دانلود و خرید کتاب غیرممکن را ممکن کنید تیبو موریس ترجمه سمیرا آزادپیما
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غیرممکن را ممکن کنید اثر تیبو موریس

کتاب غیرممکن را ممکن کنید

معرفی کتاب غیرممکن را ممکن کنید

کتاب غیرممکن را ممکن کنید نوشتهٔ تیبو موریس و ترجمهٔ سمیرا آزادپیما و ویراستهٔ الهام رجایی است. انتشارات اندیشه آگاه این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب برای افرادی نوشته شده که به‌جای تحسین‌شدن یا مشهورشدنْ بیشتر دنبال این هستند که در جهان تأثیرگذار باشند.

درباره کتاب غیرممکن را ممکن کنید

کتاب غیرممکن را ممکن کنید برای افراد متعهدی نوشته شده که حاضرند هزینه بدهند؛ کسانی که به‌جای تحسین‌شدن یا مشهورشدنْ بیشتر دنبال این هستند که در جهان تأثیرگذار باشند و کسانی که میلشان به کمک‌کردنْ نیرومندتر از میلشان به بی عیب‌ونقص‌بودن است و کسانی که عملشان بیشتر از حرفشان است. تیبو موریس توضیح داده است که انتخاب خارق‌العاده‌بودن به‌معنای این است که نخواهید در فیلم زندگیتان سیاهی‌لشگر باشید؛ بلکه بخواهید شخصیت اصلی شوید. خارق‌العاده‌بودن یعنی طوری عمل کنید که فیلم زندگیتان ارزش دیدن داشته باشد. چگونه خارق‌العاده شویم و تأثیری بزرگ بر جهان بگذاریم؟ نویسنده معتقد است که باید با ترس‌هایمان روبه‌رو شویم، از کنج عافیت خارج شویم و کارهای به‌ظاهر غیرممکن را انجام دهیم. او این کتاب را در دو بخش اصلی نوشته است؛ «مفروضات اساسی و مدل‌های واقعیت» و «استفاده از اهرم». او در پایان، نتیجه‌گیری کرده است.

خواندن کتاب غیرممکن را ممکن کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و نیز به افرادی که مایلند به‌جای تحسین‌شدن یا مشهورشدنْ تأثیرگذار باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تیبو موریس

تیبو موریس نویسندهٔ بیش از ۲۰ کتاب از جمله یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون «مربی خودت باش» است که نزدیک به ۲۰۰ هزار نسخه فروخته و به بیش از ۱۰ زبان از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده است. مأموریت این نویسنده کمک به مردم عادی برای دستیابی به نتایج خارق‌العاده است. اگر کتاب‌های کاربردی و الهام‌بخش ساده را دوست دارید و متعهد به بهبود زندگی خود هستید، آثار او را دوست خواهید داشت. کتاب «سم‌زدایی دوپامین» و «اقدام فوری» از آثار مکتوب او است.

بخشی از کتاب غیرممکن را ممکن کنید

«جهان از قوانین خاصی تبعیت می‌کند و وقتی نمی‌توانید قوانین آن را یاد بگیرید، بازی را از قبل باخته‌اید.

توانایی ما برای باورکردن یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که در اختیار داریم. برخلاف هر موجود زنده دیگری، ما می‌توانیم از تخیل برای تصور آینده ایده‌آلمان استفاده کنیم و آن را به واقعیت تبدیل کنیم. ما تنها گونه روی زمین هستیم که چنین هدیه‌ای به ما اعطا شده است؛ بنابراین مطمئن شوید که از توانایی خارق‌العاده‌تان برای باورکردن و رسیدن به هر چیزی که در زندگی می‌خواهید بهره می‌برید. در زیر سه قانون وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا از قدرت باور حداکثر استفاده را ببرید.

شماره ۱: قانون انتخاب

اولین قانون باور این است که شما می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید را باور کنید. شما می‌توانید باور کنید که زمین مسطح است، بابانوئل وجود دارد، یا اینکه خزندگان فرازمینی بر جهان حکومت می‌کنند. شما می‌توانید هر باوری را به دلخواهتان به‌روز کنید. در هر لحظه می‌توانید تصمیم بگیرید که باورهای ناتوان‌کننده یا نادرست را با باورهای قدرتمندتر و مفیدتر جایگزین کنید. اگر می‌خواهید زندگی‌تان را متحول کنید و بر جهان پیرامونتان تأثیر بگذارید، این گامی ضروری است. اگر در حال تقلا هستید، احتمالاً به این دلیل است که به باورهایی ناتوان‌کننده پایبند هستید. اگر چنین است، سؤال زیر را از خودتان بپرسید:

چه چیزی مرا از رسیدن به اهدافم باز می‌دارد؟

شاید باور نمی‌کنید که دستیابی به هدفتان ممکن است. اگر این‌طور است، اولین قدم را بردارید (حال هر چقدر که ممکن است کوچک باشد) و با استفاده از تمرین‌های این کتاب، باورهایتان را تقویت کنید. با گذشت زمان و با انجام تلاش‌های بیشتر، باورهایتان را تقویت کرده و شروع به ازبین‌بردن شک‌وتردیدهایتان خواهید کرد.

به یاد داشته باشید آنچه باور دارید همیشه با عواقبی همراه است، که این موضوع به قانون دوم منجر می‌شود.

شماره ۲: قانون علت‌ومعلول

قانون دوم، باور به این موضوع است که آنچه باور دارید بر زندگی‌تان تأثیر می‌گذارد. افکارتان، اعمالتان را دیکته می‌کنند و به پیامدهای واقعی در جهان منجر می‌شوند. در نتیجه با تغییر باورهایتان، زندگی‌تان را نیز تغییر خواهید داد.

برای مثال، اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید کاری را انجام دهید (خواه نوشتن کتاب باشد و خواه دویدن در مسابقه دو ماراتن یا سخنرانی روی صحنه)، هرگز به خودتان فرصتی برای موفقیت در این چالش‌ها را نخواهید داد. بااین‌حال، حقیقت این است که همیشه می‌توانید بیش از آنچه که ممکن است را انجام دهید.

شماره ۳: قانون تکرار

قانون سوم بیان می‌کند که شما می‌توانید شدت و قدرت افکارتان را از طریق تکرار به‌طرزچشمگیری افزایش دهید. افکار بالقوه در انتظار فعال‌شدن هستند. با تکرار یک فکر در ذهنتان، آن را به بخشی از مدل واقعیتتان تبدیل می‌کنید. این به‌نوبه‌خود بر احساستان و آنچه انجام می‌دهید (و لاجرم بر محیطتان) تأثیر می‌گذارد. برای تأثیرگذاری بیشتر، باورهایتان را تقویت کنید و در خصوص توانایی‌تان برای موفقیت، باوری تزلزل‌ناپذیر را شکل دهید.

برای مثال، داشتن این فکر که می‌خواهید در یک مسابقه دو ماراتن شرکت کرده یا وزن کم کنید کافی نیست. شما باید فکرتان را به عمل تبدیل کنید، تا زمانی که در ذهنتان جا بیفتد. وقتی این‌گونه فکر می‌کنید که دویدن در مسابقه ماراتن یا رسیدن به وزن ایده‌آل اجتناب‌ناپذیر است (و مطابق با آن عمل کنید)، تغییرات شگفت‌انگیزی ایجاد خواهید کرد.

بیایید به مثالی عینی نگاه کنیم که این سه قانون را نشان می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

حجم

۱۴۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان