دانلود رایگان کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده جی.کی. رولینگ ترجمه دانیال قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده اثر جی.کی. رولینگ

کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

۴٫۳
(۱۴۵۵)
خواندن نظرات

معرفی کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

کتاب هری‌ پاتر و فرزند نفرین شده اثر جی.کی.رولینگ ، جان تیفانی و جک تورن داستان هشتم مجموعه هری پاتر و اولین داستان رسمی این مجموعه بوده که در سال ۲۰۱۶ به صورت نمایشنامه و بر روی صحنه‌ی تئاتر اجرا شد.

درباره کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

دوران داستان هری پاتر و فرزند نفرین شده در زمانی است که هری پاتر و دوستانش وارد بزرگسالی شده‌اند، هری پاتر کارمندی در وزارت جادو است، ولی هنوز با سیاهی‌های گذشته درگیر است، او ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند است، آلبوس پسر کوچکش شباهت زیادی با هری دارد، ولی با پسر دراکو مالفوی، پسری که در نوجوانی با هری دشمن بوده است، دوست می‌شود و آنها تصمیم می‌گیرند با سفر در زمان، یکی از دوستان هری که سال‌ها پیش در یک مسابقه‌ی جادوگری کشته شده است را نجات بدهند.

این سفر با اتفاقات زیادی همراه است، پای ولدمورت فرد شیاد قصه دوباره به داستان باز می‌شود و این‌بار دختر ولدرموت در تلاش تغییر اتفاقات تاریخی است تا کاری کند، هری‌پاتر مرده و پدرش زنده شده و به قدرت برگردد.

کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده کاملا متفاوت با هفت اثر قبلی هری پاتر، اولین تفاوتش نویسندگان آن است که در این مجموعه علاوه‌بر جی کی رولینگ، جان تیفانی و جک تورن نیز تاثیرات و نظارت‌هایی داشتند و دومین تفاوت، نمایش‌نامه بودن این اثر است، برخلاف مجموعه‌ی قبلی که رمان بودند. این کتاب درست سه روز بعد از انتشار ۶۸۰ هزار جلد از آن به فروش رفت.

چرا باید کتاب هری‌ پاتر و فرزند نفرین شده را مطالعه کنیم؟

هری پاتر از زمان انتشارش سریعا به کتابی محبوب تبدیل شد و به زبان‌های زیادی ترجمه شد. کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده داستان متفاوت دیگری از این مجموعه است.

خواندن این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر جزو افرادی هستید که علاقه‌مند به رمان‌های فانتزی و جادوگری هستید و از مجموعه‌ی قبلی هری پاتر لذت بردید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم چراکه برایتان کتابی جذاب به شمار می‌رود.

درباره جی کی رولینگ

جوان رولینگ معروف به جی کی رولینگ متولد سال ۱۹۶۵ در انگلستان است. در دانشگاه اکستر انگلستان در رشته‌ی زبان و فرانسه شروع به تحصیل کرد، اتفاقا ایده‌ی کتاب هری‌پاتر نیز روزی که منتظر قطار برای رفتن به دانشگاه بود، گرفت. در سال ۱۹۹۲ با مردی ازدواج کرده و صاحب دختری شد، طولی نکشید که جدا شد و خود را شکست‌خورده‌ای واقعی می‌دید و مدتی افسرده بود و حتی اقدام به خودکشی هم کرد.

جی کی رولینگ نویسنده کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

جی کی رولینگ اولین سری هری‌ پاتر را با نام هری‌پاتر و سنگ جادو در سال ۱۹۹۵ منتشر کرد، با فروش حدود ۵۰۰ میلیون به شهرت و ثروت زیادی رسید، هری‌ پاتر از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ بوده که به ۶۵ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده است، به یکی از ثروتمند‌ترین زنان دنیا تبدیل شد و در لیست بیست نویسنده‌ی زن برتر دنیا است، در سال ۲۰۰۷ چهل و هشتمین شخصیت معروف سال معرفی شد و در سال ۲۰۱۴ جایزه‌ی ادبیات داستانی زن را که بیشترین تاثیر را بر روی خوانندگان گذاشته را نیز از آن خود کرد.

جی کی رولینگ فعالیت‌های خیریه‌ای زیادی می‌کند، صاحب خیریه‌ای به نام جینجربرد است که در سال ۱۹۱۸ تاسیس شده است و کار آن حمایت از خانواده‌های تک سرپرست مخصوصا مادرانی که بدون ازدواج صاحب فرزند شده‌اند، است. سال ۲۰۰۵ نیز انجمن خیریه‌ی لوموس را تاسیس کرد که کودکانی که مورد آزار جنسی یا جسمی شده و یا در معرض فقر و معلولیت هستند را حمایت می‌کند و براساس آمار این خیریه تا سال ۲۰۱۶ نزدیک به سی و پنج هزار کودک را از شرق اروپا و آفریقا تحت پوشش قرار داد، او سالیان سال مورد تحسین قرار گرفته است.

درباره جان ریچارد تیفانی

جان ریچارد تیفانی در سال ۱۹۷۱ متولد شد. او کارگردان تئاتر انگلیسی است. او تولید موفق هری پاتر و فرزند نفرین شده را کارگردانی کرده است. او تاکنون برنده ۲ جایزه تونی, یک جایزه میز درام و جایزه Obie شده‌است. او در سال ۲۰۱۳ «فروشگاه شیشه شیشه‌ای» را در تئاتر، کمبریج، کارگردانی کرد. این اثر برای او بهترین کارگردانی برای نامزدی جایزه تونی را به ارمغان آورد. هری پاتر و فرزند نفرین شده در سال ۲۰۱۶ در تئاتر کاخ West در لندن افتتاح شد.

درباره جک تورن

جک تورن متولد سال ۱۹۷۸ فیلمنامه و نمایشنامه‌نویس انگلیسی است. تورن در بریستول، انگلستان متولد شده است و برای رادیو، تئاتر و فیلم کار نویسندگی انجام داده است. او حرفه‌ی خود در تلویزیونی را با آثاری همچون بی‌حیا و اسکینز آغاز کرد.

تکه هایی از کتاب هری‌ پاتر و فرزند نفرین شده

هرمیون: نظم رو رعایت کنید. نظم رو رعایت کنید. مجبورم طلسم سکوت رو اجرا کنم؟ (او با استفاده چوب‌دستیش، سکوت را حاکم می‌کند) خوبه. به این مجمع عمومی غیر عادی، خوش آمدید. خیلی خوشحالم که خیلی از شماها تونستید حاضر بشید. الان سال‌هاست که دنیای جادوگری در صلح و آرامش زندگی می‌کنه. بیست و دو سال از زمانی که ولدمورت را در نبرد هاگوارتز شکست دادیم می‌گذره و من با خوشحالی اعلام می‌کنم نسل جدیدی به وجود آمده که خیلی کم درباره مشکلات می‌د‌ونه، تا الان. هری.

هری: چند ماهی میشه که هم‌پیمانان ولدمورت دوباره تحرکاتی رو شروع کردند. ما با ترول‌هایی که در اروپا به راه افتادن، غول‌هایی که از دریا عبور می‌کنند و گرگینه‌ها که با افسردگی باید بگم ما ردشون چند هفته قبل گم کردیم، مواجه بودیم. ما نمی‌دونیم اون‌ها کجا می‌خوان برن، یا کی اون‌ها رو تشویق به حرکت کرده اما می‌دونیم که دارن حرکت می‌کنن و نگران هستیم که این چه معنی می‌تونه داشته باشه. در نتیجه از شما می‌پرسیم که آیا کسی چیزی دیده است؟ چیزی حس کرده؟ اگه چوب جادوتون رو بلند کنید، نظر تک تک افراد رو خواهیم شنید. پروفسور مک گوناگال، متشکرم.

پروفسور مک گوناگال: وقتی ما از تعطیلات تابستانی برگشتیم، به نظر می‌رسید که به انبار معجون‌ها دستبرد زدن، اما مقدار خیلی زیادی از مواد اولیه گم نشدن، یه مقدار پوست بوم‌اسلنگ و پر توربال، هیچ کدوم هم از بخش ممنوعه نبودن. ما فکر کردیم کار بدعنقه.

