دانلود رایگان کتاب لکه‌ها زویا پیرزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب لکه‌ها

داستان «لکه‌ها» یکی از داستان‌های جذاب زویا پیرزاد از مجموعه «طعم گس خرمالو» است که در مجموعه مطالعه در وقت اضافه طاقچه می‌خوانید.

درباره زویا پیرزاد

زویا پیرزاد نویسنده ارمنی تبار ایرانی در سال ۱۳۳۱ در آبادان به دنیا امدهو هم‌اکنون ساکن آلمان است. او در میان دوست‌داران ادبیات داستانی با دو کتاب چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم و عادت می‌کنیم شناخته می‌ شود. آثاری که بارها به چاپ رسیده و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده‌اند. مجموعه داستان‌های یک روز مانده به عید پاک، طعم گس خرمالو و مثل همه عصرها نیز از دیگر آثار این نویسنده موفق ایرانی است. داستان کوتاه طعم گس خرمالو برنده جایزه بیست سال ادبیات داستانی در سال ۱۳۷۶ شده وترجمه فرانسوی این داستان نیز برنده جایزه کوریه انترناسیونال در سال ۲۰۰۹ شده است.

داستان یک روز مانده به عید پاک پیرزاد  هم به زبان فرانسوی ترجمه و منتشر شده است. این کتاب تشویق شده در هفتمین دوره کتاب سال۱۳۷۸ نیز بوده‌است.

زویا پیرزاد کتاب‌هایی نیز ترجمه کرده‌است، از جمله آلیس در سرزمین عجایب اثر لوئیس کارول و کتاب آوای جهیدن غوک که مجموعه‌ای است از هایکوهای شاعران آسیایی.

معرفی نویسنده
عکس زویا پیرزاد
زویا پیرزاد
ایرانی

زویا پیرزاد، نویسنده و داستان‌نویس معاصر ایرانی، در سال ۱۳۳۱ از مادری ارمنی و پدری روس‌تبار در شهر آبادان به دنیا آمد و دوران تحصیل را نیز در همان شهر گذراند. وی بعدها در پی مهاجرت به تهران، در این شهر ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب دو فرزند به نام‌های ساشا و شروین شد. پیرزاد فعالیت‌های ادبی خود را با ترجمه آغاز نمود که از جمله‌ی آثار او در این دوره می‌‌توان به ترجمه‌ی کتاب‌های «آلیس در سرزمین عجایب» اثر لوییس کارول و «آوای جهیدن غوک» (مجموعه‌ای از هایکوهای شاعران آسیایی) اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه