دانلود و خرید کتاب ۳۰ روز چالش برای موفقیت در کسب و کار کریس هارون ترجمه طیبه شیخ زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۳۰ روز چالش برای موفقیت در کسب و کار اثر کریس هارون

کتاب ۳۰ روز چالش برای موفقیت در کسب و کار

معرفی کتاب ۳۰ روز چالش برای موفقیت در کسب و کار

کتاب ۳۰ روز چالش برای موفقیت در کسب و کار؛ ۳۰ تمرین برای ۳۰ روز تحول نوشتهٔ کریس هارون و ترجمهٔ طیبه شیخ زاده و زهرا هاشمی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

 درباره کتاب ۳۰ روز چالش برای موفقیت در کسب و کار

شاید شما هم به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا افرادی که سرشان شلوغ است، بهره‌وری زیادتری در کار و زندگی خود دارند؟ چرا آن‌ها بسیار متعادل‌تر، موفق‌تر و شادتر از اکثر مردم هستند؟

جمله‌ای وجود دارد که اگر می‌خواهید کاری به بهترین شکل انجام شود، آن را به یک شخص پرمشغله دهید. کتاب ۳۰ روز چالش برای موفقیت در کسب و کار به شما آموزش می‌دهد که چطور در مدت سی روز به میزان قابل توجهی بهره‌وری، تمرکز، موفقیت و خوشبختی خود را در کسب‌وکار و در زندگی افزایش دهید. کریس هارون در زمینهٔ کسب شادی و بهره‌وری در حرفهٔ خود تحقیقات زیادی را انجام داده‌ و در چندین شرکت بزرگ از جمله «گلدمن ساکس» و در چندین حرفه از جمله مشاوره و صندوق سرمایه‌گذاری سهام مشغول به‌کار بوده‌ و در این زمینه دقیقاً تجزیه‌وتحلیل کرده‌ که چه عاملی باعث به‌وجود آمدن شخصیتی فوق‌العاده مولد، متمرکز، موفق و شاد می‌شود.

خواندن کتاب ۳۰ روز چالش برای موفقیت در کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید در کسب‌وکار خود موفق شوید این کتاب را بخوانید.

درباره کریس هارون

کریس هارون، نویسندهٔ کتاب ۳۰ روز چالش برای موفقیت در کسب و کار و کتاب ۱۰۱ درس در کسب‌وکار که در هیچ مدرسه‌ای به شما آموزش نمی‌دهند، است. کتابی در زمینهٔ کسب‌وکار که در ۲۰۱۵ یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌ها در آن زمان به‌شمار می‌آمد. در ۲۰۱۶ مجلهٔ فوربز این کتاب را کتابی نامید که «هر کارآفرینی باید آن را مطالعه کند و دستوراتش را به کار بگیرد.» کریس هارون همچنین استاد آموزش‌هایی در زمینهٔ کسب‌وکار و خوداشتغالی، آموزش‌های توسعهٔ شخصی به‌صورت برخط در پایگاه‌های اینترنتی udemy.com و Amazon.com است.

او درحال‌حاضر بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آموزش‌های هارون است که بر زمینهٔ کسب‌وکار تمرکز دارد. او بر: یک، سرمایه‌گذاری روی آموزش؛ دو، آموزش خیریه‌ها؛ سه، کسب‌وکار برخط و دوره‌های آموزش و کسب مهارت فردی تأکید دارد. به‌علاوه، وی استاد برگزیدهٔ جایزهٔ راه‌اندازی کسب‌وکار و آموزش در این زمینه است. هارون دانش‌آموختهٔ MBA از دانشگاه کلمبیا و کارمند سابق گلدمن ساکس است.

کریس هارون علاقه‌مند به خیریه‌هایی است که اصول کارشان بر آموزش‌وپرورش است و همچنین به‌عنوان هیئت‌مدیرهٔ چندین شرکت در زمینهٔ فناوری اطلاعات فعالیت دارد و مؤسس شرکت Lemo است که سالانه بورسیهٔ تحصیلی دانش‌آموزان را از مقطع راهنمایی در شهر East palo Alto در کالیفرنیا متقبل می‌شود. او همچنین هیئت‌مدیرهٔ DOW است که فرصت‌هایی را برای زنان فراهم می‌کنند. این شرکت توسط تعدادی از دانشجویان مدرسهٔ تجاری وی تأسیس شده است و به‌دلیل حضور هارون سابقهٔ درخشانی در غول سرمایه‌گذاری شرکت پرچین Citadel و شرکت مشاورهٔ acceture و چندین شرکت بزرگ دیگر دارد. از جملهٔ سرمایه‌گذاری‌های او می‌توان به سرمایه‌گذاری در شرکت IPO فیس‌بوک اشاره کرد که از سالیان پیش چنین سرمایه‌گذاری‌ای را در فیس‌بوک بنا نهاده بود. او مدرس و استاد چندین مدرسه در زمینهٔ کسب‌وکار در منطقهٔ خلیج از جمله برکلی، استنفورد، دانشکدهٔ تجارت بین‌المللی The Hut و دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو است. کریس هارون همچنین دارای مدرک کارشناسی با گرایش سیستم‌های اطلاعات مدیریت و تجارت بین‌الملل از دانشگاه مک‌گیل بوستون است. او در زمینهٔ مدل‌های تجاری سرمایه‌گذاری مقالات متعددی نوشته است که در مجلات فوربز، تجارت داخلی، مجلهٔ «کارآفرین Venturebeat»، مجلهٔ «Allaywatch» و مجلهٔ «wired» به چاپ رسیده است. وی همچنین مصاحبه‌هایی با رادیو و تلویزیون هنگ‌کنگ RTHK داشته است و پادکست‌هایی از مدل‌های تجاری خود در آنجا به نمایش گذاشته است و در ضمن در چهار ستون، یک ستون کارآفرینی در مجلهٔ «Inc» دارد.

