانه، می‌توان این‌گونه پاسخ داد که آن‌ها از داده‌های به‌ظاهر ناچیز کاربران ایرانی برای اهداف اقتصادی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و ... بهره‌برداری می‌کنند و برگشت سرمایهٔ خود را از داده‌های تجمیع‌شده و کلان شهروندان ایرانی به‌دست می‌آورند. تحلیل داده‌های ایرانی بهترین روش برای ذائقه‌سنجی ایرانیان و در مقابل ذائقه‌سازی مبتنی بر راهبردهای جنگ‌شناختی آن‌ها خواهد بود. چرا مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران با همین سناریو و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان و نخبگان ایرانی، حداقل در گسترهٔ جبههٔ مقاومت با پانصد میلیون کاربر، زمینه و مقدمهٔ تحقق تمدن نوین اسلامی در فضای مجازی را فراهم نمی‌کنند؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۷۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان