دانلود و خرید کتاب خانه بهترین جای اقیانوس است اعظم مهدوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه بهترین جای اقیانوس است اثر اعظم مهدوی

کتاب خانه بهترین جای اقیانوس است

معرفی کتاب خانه بهترین جای اقیانوس است

کتاب خانه بهترین جای اقیانوس است نوشتهٔ اعظم مهدوی است. انتشارات علمی و فرهنگی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و از مجموعهٔ «کتاب‌های پرندهٔ آبی» است.

درباره کتاب خانه بهترین جای اقیانوس است

کتاب خانه بهترین جای اقیانوس است که با تصویرسازی‌های «ریحان شیران» منتشر شده، دربردارندهٔ داستانی برای کودکان است. این اثر مصور از مجموعهٔ «داستان‌های بچه‌های آبی» و ششمین جلد از مجموعهٔ «قصه‌های کشتی فیروزه‌ای» است. داستان این کتاب در اقیانوس می‌گذرد. کشتی فیروزه‌ای شخصیت اصلی این داستان است. این کشتی بزرگ سال‌ها در اعماق اقیانوس مانده است. هشت‌دای خانم و هشت‌پای آقا در کشتی فیروزه‌ای زندگی می‌کنند. این کشتی ساکنان و قصه‌های بسیاری دارد. اعظم مهدوی در این اثر یکی از قصه‌های کشتی فیروزه‌ای را بیان کرده است.

خواندن کتاب خانه بهترین جای اقیانوس است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اعظم مهدوی

اعظم مهدوی در سال ۱۳۶۰ به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ گرافیک است. «غول دوست‌داشتنی مامان» اولین کتاب او برای نوجوانان بوده است که در سال ۱۳۹۱ منتشر شد و پس از آن کتاب‌های دیگری به چاپ رساند که «پشتِ پشتِ گردنم لانه کرده‌ای»، «گلچه وقتی باد در چارقدش می‌پیچید»، «مامان ببر نبود و شاید پیازچه»، «شاید روبان چاقو، شاید» و «خانه بهترین جای اقیانوس است» از آن جمله‌اند. تصویرگری و ترجمهٔ کتاب برای کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های دیگر اعظم مهدوی بوده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان