دانلود و خرید کتاب قدرت لحظات چیپ هیث ترجمه ندا حمیدی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت لحظات اثر چیپ هیث

کتاب قدرت لحظات

معرفی کتاب قدرت لحظات

کتاب قدرت لحظات به قلم چیپ هیث و دن هیث و ترجمهٔ ندا حمیدی زاده است. این کتاب توسط انتشارات آتیسا به چاپ رسیده است. و به صورت جامع به تجربه‌های متفاوت و لحظات سرنوشت‌ساز زندگی می‌پردازد.

درباره کتاب قدرت لحظات

کتاب قدرت لحظات، دنبال رمز و رازهای جذاب تجربه است. می‌خواهیم بدانیم چرا دوست داریم بهترین و بدترین لحظه یک تجربه را به ذهن بسپاریم و مابقی را به دست فراموشی بسپاریم.

همه در زندگی خود لحظه‌های سرنوشت‌سازی دارند، تجربه‌های معنادار که در ذهن باقی می‌مانند.

یک دیدار که ممکن است باعث رشد شما شود و یا اتفاق‌های دیگر. نویسندگان کتاب قدرت لحظات معتقدند که قرار نیست منتظر وقوع چنین لحظاتی بمانیم تا خودشان از راه برسند و آن تأثیر بزرگ را بر ما بگذارند؛ بلکه می‌توانیم با یافتن عناصر و ریشه‌های مشترک چنین لحظاتی، آن‌ها را به وجود آوریم و از دستاوردهایشان بهره‌مند شویم.

در این کتاب دربارهٔ لحظه‌های متفاوتی در زندگی صحبت شده است که می‌تواند زندگی را تغییر بدهد.

لحظات تعالی، بینش، غرور و ارتباط که در قسمت‌های مختلف کتاب قدرت لحظات به وضوح دربارهٔ‌شان سخن گفته است.

با خواندن کتاب قدرت لحظات می‌توانید لحظات تعیین کننده بیشتری را مهندسی و خلق نمایید، در صورتی که زمان و تلاش لازم برای خلق آن‌ها را صرف کرده باشید.

خواندن کتاب قدرت لحظات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان حوزهٔ روان‌شناسی هستند و تمام افرادی که به دنبال کسب تجربه از اتفاقات کوچک و یا مهم زندگی هستند پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب قدرت لحظات

جشن روز امضاء ارشد به خودی خود رخ نداد. کریس باربیک و دونالد کامنتز ترتیبی فراهم آوردند تا لحظه‌های سرنوشت‌ساز برای دانش‌آموزان‌ خود بیافرینند.

زمانی که مایرا واله و صدها دانش‌آموز فارغ‌التحصیل مدرسه یس پریپ روی صحنۀ مراسم رفتند، در یک لحظۀ مهمِ با دقت طراحی و برنامه‌ریزی شده قدم گذاشتند.

این لحظه‌ای است که آن‌ها هرگز فراموش نخواهند کرد.

لحظات سرنوشت‌ساز به زندگی ما شکل می‌دهند، اما ما نباید منتظر آن‌ها بمانیم تا رخ دهند. ما می‌توانیم نویسنده آن‌ها باشیم. چه می‌شود اگر معلمی بتواند درسی را طراحی کند که دانش‌آموزان بتوانند سالها آن را به خاطر آورند؟ چه می‌شود اگر مدیری بداند که چگونه لحظۀ شکست یک کارمند را به لحظۀ رشد او تبدیل کند؟ چه می‌شود اگر شما در خلق خاطرات ماندگار برای فرزندان خود، شم بهتری داشته باشید؟

ما در این کتاب دو هدف را دنبال می‌کنیم؛ نخست، می‌خواهیم لحظات سرنوشت‌ساز را بررسی و ویژگی‌های مشترک آن‌ها را شناسایی کنیم؛ چه چیزی به‌طور ویژه لحظه‌ای را مهم و خاطره‌انگیز می‌کند. مطالعۀ ما نشان می‌دهد که لحظات سرنوشت‌ساز مجموعه‌ای از عناصر مشترک دارند. در گام دوم، می‌خواهیم نشان دهیم که چگونه می‌توانیم با استفاده از آن عناصر مشترک، لحظات سرنوشت‌ساز بیافرینیم. چرا می‌خواهید این لحظات را خلق کنید؟ تا به زندگی خود غنا بخشید، تا با دیگران ارتباط برقرار کنید، تا خاطره بسازید، تا تجربۀ مشتریان، بیماران یا کارمندان را بهبود بخشید.

معرفی نویسنده
چیپ هیث

چیپ هیث نویسنده، استاد دانشگاه و روان‌شناس آمریکایی است. هیث متولد نوزدهم ژوئیه‌ی سال ۱۹۶۳ است. او بیشتر با کتاب‌های پرفروشش در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی، ایده‌پردازی و پیام‌سازی اصولی شناخته می‌شود. هیث مقالات متعددی نیز در مجلات علمی و نشریات شناخته‌شده‌ همچون فایننشال تیامز، واشنگتن پست، ساینتیفیک امریکن، بیزینس‌ویک و سایکولوژی تودی منتشر کرده است. چیپ هیث در تالیف اکثر کتاب‌هایش برادش دن هیث را در کنار خود داشته است.

نظرات کاربران

کاربر 7685564
۱۴۰۲/۰۹/۲۱

وقتی اولش شروع میکنی به خوندنش میگی با خودت که خب یه دو صفحه میخونم اگه خوب بود میخرمش بعد یهو به خودت میای میبینی 20 صفحه خوندی! و داری میخریش!منکه لذت بردم ازش...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان