دانلود کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ اثر جی.کی. رولینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۵۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ

کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ هفتمین و آخرین کتاب از مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر به نویسندگی جی‌ کی رولینگ و منتشرشده در سال ۲۰۰۷ است. این کتاب در میان مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر یکی از محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌رود، زیرا در این قسمت سرنوشت نهایی قهرمانان و ضدقهرمانان داستان مشخص شده و این مجموعه به سرانجام می‌رسد. شنیدن نسخه صوتی کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ با ترجمه ویدا اسلامیه و صدای گرم آرمان سلطان‌زاده به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی بدل می‌شود.

📢 توجه داشته باشید قیمت نسخه صوتی هریک از کتاب‌های مجموعه‌ی هری پاتر، به درخواست ناشر متنی، معادل نصف قیمت نسخه‌ی کاغذی آن تعیین شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ

کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ هفتمین و آخرین کتاب از مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر است؛ پسر یتیمی که متوجه می‌شود از قدرت‌های جادوگری برخوردار است. هری به مدرسه‌ی سحر و جادوگری هاگوارتز می‌رود و او و دوستانش، وظیفه دارند دنیای جادوگری را از دست لرد ولدمورت شیطانی نجات دهد. این کتاب، داستان پس از سال ششم درس خواندن هری پاتر در هاگوارتز است. هاگوارتزی که این بار قرار نیست هری به آن باز گردد.

از زمان انتشار نخستین رمان هری پاتر در سال ۱۹۹۷، این مجموعه‌کتاب موفق به فروش بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه شده‌ و به همین سبب، هری پاتر به پرفروش‌ترین مجموعه‌ی فانتزی تمام دوران تبدیل شده است. هری پاتر و یادگاران مرگ که ۱۰ سال پس از انتشار اولیه‌ی نخستین کتاب هری پاتر منتشر شد، در هفتمین سال حضور هری در هاگوارتز اتفاق می‌افتد. بر خلاف روال سنتی رمان‌های پیشین هری پاتر، هری و دوستانش این بار ترجیح می‌دهند به هاگوارتز برنگردند و بر تلاش برای شکست دادن لرد ولدمورت شرور تمرکز کنند. این رمان نیز مشابه رمان‌های قبلی هری پاتر، روی موضوعات مشابهی از جمله عشق، فداکاری، خانواده، خیر در برابر شر، دوستی، تعصب و امید تمرکز می‌کند.

در کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ می‌شنویم که هری پاتر هفده‌ساله پس از سال‌ها مبارزه با لرد ولدمورت شیطانی، بالاخره یک جادوگر بالغ می‌شود و او و بهترین دوستانش، ران ویزلی و هرمیون گرنجر، باید برای یک بار برای همیشه ولدمورت را متوقف کنند. هری و دوستانش باید جاودان‌ساز‌ ولدمورت را نابود کنند، چیزی که او را قادر می‌سازد حتی پس از کشته شدنش هم زندگی کند. برای موفقیت در این ماموریت مهم، هری و دوستانش باید دوستان و خانواده‌ی خود را پشت سر بگذارند تا با چالش‌های قدیمی و جدید روبه‌رو شوند و به سلطنت شیطانی جادوگر تاریک، پایان دهند.

هری پاتر و یادگاران مرگ در دنیای سینما نیز به عنوان فیلمی دو قسمتی که در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ اکران شده وجود دارد و موفق شده تحسین بسیاری از منتقدان این عرصه را برانگیزد.

شنیدن مجموعه کتاب صوتی هری پاتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

با توجه به اینکه کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ آخرین کتاب از مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر است، در صورتی که سایر کتاب‌های هری پاتر را نخوانده یا نشنیده باشید، شنیدن این کتاب را به تنهایی چندان به شما پیشنهاد نمی‌کنیم! شاید بهتر باشد نخست سایر کتاب‌های مجموعه را بشنوید و سپس از شنیدن پایان‌بندی آن‌ها در این کتاب، لذت ببرید.

به طور کلی، نباید تصور کنید که کتاب‌های هری پاتر فقط مخصوص کودکان و نوجوانان هستند. خواندن یا شنیدن مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که به داستان‌های فانتزی و البته طولانی، علاقه‌مند هستند. اکثر نوجوانان از مطالعه این کتاب‌ها لذت می‌برند، البته لازم به ذکر است که کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ برای افراد زیر ۱۳ سال مناسب نیست.

چرا باید کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ را بشنویم؟

مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر مصداق بارز جمله‌ی مشهور «کتاب‌ها را از روی جلدشان قضاوت نکنید» محسوب می‌شوند، زیرا درست زمانی که فکر کنید این کتاب‌ها صرفا برای کودکان نوشته شده‌اند و تنها پر از داستان‌های جادوگری بچه‌گانه هستند، درس‌های زندگی و محتوای ارزشمندی را که این کتاب‌ها در خود گنجانده‌اند، از دست خواهید داد!

شنیدن مجموعه کتاب هری پاتر از جمله کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ حتی به کسانی که به ژانر فانتزی علاقه ندارند نیز پیشنهاد می‌شود، زیرا این کتاب‌ها متن روانی دارند، سرگرم‌کننده‌اند و درس‌هایی برای زندگی در آن‌ها نهفته است. کتاب‌ها به خوانندگان خود می‌آموزند تا بر سر باورهای خود ایستادگی کنند، به فکر دیگران باشند، مهر بورزند و کسانی را که با آن‌ها تفاوت دارند، بپذیرند. اگر به کتاب‌های فانتزی علاقه‌مند هستید، بدون شک با شنیدن کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ لذتی عمیق را به خودتان هدیه می‌دهید.

درباره جی کی رولینگ

جی کی رولینگ نویسنده‌ی مشهور بریتانیایی مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر است که در سراسر جهان مورد توجه بسیار قرار گرفته است. رمان‌های پرفروش او بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه در جهان به فروش رفته و جوایز متعددی را از آن خود کرده‌اند. این کتاب‌ها همچنین برای ساخت فیلم‌هایی پرفروش، مورد اقتباس واقع شده‌اند. رولینگ که در سال ۲۰۰۸ با دارایی خالص ۱ میلیارد دلار به عنوان دوازدهمین زن ثروتمند بریتانیا معرفی شد، زندگی بسیار پرچالشی داشته و از فقر مطلق به ثروت دست یافته است؛ در واقع آن‌چه زندگی رولینگ را از نداشتن یک زندگی معمولی به یک مولتی‌میلیونر در تنها ۵ سال ارتقا داد، همین مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر بود. جی کی رولینگ که در سال ۲۰۱۰ توسط سردبیران مجلات بزرگ جهان، بانفوذترین زن در بریتانیا لقب گرفت، اکنون به همراه هری پاتر، به نامی معروف در سطح جهانی تبدیل شده و کمتر کسی ممکن است او را نشناسد.

ایده‌ی داستان‌های هری پاتر در سال ۱۹۹۰ در حالی که جی کی رولینگ منتظر یک سفر قطار با تاخیری چهارساعته از منچستر به لندن بود، به ذهن رولینگ رسید. ذهن او ناگهان غرق در ایده‌های پسری شد که در مدرسه‌ی ‌جادوگری درس می‌خواند. او در آن زمان خودکاری به همراه نداشت، بنابراین مدام در مورد آن فکر می‌کرد و به محض اینکه به آپارتمان خود رسید، بلافاصله به نوشتن این داستان نشست.

رولینگ هری پاتر را در دوران سخت فقر و افسردگی نوشت، زمانی که با دخترش که از ازدواج کوتاهی در پرتغال به دنیا آورده بود، زندگی می‌کرد. نخستین کتاب از مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر، هری پاتر و سنگ فیلسوف، که در نسخه‌ی ایالات متحده به هری پاتر و سنگ جادو تغییر نام داد، در ژوئن ۱۹۹۷ در بریتانیا منتشر شد. این کتاب نه تنها در میان کودکان، بلکه در میان بزرگسالان نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.

رولینگ در مجموع ۷ کتاب را تحت عنوان مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر منتشر کرد: هری پاتر و سنگ جادو در سال ۱۹۹۷، هری پاتر و تالار اسرار در سال ۱۹۹۸، هری پاتر و زندانی آزکابان در سال ۱۹۹۹، هری پاتر و جام آتش در سال ۲۰۰۰، هری پاتر و محفل ققنوس در سال ۲۰۰۳، هری پاتر و شاهزاده‌ی دورگه در سال ۲۰۰۵ و نهایتا هری پاتر و یادگاران مرگ در سال ۲۰۰۷.

رولینگ تاکنون جوایز معتبر بسیاری را به دست آورده و همچنین به دلیل ایجاد علاقه به مطالعه در میان جوانان، آن هم زمانی که آن‌ها این سرگرمی ارزشمند را کنار گذاشته بودند، مورد تحسین قرار گرفته است.

آیا مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر در قالب کتاب صوتی در دسترس هستند؟

اگر به خواندن کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ علاقه‌مند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ابتدا سایر کتاب‌های هری پاتر را نیز بخوانید، چرا که کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ آخرین جلپ از این مجموعه است. البته که اگر این مجموعه‌کتاب به نظرتان طولانی می‌آید، لازم به ذکر است که می‌توانید از نسخه‌های صوتی مجموعه‌کتاب‌های هری پاتر لذت ببرید. تمام هفت کتاب این مجموعه توسط ویدا اسلامیه ترجمه شده‌اند و گویندگی آن‌ها نیز توسط آرمان سلطان‌زاده انجام شده است.

معرفی نویسنده
عکس جی.کی. رولینگ
جی.کی. رولینگ
انگلیسی | تولد ۱۹۶۵

جی کی رولینگ، با نام کامل جوآن کاتلین رولینگ، یکی از مشهورترین نویسنده‌های انگلیسی‌زبان جهان است که اکثرا او را به عنوان نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرطرفدار هری پاتر می‌شناسند. رمان‌های رولینگ در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه فروش رفته‌اند، جوایز متعددی را از آن خود کرده‌اند و بر فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های بسیاری اثرگذار بوده‌اند.

نظرات کاربران

iliatorr
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

قیمت گزاف برای محصولی که عملا مال شما نیست و تحت اَپ فقط امکانش هست گوش بدین و کد تخفیف ۸۰ درصدی هم اعمال نمیشه. پ.ن : ظاهرا هیچ کد تخفیفی(کد تخفیف رویش) روی این محصول تاثیر نداره و اعمال نمیشه،

- بیشتر
BLACK
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

عاقاااااا🥺🥺🥺🥺 آوانامه جان یه جوری قیمت گذاری کن بتونیم بلافاصله بخریم...خب دم عیدی من میمیرم تا اینو بخرم باید صبر کنم پولامو جمع کنم...حقه؟

سا
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

لطفا قیمت را پایین بیارید

hamid.A
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

خیلی گران هست. دوست دارم تهیه کنم ولی گرونه واقعا

سپیده برگ بیده
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

من این جلد رو هنوز خریداری نکردم ولی مطمئنم محشره. فقط عجیبه برام چرا اپلیکیشن کتابراه الان ۴۰ درصد تخفیف داده برای این جلد اما طاقچه نه!؟ برای منی که خیلی ساله دارم از اپلیکیشن طاقچه استفاده میکنم و کتابخونه خوبی

- بیشتر
Alone.E.
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

درود بر آرمان سلطان زاده عزیز...بدون شک گویندگی عالی و بدون نقص است......... خسته نباشید........ و اما این مسخره بازی که کدهای تخفیف فقط برای کتابهای کمتر از ۱۰۰ هزارتومان اعمال میشود از دو قرن پیش تا الان مثل یارانه ۴۵

- بیشتر
Emily
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

دوباره چرا اینقدر ررر گرونش کردیننن؟؟؟؟؟کد تخفیف های بالای ۴۰درصدر هم روش اعمال نمیشه واقعا که نشری خسیس تر از آوانامه ندیده بودم

zeynab
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

خیلی گرونه چرا قیمت رو کمتر نمیکنید، بعضی قسمت ها حتی ساعت ضبتش بیشتر بوده ولی قیمتشم کمتر بوده چرا این اینقدر زیاده؟

100
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

گرونههههه

افسانه شنی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

واقعا نمیدونم چرا کد تخفیفا روش کار نمیکنه🥺

زمان

۲۹ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۳۹۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۳۹۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۱۲,۰۰۰
۲۱۸,۴۰۰
۳۰%
تومان