دانلود و خرید کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

کتاب معجزه شکرگزاری

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ فرزام حبیبی اصفهانی است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری ابتدا درمورد معجزه سخن گفته است. عنوان برخی از بخش‌های این اثر عبارت است از «موهبت‌های زندگیتان را بشمارید»، « انرژی شکرگزاری، معجزه‌ای است که همچون گرد و غباری همه را در بر می‌گیرد»، « هوای معجزه‌آسایی که تنفس می‌کنید»، «تبدیل مشکلات به نعمت‌ها به شکلی معجزه‌آسا»، «عصای سحرآمیز» و «سنگ سحرآمیز».

خواندن کتاب معجزه شکرگزاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری

«قتی صبح‌ها چشم از خواب باز و شکرگزاری می‌کنید، خواهید دید که از چه روحیۀ خوبی برخوردارید، چقدر با نشاط هستید و زندگیتان را دوست دارید حتی اگر با مشکلاتی در زندگی رو به رو شوید. خواهید دید که چقدر راحت از پس آنها برمی‌آیید و از آن‌ها درس می‌گیرید.

هر روزتان پر از اتفاقات شگفت‌انگیز خواهد بود و معجزات زیادی در زندگی‌تان رخ خواهد داد، حتی بیش از معجزاتی که در کودکی شاهد آن بودید.»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

ava
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

رستگار میشوید با کتاب خوانی و به کار گیری

Rohalahsalarvand@gmail.com
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

عالـــــی

shalaleh
۱۴۰۲/۱۰/۰۴

واقعا از همون اولین خطوط جذبش میشین.

محمد طهماسبی
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

آرامش به دونه خدا بیفایدس

کاربر 7478432
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

عالی است

کاربر 7298115
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

من خرید کردم چرا بالا نمیاد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۹۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان