دانلود و خرید کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده جی.کی. رولینگ ترجمه مهرناز نظاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

«هری پاتر و فرزند نفرین شده» نوشته‌ی جی. کی. رولینگ(-۱۹۶۵) نویسنده‌ی سری کتاب‌های «هری پاتر»، به همراه جان تیفانی و جک تورن است. این کتاب هشتمین کتاب از مجموعه «هری پاتر» است که به صورت نمایشنامه و برای اجرا در تئاتر نوشته شده است. «هری پاتر و فرزند نفرین شده» نخستین بار در سال ۲۰۱۶، یازده سال پس از آخرین جلد این مجموعه منتشر شد.

این نمایشنامه از همانجایی آغاز می‌شود که جلد هفتم این کتاب پایان یافت. هری و دوستانش حالا افرادی میانسال شده‌اند و برای بدرقه فرزندان خود برای رفتن به مدرسه هاگوارتز به ایستگاه ۹ و سه چهارم آمده‌اند. آلبوس پسر دوم هری، نخستین سالی است که به هاگوارتز می‌رود و داستان این جلد با او و ماجراجویی‌هایش در هاگوارتز ادامه پیدا می‌کند.

این نمایشنامه در مدت کوتاهی چندین بار به روی صحنه رفت و جوایز متعددی نیز کسب کرد. از این میان می‌توان به رکوردزنی آن و کسب نه جایزه الیویر اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس جی.کی. رولینگ
جی.کی. رولینگ
انگلیسی | تولد ۱۹۶۵

جی کی رولینگ، با نام کامل جوآن کاتلین رولینگ، یکی از مشهورترین نویسنده‌های انگلیسی‌زبان جهان است که اکثرا او را به عنوان نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرطرفدار هری پاتر می‌شناسند. رمان‌های رولینگ در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه فروش رفته‌اند، جوایز متعددی را از آن خود کرده‌اند و بر فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های بسیاری اثرگذار بوده‌اند.

نظرات کاربران

بلاتریکس لسترنج
۱۳۹۷/۰۷/۰۷

رولینگ خودش یه ساحرس چقد خوبه که از تخیلش و استعدادش انقد خوب استفاده میکنه من که از یازده سالگی از طرفداران دو آتیششم و میخوام ازش به خاطر اون همه حس های خوب و هیجان ها و تخیلاتی که واسه من تو

- بیشتر
نیما
۱۳۹۸/۱۱/۰۱

عالی عاشق کتاباشم

هرمیون گرنجر
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

در دسته بهترین ها است

ساغر
۱۳۹۸/۰۳/۱۶

عالی بود عالی امید وارم که فیلمش هم ساخته بشه اما خانوم رولینگ میگه نه نمیسازم اما هر وقت که ساخت از آلبوس که تو یادگاران مرگ بود تو آخرش بود استفاده کنید و هری اینقدر پیر نشه همینطور جینی

- بیشتر
هری پاتر
۱۳۹۹/۰۴/۰۵

عالی بود خیلی باحال بود احساس میکردم‌ من جای یکی از شخصیتم

amir
۱۳۹۹/۰۱/۰۹

کتابش در حد یک نمایشنامه عالی نبود ولی از خوب هم بیشتر بود و اینکه چرا اصن خود کتاب های هری پاتر موجود نیست لطفاً رسیدگی کنید

niloofar
۱۳۹۶/۰۲/۲۳

عالی

👀
۱۳۹۷/۰۶/۰۲

عالی ه ه ه ه 👀

علی کاظمی
۱۳۹۶/۰۲/۲۲

عالی

smh
۱۳۹۸/۰۱/۰۹

به خوبی جلدای دیگه نبود ولی بازم جذا بیت خودش رو داشت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
هری: ‌ «حقیقت مطلب زیبا و وحشتناکیه اما باید خیلی با احتیاط باهاش برخورد بشه»
هرمیون گرنجر
من آدم مناسبی برای دوست داشتن نیستم... هیچ وقت بدون آسیب رسوندن، کسی رو دوست نداشتم.
faezehswifti
«حقیقت مطلب زیبا و وحشتناکیه اما باید خیلی با احتیاط باهاش برخورد بشه»
Hasti
هیچ وقت جواب کاملی در این دنیای بهم ریخته و احساسی وجود نداره. کمال، دور از دسترس انسان قرار داره، دور از دسترس جادو. در هر لحظه درخشان یک شادمانی، قطره‌ای زهر وجود دارد: این دانش که درد دوباره خواهد آمد. با کسانی که دوستشان داری، صادق باش و دردت را نشان بده. رنج هم مثل نفس کشیدن برای انسانه.
faezehswifti
عشق ما رو کور می‌کنه
MMST
بعضی وقت‌ها قیمت رو باید پرداخت کرد.
MMST
کتاب ها او را به درون خود می‌کشند، او قدرتش را از دست داده است. ترسناک است.
sarina
چشمان من و چگونه ورای آنها را ببینیم
sarina
تو به پدر و مادر یا یه دوست نیاز داری و اگه یاد گرفته باشی که از اونها متنفر باشی و هیچ دوستی هم نداشته باشی... اون وقت خیلی تنها خواهی بود؛ و تنها بودن خیلی سخته. من تنها بودم؛ و این منو به جای خیلی تاریکی کشوند. برای مدتی خیلی طولانی.
Negin
انگار که ماها همه داشتیم امتحان می‌شدیم و همه مون هم، توش رد شدیم. آلبوس: اما اوضاع رو عوض کردی. تو این شانسو داشتی و زمان رو برگردوندی. خودتو برگردوندی. اسکورپیوس: فقط به خاطر این که می‌دونستم باید چی باشم. (آلبوس این را درک می‌کند.)
Jasmine

حجم

۳۵۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۵ صفحه

حجم

۳۵۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان