دانلود و خرید کتاب ازدواج دروغین کیمبرلی بل ترجمه محدثه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ازدواج دروغین اثر کیمبرلی بل

کتاب ازدواج دروغین

نویسنده:کیمبرلی بل
انتشارات:نشر قطره
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ازدواج دروغین

کتاب «ازدواج دروغین» نوشتۀ کیمبرلی بل و ترجمۀ محدثه احمدی است و نشر قطره آن را منتشر کرده است. ازدواج دروغین داستان سوگی است که به یک حقیقت تکان‌دهنده می‌شود.

درباره کتاب ازدواج دروغین

داستان در روز سالگرد ازدواج ویل و آیریس شروع می‌شود. زوج خوشبختی که بعد از ۷ سال هنوز همدیگر را دوست دارند. باوجوداینکه سال پیش تمام پس‌اندازشان را برای خرید خانه داده‌اند اما شوهر یک حلقۀ سه‌قسمتی الماس برای آیریس خریده است. سه‌قسمتی چون تصمیم دارند که بچه‌دار شوند. آن روز صبح ویل باید برای یک کنفرانس سه‌روزه به فلوریدا برود. آیریس هم مشاور یکی از مدارس غیرانتفاعی است و آن روز مثل همیشه به محل کارش می‌رود. خبر تلخی در مدرسه پخش می‌شود. هواپیمایی به مقصد سیاتل سقوط کرده است. ازآنجایی‌که مقصد ویل فلوریدا بوده آیریس نفس راحتی می‌کشد اما طولی نمی‌کشد که خبر می‌دهند همسرش در آن هواپیما بوده است. آیریس سوگوار است اما تلاش می‌کند تا بفهمد چرا شوهرش به او دروغ گفته است. از این به بعد است که حقایق یکی‌یکی آشکار می‌شوند.

ازدواج دروغین یک رمان هیجان‌انگیز و مرموز خانوادگی است. از آن رمان‌هایی است که خواننده به‌سختی می‌تواند کتاب را زمین بگذارد چرا که هر بخشی یک پایان شوکه‌کننده دارد. شخصیت‌پردازی رمان ازدواج دروغین دقیق و عالی است و باعث می‌شود خواننده باشخصیت‌های رمان هم‌ذات‌پنداری کند. نویسنده طوری خواننده را وارد فضای داستان می‌کند که نفسش در سینه حبس می‌شود.

شخصیت آیریس روای داستان است و به شیوۀ اول‌شخص روایت می‌شود. او با اینکه مشاور مدرسه است و همیشه با مشکلات نوجوان‌ها و والدینشان سروکار دارد و تلاش می‌کند راهکار بدهد چون عقیده دارد چه بزرگسالان چه بچه‌ها می‌توانند خود را اصلاح کنند، در زندگی شخصی خودش را فردی با خوش‌بینی‌های کودکانه می‌داند و شوهرش ویل را منطقی و محکم. حالا راوی با مجموعه‌ای از دروغ‌ها روبه‌رو شده است و باید با آن‌ها کنار بیاید. نویسنده در رمان ازدواج دروغین به مرز باریک میان خوبی و بدی، تصمیمات انسان‌ها در مواقع سختی و مشکلات و همین‌طور ذات انسان‌ها اشاره دارد.

خواندن کتاب ازدواج دروغین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران رمان‌های معمایی و هیجان‌انگیز پیشنهاد می کنیم.

درباره کیمبرلی بل

 کیمبرلی بل رمان‌نویس آمریکایی ۲۰ فوریه ۱۹۶۸ متولد شد. او در کالج اگنس اسکات تحصیل کرد و قبل از روی‌آوردن به نویسندگی به‌عنوان بازاریاب در سازمان مسکن برای بشر، وای دبلیو سی ای، بنیاد انی ای کیسی و مؤسسه یونایتد فعالیت می‌کرد. اولین رمانش «ازدواج دروغین» که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد رتبه اول لیست پرفروش‌های آی تونز یو کی را به دست آورد و در لیست پرفروش‌های یو اس ای تودی، وال‌استریت ژورنال و گلوب اند میل قرار گرفت. از جمله آثار دیگر او می‌توان به می‌توان به «سه روز گمشده»، «آخرین نفس»، «افراد مورداعتماد ما» و «زن عزیزم» اشاره کرد. کیمبرلی بل اکنون یکی از مشهورترین و پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز در ژانر معمایی به شمار می‌رود. آثار او به چندین زبان دنیا ترجمه شده است.

بخشی از کتاب ازدواج دروغین

««ناخن‌های لاک‌زده‌اش را می‌جود. مثل اکثر بچه‌های این مدرسه، والدین آوا همه‌چیز در اختیارش می‌گذارند. یک ماشین جدید، سفرهای درجه یک به جاهای عجیب و غریب و یک کارت اعتباری با موجودی بی‌نهایت. ولی غرق کردن دخترشان در این هدایا، با توجه کردن به او فرق دارد. دلم می‌خواست به آن‌ها بگویم الگوی بهتری برای دخترشان باشند. مادر آوا یک شخصیت مهم در آتلانتاست که هر بار شوهرش را با دختری نصف سن خودش می‌بیند، خودش را به آن راه می‌زند. اتفاقی که زیاد می‌افتد. در دانشگاه یاد گرفتم طبیعت و تربیت اثر یکسانی دارند. اما از شغلم یاد گرفتم که تربیت همیشه پیروز است. مخصوصاً وقتی تربیتی در کار نباشد. هرچه والدین بیشتر مشکل داشته باشند، بچه‌ها هم بیشتر آسیب می‌بینند. به همین سادگی. ولی من معتقدم همه، حتی بدترین والدین و ناسازگارترین بچه‌ها، قابل اصلاح هستند. آوا مشکل دارد و نمی‌تواند جلو خودش را بگیرد. والدینش او را این‌طور بار آورده‌اند.»

نظرات کاربران

n re
۱۴۰۳/۰۱/۳۱

داستان پرکشش ، غم انگیز و هیجان انگیزی بود خسته کننده نبود از ریتم نمیفتاد اون هیجان داستان رو دوس داشتم اما خب تا حد زیادی قابل حدس بود و غافلگیری خاصی نداشت سه ستاره به خاطر هیجان داستان دو ستاره کمتر به خاطر قابل پیش

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

حجم

۲۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
تومان