معرفی نویسنده
عکس جی.کی. رولینگ
جی.کی. رولینگ
انگلیسی | تولد ۱۹۶۵

جی کی رولینگ، با نام کامل جوآن کاتلین رولینگ، یکی از مشهورترین نویسنده‌های انگلیسی‌زبان جهان است که اکثرا او را به عنوان نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرطرفدار هری پاتر می‌شناسند. رمان‌های رولینگ در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه فروش رفته‌اند، جوایز متعددی را از آن خود کرده‌اند و بر فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های بسیاری اثرگذار بوده‌اند.

نظرات کاربران

Aida.Potter
۱۳۹۹/۰۵/۱۹

دوستان اگر شما یک پاتر هد هستید بخونیدش ولی اگه شما برای بار اول می خواهید هری پاتر ببینید و بخونید بهتره از فیلم اول یا کتاب اول شروع کنید تا برسید به اینجا چون که اگه یک دفعه ای

- بیشتر
Shima
۱۳۹۷/۰۶/۰۴

فیلمش رو هم ببینید بی نظیره

آبرنگ
۱۳۹۷/۰۶/۱۶

مجموعه کتاب های هری پاتر محشره😍 هر کتابشو چند دور خوندم یادش بخیر چقدر منتظر میموندیم کتاب جدید نوشته شه و تا ترجمه فارسی آماده شه مجبور بودیم از وبلاگ های فارسی یا گاها زبون اصلی بخونیمش...😁

Rick Wick
۱۳۹۹/۰۸/۱۹

این کتاب جزو کتاب‌های اصلی رولینگ نیست و بعداً نوشته شده، برای همین پیوستگی خوبی نسبت به داستان اصلی نداره. لطفا کتاب «قصه‌های بیدل نقال» رو هم بذارید.

arno
۱۳۹۷/۰۱/۲۰

عالی

Emma
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

عااالییییی بود حتمی بخونید

mahshad
۱۳۹۸/۰۳/۲۸

عالی

کاربر 1410828
۱۳۹۹/۰۸/۱۵

بسیار جذاب است

Alis
۱۳۹۹/۰۷/۰۵

من کتاب چاپی رو دارم و از بس دوسش دارم ۳ بار خوندم و هر بار میخونم لذت میبرم به تمام طرفدار های هری پاتر پیشنهاد میکنم بخونن

Zahra Aalinahad
۱۳۹۷/۱۱/۰۱

من از بچگیم طرفدار هری پاتر بودم، این کتاب رو یا رولینگ ننوشته یا کفگیرش به ته دیگ خورده و دیگه حرفی نداره که بزنه، واقعا ضعیف بود و منطق نداشت 😐

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۱۲)
شجاعت عذر موجهی برای حماقت نیست.
zee.kaph
کسایی که دوسشون داریم هیچ‌وقت واقعاً ما رو ترک نمی‌کنن هری. چیزهایی هست که مرگ نمی‌تونه لمس کنه. نقاشی... و خاطره... و عشق.
Ketab_baz
هری: اونا مردای بزرگی بودن، با نقص‌های بزرگ،
هری پاتر
آلبوس: اونا مردای خوبی بودن. هری: اونا مردای بزرگی بودن، با نقص‌های بزرگ، و می‌دونی چیه... اون نقص‌ها اونا رو بزرگ‌تر می‌کرد.
Mahsa
فکر می‌کنم یه جایی می‌رسه که باید انتخاب کنی می‌خوای چجور آدمی باشی.
می‌دونم از تکلیف و کتاب متنفری و ناامیدت نمی‌کنم، خودت اینو می‌دونی.
{ آیه راد } کتاب نخوان همیشگی :)
تو هر لحظه‌ی درخشان شادی یه قطره سم هست: دونستن این که درد برمی‌گرده. با کسایی که دوسشون داری صادق باش، دردت رو نشون بده. رنج کشیدن برای انسان مثل نفس کشیدنه.
همتاب
"حقیقت چیز زیبا و وحشت‌ناکیه، و باید با احتیاط باهاش برخورد کرد. "
zee.kaph
کسایی که دوسشون داریم هیچ‌وقت واقعاً ما رو ترک نمی‌کنن هری. چیزهایی هست که مرگ نمی‌تونه لمس کنه. نقاشی... و خاطره... و عشق.
~Daniel~
اگه یه کارو خوب بلد باشیم اون فهمیدن اینه که کجا ما رو نمی‌خوان.
کاربر ۱۳۶۵۲۷۱

حجم

۱۸۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

حجم

۱۸۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

قیمت:
رایگان