اهداف کریس هارون عبارتند از: ۱- دسترسی همه به آموزش؛ کمک به آموزش‌وپرورش همهٔ افراد در هر کشوری با سرمایه‌گذاری در شرکت‌های edtech از طریق شرکت خودش.

۲- اعطای آموزش به همه؛ اگر در یک مؤسسهٔ خیریه کار می‌کنید، کریس بسیار خوشحال می‌شود که همهٔ دوره‌های برخط کسب‌وکار خود را به‌صورت رایگان در اختیار هر کارمند در هر مؤسسهٔ خیریه در جهان قرار دهد. فقط کافی است که یک پیام در لینکدین برای او ارسال کنید. وی بلافاصله به شما پاسخ خواهد داد و ترتیب شرکت شما را در همهٔ دوره‌های آموزشی خواهد داد. در بحث آموزش، هدف او این است که آموزش‌وپرورش تجاری را بدون هیچ نقطه‌نظر خسته‌کننده‌ای در قالبی سرگرم‌کننده به علاقه‌مندان ارائه دهد. هارون بسیار علاقه‌مند است که خدمات خود را در بخش آموزش‌و پرورش به خیریه‌های نیازمند و ضعیف و شرکت‌های نوپای edtech ارائه دهد.

وی معتقد است که همهٔ مشکلات جهان را می‌توان با آموزش حل کرد. او هم‌اکنون با همسر و سه فرزندش در هیلزبورگ کالیفرنیا زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب ۳۰ روز چالش برای موفقیت در کسب و کار

«فکر می‌کنم در حال حاضر بسیاری از فناوری‌ها به‌نحوی بر حواس‌پرتی‌های ما در زندگی تأثیر گذاشته‌اند که ما شاهد تصویر بزرگ‌تری از زندگی یا اهداف بلندمدت خود نیستیم. ما به‌جای‌اینکه عمیق‌تر و بلندپروازانه‌تر فکر کنیم و از جایگاه بالاتری کل جنگل را نظاره‌گر باشیم، بیشتر روی درختان به‌طور انفرادی متمرکز شده‌ایم. زمانی که پیام‌های بسیاری در فضای مجازی حواس ما را به خود مشغول می‌دارد، چگونه می‌توانیم کاری را درست انجام دهیم؟ بیست سال پیش شنیدن نامهٔ الکترونیکی برای شما واژهٔ جدیدی بود اما اکنون بارها و بارها اعلان‌هایی را از طریق وسایل الکترونیکی‌مان دریافت می‌کنیم که مثلاً یک نفر از عکس‌ها یا پیام‌های ما خوشش آمده و آن‌ها را لایک کرده است. بیایید فکر کنیم که واقعاً اوقات فراغتمان اختصاص به این امر یافته است که ببینیم چه کسانی ما را تأیید کرده‌اند؟

این مسئله به مرور زمان بدتر هم می‌شود؛ زیرا ما حداقل از بیشتر از پنج تا ده برنامه استفاده می‌کنیم و اجازه می‌دهیم که این رسانه‌های اجتماعی بارها و بارها حواسمان را پرت کنند و کارهایی را که در حال انجام دادنشان هستیم، قطع کنند. نکتهٔ جالب‌تر این است که وقتی این برنامه‌ها مدتی برای ما پیغامی نمی‌فرستند، ما آن‌ها را باز می‌کنیم و فکر می‌کنیم که چرا در یک دقیقهٔ گذشته کسی به صفحهٔ ما سر نزده است و پیغام‌ها و عکس‌ها و... ما را لایک نکرده است. در گذشته من فقط یک دستگاه تلفن معمولی داشتم که مجهز به یک پاسخ‌گو و سخن‌گوی تلفنی بود و در روز یک‌بار آن را بررسی می‌کردم که ببینم چه کسانی با من تماس گرفته‌اند. اگر در آن زمان پنج تا ده دقیقه دستگاه پاسخ‌گوی تلفنی خود را در جیب داشتم، هرگز وقت نمی‌کردم به این فکر کنم که در درازمدت چه کاری می‌خواهم در زندگی انجام دهم و چطور می‌توانم بهره‌وری خود را در زندگی افزایش دهم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان