دانلود و خرید کتاب اطلس تاریخی جهان از آغاز تا امروز کالین مک ایودی ترجمه فریدون فاطمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اطلس تاریخی جهان از آغاز تا امروز اثر کالین مک ایودی

کتاب اطلس تاریخی جهان از آغاز تا امروز

انتشارات:نشر مرکز
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اطلس تاریخی جهان از آغاز تا امروز

کتاب اطلس تاریخی جهان از آغاز تا امروز نوشتهٔ کالین مک ایودی و ترجمهٔ فریدون فاطمی است و نشر مرکز آن را منتشر کرده است. نویسنده در این کتاب به گزارش رویدادها و بوده‌های تاریخی بسنده نمی‌کند و در بیشتر جاها رویدادها را معنی می‌کند و در عباراتی کوتاه و فشرده تفسیر و تعبیری از آن‌ها به دست می‌دهد که اغلب درست و پذیرفتنی هستند. از این کتاب به عنوان یک مرجع تاریخی و جغرافیایی می‌توان بهره برد؛ چراکه مجموعهٔ منتخبی است از نام‌ها، موضوعات و اطلاعات تاریخی و جغرافیایی.

درباره کتاب اطلس تاریخی جهان از آغاز تا امروز

 تاریخ، دانش گذشته‌هاست. جایگاه آن در مجموعه دانش‌های انسانی به این بستگی دارد که این گذشته، گذشتهٔ چیست. آنجا که سخن از گذشته انسان و جامعهٔ انسانی می‌رود، تاریخ بخشی است از دانش‌های اجتماعی، از کاربرد متداول واژهٔ تاریخ، بیشتر همین معنا اراده می‌شود. اما طبیعت نیز همچون انسان دارای گذشته است و تاریخ طبیعت بخشی از مجموعه دانش‌های گوناگونی که طبیعت را پژوهش می‌کنند. شناخت حال و گذشته لازم و ملزوم، کامل‌کننده و یاری‌رسانندهٔ یکدیگرند. دانستن گذشته به شناخت درست اکنون کمک می‌کند و دریافت درست وضع کنونی به تفسیر درست آنچه در گذشته رخ داده است.

یکی از کامل‌ترین، جامع‌ترین و شیرین‌ترین منابع تاریخی موجود کتاب اطلس تاریخی جهان از آغاز تا امروز است که با مطالعهٔ آن می‌توان به اطلاعات خوبی از تاریخ جهان، به‌ویژه تاریخ اروپا دست یافت. مهم‌ترین حُسن این کتاب این است که تنها به بررسی رویدادهای تاریخی نپرداخته و رویدادهای اقتصادی، فرهنگی و مذهبی موازی با ادوار تاریخی را نیز مدنظر داشته است.

فصل‌‌های این کتاب از این قرار هستند:

کتاب اول: دوران باستان

کتاب دوم: قرون وسطی

کتاب سوم: قرون جدید

کتاب چهارم: دوره معاصر

خواندن کتاب اطلس تاریخی جهان از آغاز تا امروز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند اطلاعاتی مفید و مختصر درخصوص تاریخ و جغرافیای جهان کسب کنند پیشنهاد می‌کنیم. زبان این کتاب ساده و روان است.


مُحَمَد رُستمَی
۱۴۰۲/۰۶/۱۹

من اینو در دوران کودکی‌خوندم ؛ نقشه ی دنیا در همه ی دوران ها رو داره . ولی فرمت پی دی اف و قیمتش خیلی مناسب نیست

Hezha Sharifi
۱۴۰۲/۱۲/۱۶

خوب است بد نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۵۴ صفحه

حجم

۳۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۵۴ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان