دانلود و خرید کتاب مدیریت زمان در ۲۰ دقیقه هالی ریزم هانا ترجمه حسین فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت زمان در ۲۰ دقیقه اثر هالی ریزم هانا

کتاب مدیریت زمان در ۲۰ دقیقه

انتشارات:نشر راه طلایی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت زمان در ۲۰ دقیقه

کتاب مدیریت زمان در ۲۰ دقیقه؛ استراتژی‌های ساده برای افزایش بازدهی در کارهای روزانه، بالا بردن خلاقیت و ایجاد زمان اضافی بین کارها نوشتۀ هالی ریزم هانا و ترجمۀ حسین فلاح است و نشر راه طلایی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت زمان در ۲۰ دقیقه

امروزه اکثر مردم در کل روز مشغول‌اند، درحالی‌که احساس خستگی، هیجان و اضطراب نامعمول دارند. به‌راستی فکر می‌کنید با همۀ پیشرفت‌هایی که امروزه بشر در حوزۀ فناوری داشته است و وسایل آسایشی که برای خود فراهم آورده است وقت آزاد بیشتری برای انجام کارهایی دارید که دوستشان دارید؟ اما الان بیش از هر زمان دیگری، مردم احساس فشار و اضطراب دارند و ناامیدانه به‌دنبال چیزی دیگری می‌گردند. درحالی‌که نظریه‌های زیادی وجود دارد و توضیح می‌دهد که چرا امروزه آنقدر سرمان شلوغ است، یک واقعیت ثابت وجود دارد و آن این است که مهم نیست شما که هستید، کجا زندگی می‌کنید، یا برای گذران زندگی خود چه‌کاری انجام می‌دهید، همۀ ما کل شبانه‌روز وقت داریم. پس چرا به نظر می‌رسد خوشحالی و آرامش در زندگی بعضی از مردم در جریان است، اما بعضی دیگر مدام دست در موهای خود دارند و آشفته‌حال به این فکر می‌کنند که چگونه فشار وارده را به حداقل برسانند؟

این کتاب دقیقا همان چیزی است که دنبالش می‌گشتید. قرار است پاسخ پرسش‌هایتان را در این کتاب پیدا کنید. با خواندن این کتاب، به زندگی خود نظم بیشتری بدهید و آن را از کارهای خوب بیشتر و استرس‌زای کمتری پر کنید. از مدیریت ایمیل‌ها و جلسات کاری‌تان گرفته تا تمرکز یافتن و تعیین هدف و اولویت‌دادن به آن‌ها و منظم کردنشان، شما قادر خواهید بود در این زمینه‌ها، کار و زندگی خود را پیش ببرید، البته با کمک راهبردها و روش‌های ساده‌ای که قدم‌به‌قدم در این کتاب پیش رویتان نمایان می‌شود.

 ایجاد عادت‌ها و معرفی برنامه‌های جدید، به زمان و تلاش نیاز دارد. شما نمی‌توانید یک بشکن محکم بزنید و درجا بازدهی‌تان افزایش یابد! شما باید خودتان مایل باشید پیشاپیش، کمی کار انجام دهید تا بتوانید از نتایج آن بهره‌مند شوید. تغییر الگوها، عادات و رفتارهای قدیمی ممکن است ناخوشایند یا شاید حتی کمی ترسناک باشد، اما اگر می‌خواهید تغییرات قابل‌توجهی در زندگی خود مشاهده کنید، باید به خواست خود، این روند را تغییر دهید و روند جدید را بپذیرید. این کتاب برایتان به‌مثابه نوعی راهنمای شخصی خواهد بود تا بتوانید زندگی‌ای که همیشه آرزو داشته‌اید را بسازید. در این کتاب، روش‌ها، ابزارها و راهبردهای گوناگونی برای مدیریت زمان خواهید دید. درحالی‌که این رویکردها به مدیریت زمان، چیز جدیدی نیستند، اما به شما یک چهارچوب کلی ارائه می‌دهند تا برای هر روزتان دوباره برنامه‌ریزی کنید و این تغییر در برنامه‌ریزی، زندگی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد. نگران نباشید، اگر با روشی مواجه شوید که با شخصیت شما یا روشتان در مدیریت زمان سازگاری ندارد، مجبور نیستید آن را اجرا کنید، می‌توانید به روش دیگری رجوع کنید. در این کتاب، ابزارها و رویکردهای متفاوتی ارائه شده است؛ اما همیشه به یاد داشته باشید که بهترین روش مدیریت زمان، همانی است که برای شما جواب می‌دهد.

کتاب پیش رو با نام مدیریت زمان روزانه در بیست دقیقه کتابی خاص در حوزۀ مدیریت زمان است، خاص ازاین جهت که نیازی نیست برای استفاده از آن، دانش مدیریتی خاصی داشته باشید. برخی مطالب این کتاب، گویی خاص این روزهای کرونا، قرنطینه، دورکاری و تغییر سبک زندگی مردم نوشته شده است. کشور ما نیز از این دورۀ عجیب در تاریخ و تغییر سبک زندگی مردم، دور نمانده است. پس این کتاب را بخوانید و از آن بهره ببرید.

خواندن کتاب مدیریت زمان در ۲۰ دقیقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که مشغله‌های فراوان دارند و می‌خواهند زمانشان را مدیریت کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از  کتاب مدیریت زمان در ۲۰ دقیقه

امروزه اغلب مردم برای اینکه بخواهند صبح از خواب بیدار شوند، به لطف وجود گوشی‌های هوشمندشان از شر ساعت‌های زنگدار قدیمی خالص شده‌اند. همین قضیه باعث شده است تا اولین و البته آخرین چیزی که در طول شبانه‌روز می‌بینند همان گوشی تلفن هوشمند باشد. امروزه فقط با یک ضربۀ انگشت روی صفحۀ موبایل یا بالا و پایین کشیدن صفحه، می‌توانیم با گوشی‌مان بازی کنیم، به شبکه‌های اجتماعی‌مان سری بزنیم، از اخبار سرتاسر جهان باخبر شویم و حساب‌های بانکی‌مان را چک کنیم. البته از میان تمام این برنامه‌ها و نرم‌افزارهای روی گوشی، یکی از آن‌ها توانسته است این‌همه مدت دوام بیاورد و روی گوشی‌های سراسر مردم دنیا جایگاه خویش را حفظ کند که آن‌هم چیزی نیست جز ایمیل! و علت این امر به توانایی‌هایی منحصربه‌فرد ایمیل برمی‌گردد و هر بار مردم آن را باز می‌کنند، آه از نهادشان بلند می‌شود!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۶۳۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان