دانلود و خرید کتاب فنگ شویی جان چنگ ترجمه یاسین قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فنگ شویی

کتاب فنگ شویی نوشته‌ٔ جان چنگ و ترجمهٔ یاسین قاسمی است و نشر هورمزد آن را منتشر کرده است. چگونه با استفاده از فنگ‌شویی خانهٔ خود را شادتر، سالم‌تر و راحت‌تر کنیم؟

درباره کتاب فنگ شویی

اگر به آموختن دربارهٔ فنگ‌شویی به‌منظور استفاده از آن در خانه و محل کار یا برای ارضای کنجکاوی خود علاقه‌مندید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا درکی اساسی از تاریخ طولانی و رضایت‌بخش آن بیابید.

فنگ‌شویی علمی نیست که از یک نظریهٔ صرف ناشی شده باشد یا به‌تازگی ارتقا یافته باشد؛ بلکه در ستاره‌شناسی، ریاضیات، مفاهیم علمی و فلسفی چین باستان ریشه دارد و تمرینی است که امروزه در سرتاسر جهان در حال پیشرفت و تداوم است.

فنگ‌شویی درخواست دانشی خاص است و از فرد می‌خواهد که دانش خود را برای استفادهٔ شخصی به کار گیرد. فنگ‌شویی به افراد این فرصت را می‌دهد تا ابزاری برای تحلیل و ارتقای جریان انرژی در محل‌های زندگی خود، همچون دیگر مکان‌های جهان و زندگی، در دست داشته باشند. از فنگ‌شویی می‌توان در انتخاب ساختمان‌های خاص، محل ساختمان‌ها یا چیدمان مبلمان و حتی انتخاب رنگ مناسب لباس استفاده کرد!

خواندن کتاب فنگ شویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند خانهٔ خود را با فنگ‌شویی طراحی کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فنگ شویی

«قدرتمندکردن: خانه یا محیط کار خود را محیطی در نظر بگیرید که نیازمند هدف است. این بسیار قدرتمندکننده است و به فرد امکان می‌دهد خود را از به‌هم‌ریختگی، وسایل به‌دردنخور و مبلمان‌هایی که راحت نیستند آزاد کند؛ برای مثال خیلی از افرادی که دکوراسیون محل کار خود را براساس آموزه‌های فنگ‌شویی تغییر می‌دهند، صندلی جدید و راحتی برای خود تهیه می‌کنند که با ترکیب اتاق همخوانی دارد. هنگامی‌که فردی شروع به مرتب‌کردن اتاق شخصی خود می‌کند، نسبت به محیط زندگی‌اش احساس نزدیکی بیشتری می‌کند و این، یکی از دلایل انتخاب و مطالعهٔ فنگ‌شویی است.

افزایش تمرکز حواس: فنگ‌شویی به‌شدت روی جزئیات تمرکز می‌کند و این می‌تواند به افراد کمک کند تا چالش‌های بزرگ‌تر را در همهٔ شرایط برطرف کنند. هنگامی‌که ذهن آموزش می‌بیند که هماهنگی و توازن صحیح را تشخیص دهد، می‌تواند به‌سرعت دریابد که چگونه می‌توان آن توازن را دریافت. این حالت ارتجاعی اغلب نادیده گرفته می‌شود، ولی یکی از فواید فنگ‌شویی به‌حساب می‌آید.

حذف لوازم صدادار از محیط خواب: قراردادن مبلمان به‌گونه‌ای که فضا برای ورود، خروج و چرخش چی در اتاق وجود داشته باشد، می‌تواند انرژی روزانه را فراهم آورد، ولی می‌تواند الگوهای خواب خوب را نیز به همراه داشته باشد. به‌علاوه زمانی که فردی از قواعد فنگ‌شویی در محیط خواب خود استفاده می‌کند، رنگ‌ها، وسایل، نورپردازی و مبلمانی را به کار می‌برد که توازن محیط را نیز حفظ کند. ارتقای توازن بیداری و استراحت یکی از اهداف اصلی هر نوع تمرین فنگ‌شویی است.

بهبود سلامتی: اغلب استادان فنگ‌شویی مخالف ورود به مباحث مربوط به استفاده از تمرینات برای درمان مشکلات سلامتی هستند، ولی هیچ‌کس منکر این نیست که می‌تواند به توازن الکترومغناطیسی یا انرژی چی فرد کمک کند که این به بهبود سلامتی منجر می‌شود. به‌علاوه مطالعات علمی انکارناپذیری دربارهٔ فواید هوای آزاد، نور خورشید و رنگ‌های آرامش‌بخش وجود دارد. ازآنجاکه فنگ‌شویی از فرد می‌خواهد تا در جهت توازن انرژی محل سکونت خود با استفاده از آینه، نورپردازی، عطر، رنگ‌ها و فلزات کار کند، به‌راحتی می‌توان مشاهده کرد که به‌کارگیری آن‌ها چقدر بر شادی، بهبود وضع روحی و رضایتشان می‌افزاید. بااینکه فنگ‌شویی یک روش پزشکی قطعی را توصیه نمی‌کند، هدف اصلی همهٔ برنامه‌ها اغلب در جهت کمک به فرد برای به دست آوردن حس سلامتی است.

پس‌انداز: یکی از تمرکزهای فنگ‌شویی بر محیط‌ها و افرادی است که با استفاده از این سیستم می‌خواهند محیط زندگی خود را تغییر دهند. به‌عبارتی هرکسی که می‌خواهد تغییری در محیط کار یا زندگی‌اش ایجاد کند، باید روی همهٔ اشیا و محل قرارگیری آن‌ها دقت کند. این کار می‌تواند باعث پس‌انداز مالی شود، چون با تغییر مکان برخی وسایل درمی‌یابیم که برخی دیگر باید فروخته شوند و دکوراسیون جدید بدون خرج خواهد بود؛ برای مثال فردی که اتاقش سراسر سفید است، باید با وسایل تیره ایجاد توازن کند. این باعث ایجاد توازن یین و یانگ در فنگ‌شویی می‌شود. در اینجا، او باید از یک فرش یا وسایل تیره‌تر از اتاق دیگر استفاده کند و با قراردادن آن‌ها در اتاق سراسر سفید خود ایجاد هماهنگی کند. ازآنجاکه فنگ‌شویی باعث می‌شود فرد از مسائل مادی دور شود و کاملاً بر توازن و انرژی تمرکز کند، هزینهٔ دکوراسیون می‌تواند کاهش یابد. این یکی از فواید دیده‌نشدهٔ چیدمان یک اتاق یا محیط کاری است.

نور سالم: میلیون‌ها نفر از کمبود نور رنج می‌برند، به‌خصوص آن‌هایی که باید در یک اتاق، کار کنند یا کسانی که در طول روز بیرون نمی‌روند. فنگ‌شویی از افراد می‌خواهد تا جایگاه پنجره‌ها، چشم‌اندازها، درها و حتی آینه‌های خانه و اتاق کار خود را در نظر بگیرند. هنگامی‌که فرد از میزان نور یا انرژی طبیعت آگاه شود، خانهٔ خود را براساس آن ورودی‌ها دکوربندی می‌کند، به‌گونه‌ای که اهداف فنگ‌شویی را عملی سازد.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۷۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۶,۸۰۰
تومان