دانلود و خرید کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می شود اعظم مهدوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می شود

کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می شود نوشتهٔ اعظم مهدوی است. انتشارات علمی و فرهنگی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است. این اثر از مجموعهٔ «داستان‌های بچه‌های آبی» از این انتشارات است.

درباره کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می شود

کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می شود که با تصویرسازی‌های «ریحانه شیران» منتشر شده، دربردارندهٔ داستانی برای کودکان است. اعظم مهدوی این داستان کودک را نگاشته است. این اثر چهارمین کتاب از مجموعهٔ «قصه‌های کشتی فیروزه‌ای» است. اقیانوس‌های بزرگ و آرام در دلش خود قصه‌ها و رازهای زیادی دارند. یکی از این قصه‌ها، قصهٔ کشتی فیروزه‌ای است؛ یک کشتی بزرگ که از سال‌های پیش در اعماق اقیانوس پهلو گرفته و همان‌جا آرام و بی‌صدا جا خوش کرده است. هشت‌پای خانم و هشت‌پای آقا به‌همراه تعداد زیادی از بچه‌هایشان در این کشتی زندگی می‌کنند. می‌خواهید داستان این کشتی را بدانید؟ این کتاب را بخوانید.

خواندن کتاب پیتیکو، مهمان چنگی می شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» و همهٔ کودکانی که به خواندن داستان علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اعظم مهدوی

اعظم مهدوی در سال ۱۳۶۰ به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ گرافیک است. «غول دوست‌داشتنی مامان» اولین کتاب او برای نوجوانان بوده است که در سال ۱۳۹۱ منتشر شد و پس از آن کتاب‌های دیگری به چاپ رساند که «پشتِ پشتِ گردنم لانه کرده‌ای»، «گلچه وقتی باد در چارقدش می‌پیچید»، «مامان ببر نبود و شاید پیازچه»، «پیتیکو، مهمان چنگی می‌شود» از آن جمله‌اند. تصویرگری و ترجمهٔ کتاب برای کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های دیگر اعظم مهدوی بوده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۵۰۰
تومان