دانلود و خرید کتاب راهبی که فراری اش را فروخت رابین شارما ترجمه سیمین تاجدینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهبی که  فراری اش را فروخت اثر رابین شارما

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت

نویسنده:رابین شارما
ویراستار:لیلا اسکندری
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهبی که فراری اش را فروخت

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت نوشتهٔ رابین شارما و ترجمهٔ سیمین تاجدینی و لیلا اسکندری است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر جزو دستهٔ کتاب‌های خودیاری است.

درباره کتاب راهبی که فراری اش را فروخت

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت، روند رشد یک وکیل ثروتمند را روایت می‌کند؛ «جولین منتل». این وکیل درجه‌یک با داشتن رفاه مالی نسبتاً بالا و یک اتومبیل فراری قرمزرنگ از زندگی خود رضایت کافی ندارد و خوشحال نیست. نویسنده قصد دارد تا با روایت داستان این وکیل، افراد را با ابعاد برتر وجودشان آشنا کرده و اصول مهم موفقیت را به آن‌ها یاد دهد؛ اصولی که با داشتن آن‌ها و یا حتی تلاش برای رسیدن به آن، زندگی کیفیتی بهتر پیدا می‌کند. کتاب حاضر، پیامی ارزشمند برای خوانندگانش دارد که باعث خشنودی فردی در این روزگار شلوغ است. این کتاب بر اساس تجربه‌های شخصی نویسنده، رابین شارما نوشته شده و راهکارهای عملی و جالبی برای داشتن یک زندگی بهتر و آرام‌تر ارائه کرده است. گفته شده است که رابین شارما هم یک وکیل بود، اما با این شغل رضایت خاطر نداشت؛ بنابراین از وکالت کناره گرفت و به نویسندگی روی آورد. او معتقد است روزهای در حال گذر هر کدام یک زندگی در مقیاس کوچک هستند که منجر به نتایج انقلابی می‌شوند؛ همچنین برای رسیدن به تعالی و خواستهٔ درونی خود باید ابتدا آن را شناخته و سپس برای رسیدن به آن گام برداریم و تمام تلاش خود را صرف رسیدن به آن کنیم.

خواندن کتاب راهبی که فراری اش را فروخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابین شارما

رابین شارما متولد سال ۱۹۶۵، نویسندهٔ محبوب کانادایی است. او وکیل سابق، سخنران، نویسنده و مجری معروف برنامه‌های تلویزیونی بوده و سال‌ها در زمینه‌ٔ توسعه‌ٔ فردی در حال نوشتن و آموزش به افراد مختلف بوده است. تحول رابین شارما در ۲۵سالگی او رخ داد؛ زمانی که تصمیم گرفت از کار وکالت کناره‌گیری کند و سخنران انگیزشی شود. او از سال ۱۹۹۴ بیش از ۱۰ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی‌ها» به‌عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. کتاب دیگر او که آن هم با استقبال خوبی روبه‌رو شد، «راهبی که فراری اش را فروخت» نام دارد.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

کاربر 4235071
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

کتاب بسیار خوبی است،توصیه میکنم

کاربر 7869227
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان