دانلود و خرید کتاب کلید را بزن! چیپ هیث ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید را بزن! اثر چیپ هیث

کتاب کلید را بزن!

معرفی کتاب کلید را بزن!

کتاب کلید را بزن! نوشتهٔ چیپ هیث است که رضا اردلان آن را ترجمه و خلاصه کرده است و در انتشارات شنیدار منتشر شده است.

درباره کتاب کلید را بزن!

احتمالاً شما هم تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که واقعاً چرا ایجاد و اِعمال تغییرات در یک جامعه، کار بسیار دشواری است؟ این جامعه می‌تواند شامل اهالی یک شهر یا کشور، کارکنان یک سازمان یا شرکت و حتی اعضای یک خانواده باشد. موضوعی که اکثر افراد بر سر آن به‌اتفاق نظر رسیده‌اند این است که اساساً اِعمال تغییرات امری بسیار دشوار است.

چیپ هیث در کتاب خود با نام «کلید را بزن» این مسئله را به‌خوبی مورد بررسی قرار داده است.

خواندن کتاب کلید را بزن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر در زندگی خود که فرصت مطالعهٔ کتاب کامل «کلید را بزن!» را ندارند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب کلید را بزن!

«موضوع دیگری که از نظر افراد دغدغه‌ای جدی برای ایجاد تغییرات محسوب می‌شود، محدود بودن منابع است. نخستین دلیل هیث برای توجیه دشواری تغییرات، ایجاد یک ناسازگاری در ذهن است. روان‌شناسان به این قضیه پی برده‌اند که درون ذهن انسان دو سیستم مختلف وجود دارد که همواره در حال رقابت با هم هستند؛ یکی منطقی و دیگری احساسی!

نبرد بین این دو سیستم برای تغییر، باعث دشواری این فرآیند می‌شود. منطق، خواهان تغییرات است و احساس چون به‌ دنبال وابستگی و دوام است، مخالفت می‌کند. به این ترتیب هر کدام پیروز شوند، نتیجه دلخواه خود را رقم زده‌اند.

به عنوان مثال شما تصمیم می‌گیرید ساعت ۶ صبح روز جمعه برای کوهنوردی از خواب بیدار شوید. صبح روز جمعه می‌رسد و ساعت شما زنگ می‌خورد. شما هم مثل ۹۰ درصد افراد محال است تخت گرم و نرم خود را ترک کنید و در هوای سرد به کوهنوردی بروید. انگار یک فیل بزرگ در تخت دراز کشیده که بلند کردنش عملاً ممکن نیست. در این شرایط چگونه می‌توانید بر خود و وسوسه‌ تخت غلبه کنید؟! اما اگر در همان لحظه به شما بگویند چای تازه‌دم یا صبحانه‌ای که به شدت آن را دوست دارید، آماده است چه؟ بعید است چنین پیشنهادی را رد کنید!»

معرفی نویسنده
چیپ هیث

چیپ هیث نویسنده، استاد دانشگاه و روان‌شناس آمریکایی است. هیث متولد نوزدهم ژوئیه‌ی سال ۱۹۶۳ است. او بیشتر با کتاب‌های پرفروشش در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی، ایده‌پردازی و پیام‌سازی اصولی شناخته می‌شود. هیث مقالات متعددی نیز در مجلات علمی و نشریات شناخته‌شده‌ همچون فایننشال تیامز، واشنگتن پست، ساینتیفیک امریکن، بیزینس‌ویک و سایکولوژی تودی منتشر کرده است. چیپ هیث در تالیف اکثر کتاب‌هایش برادش دن هیث را در کنار خود داشته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۲۳٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان