دانلود کتاب صوتی این آینده توست... آن را خوب بساز با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی این آینده توست... آن را خوب بساز اثر ورن ویلرایت

دانلود و خرید کتاب صوتی این آینده توست... آن را خوب بساز

معرفی کتاب صوتی این آینده توست... آن را خوب بساز

کتاب صوتی این آینده توست... آن را خوب بساز نوشتهٔ ورن ویلرایت و ترجمهٔ سعید رضایی و فاطمه عیوضی است. حدیثه حیدری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات شکیب آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی این آینده توست... آن را خوب بساز

کتاب صوتی این آینده توست... آن را خوب بساز با ارائهٔ مطالب ارزشمند و مفید به شما آموزش داده است که چگونه دربارهٔ آیندهٔ خود شناخت پیدا کنیم و آینده‌ای درخشان را برای خود به ارمغان آوریم. این کتاب صوتی ابتدا درمورد اینکه چقدر می‌توانید درباره‌ٔ آیندهٔ خود بدانید، سخن گفته و در ادامه از این موضوع که چقدر می‌توانید بر روی آیندهٔ خود تأثیر بگذارید، صحبت کرده است؛ در انتها نیز اتفاقات و رویدادهایی را که ممکن است به‌صورت غیرمنتظره در زندگیتان رخ دهد، بیان کرده و راهکارهایی برای کشف و جلوگیری از روی‌دادن آن‌ها ارائه کرده است. فقط با تفکر دربارهٔ آیندهٔ خود می‌توانید به راهکارهای نهادینه یا نظام‌مند برسید و این همان چیزی است که ورن ویلرایت (Verne Wheelwright) در این کتاب صوتی به شما گفته است؛ نظامی که شما را به‌سمت آفرینش آیندهٔ خودتان سوق می‌دهد و سپس نشان می‌دهد چطور تصمیم بگیرید و به آینده‌ای درخشان برسید. آینده، بخشی از تفکرات روزمرهٔ هر انسانی است. آینده‌پژوهی شخصی، فرایندی هموار و راحت و قدم‌به‌قدم است که مورد استفادهٔ افراد بسیاری در سراسر دنیا قرار گرفته که پس از اعمال آن متوجه شده‌اند، اندیشهٔ شخصی آن‌ها اندیشه‌ای متفاوت و خاص است.

شنیدن کتاب صوتی این آینده توست... آن را خوب بساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی این آینده توست... آن را خوب بساز

«تنها با اندیشیدن به آینده‌ی خود به شیوه‌ای نهادینه یا نظام‌مند، می‌توانید به همه‌ی آن‌ها دست یابید و این همان چیزی است که کتاب حاضر به شما عرضه می‌کند. نظامی که شما را به سوی آفرینش آینده‌ی خودتان هدایت می‌کند و سپس به شما نشان می‌دهد چگونه تصمیم بگیرید و به آینده‌ای که می‌خواهید، دست یابید.

آینده‌پژوهی فردی، فرآیندی ساده و گام به گام است که مورد استفاده‌ی هزاران نفر در سراسر جهان قرار گرفته است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۱۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۱۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان