دانلود و خرید کتاب هنر امکان رزاموند استون زاندر ترجمه جواد کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هنر امکان

کتاب هنر امکان نوشتهٔ رزاموند استون زاندر و بنجامین زاندر و ترجمهٔ جواد کریمی و ویراستهٔ نسیم آل یاسین و هومن عباس پور است. انتشارات دیدگاه کاوش و سازندگی (دُکسا) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب هنر امکان

کتاب هنر امکان کتابی کاربردی در زمینهٔ توسعهٔ فردی است که دور از اغراق‌های بی‌اساس مرسوم، تمرین‌ها و ابزارهایی را در حد مقدورات یک کتاب ارائه کرده است. این کتاب با روندی آرام، نگرش‌های خطی افراد را به‌سمت نگاهی کل‌گرایانه و با در نظرگرفتن متغیرهای اجتماعی انسان مدرن تغییر می‌دهد. کتاب «هنر امکان» در ارتباطات سادهٔ روزمره با خانواده، همسایه و عزیزان تا ارتباطات شغلی، اجتماعی، ازدواج، دیپلماسی و از همه مهم‌تر ارتباط با خود کاملاً کاربردی و اجرایی توصیف شده است. «هنر امکان» اولین‌بار در سال ۲۰۰۰ میلادی به انتشار رسید. زاندر در این اثر با استفاده از تجارب وسیع خود در کار با موزیسین‌ها، دانشجویان و مراجعان در جلسات روان‌درمانی، ابزارهایی گوناگون را برای ایجاد تغییرات بزرگ معرفی کرده است. برای عملیاتی‌شدن محتوای این کتاب لازم است مخاطب، تمرینات هر فصل را انجام دهد. نویسنده کوشیده تا تفاوت «جهان سنجش‌ها» با «جهان امکان‌ها» را با نمودهای مختلفی به خواننده نشان دهد. با تمرین‌های این اثر می‌توانید تاخت‌وتاز شرایط را فراموش کنید و به صدای بودن خودتان گوش بدهید؛ آن‌وقت خودتان به خط سیر جهان تبدیل می‌شوید. شاید در طول مطالعهٔ این کتاب به‌نحوی تصویر شما از جهان متحول شود. شاید «بزرگسال» بودن معنای دیگری برایتان یافته باشد. شاید شما را به یاد یک هنرمند بیندازد؛ کسی مثل خودتان که پذیرفته در یک داستان زندگی می‌کند و در خلق زندگی خودش نقش دارد.

خواندن کتاب هنر امکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره بنجامین زاندر

بنجامین زاندر در سال ۱۹۳۹ در جراردس کراس در باکینگهامشایر در انگلستان به دنیا آمد. او رهبر ارکستری انگلیسی است که مدیر موسیقی ارکستر فیلارمونیک بوستون و ارکستر جوانان فیلارمونیک بوستون بوده است. بنیامین زاندر در ۹ سالگی آهنگسازی را آغاز کرد.

بخش‌هایی از کتاب هنر امکان

«آزمایش های گوناگون در دانش عصب شناسی روشن کرده که کمابیش با این روش، به دریافت جهان پیرامون خود دست پیدا می کنیم: نخست از تمام حواسمان، داده هایی برگزیده از جهان پیرامون به ما می دهند؛ در گام دوم، مغز شبیه سازی خود را از این احساس ها انجام می دهد؛ و فقط پس از این گام و در گام سوم است که نخستین تجربه ی آگاهانه از پیرامونمان را به دست خواهیم آورد.»

*

«به دنبال افکار و رفتارهایی باشید که بازتاب تفکر بقا و کمبود، مقایسه و رقابت، وابستگی و اضطراب باشند. دقت کنید که این سوال نمی پرسد «آیا…»، زیرا این سوال جهان سنجش است، بلکه می گوید «چطور…»، که سوالی واقعی است. ببینید چقدر ساده می توانید خودتان را استثنا در نظر بگیرید و مدعی شوید تحت نفوذ هیچ فرضیه ای نیستید. البته این هم مثال دیگری از تأثیر جهان سنجش است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان