دانلود کتاب صوتی آقای پیتون پاپیونی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آقای پیتون پاپیونی اثر اعظم مهدوی

دانلود و خرید کتاب صوتی آقای پیتون پاپیونی

معرفی کتاب صوتی آقای پیتون پاپیونی

آقای پیتون پاپیونی نام اثری از اعظم مهدوی است.

رعنا آذرمنش کار تصویرگری این کتاب را بر عهده داشته است و ناشر آن انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) است. 

درباره‌ی کتاب «آقای پیتون پاپیونی»

 سلامت محیط زیست، سلامت انسان‌ها را تامین می‌کند و هر تغییری در وضعیت محیط زیست، زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد. حال برای اینکه به کودکان بیاموزیم نسبت به محیط زیست بی‌تفاوت نباشند و برای بهبود شرایطش تلاش کنند، باید با کمک قصه و داستان، توجه کودکان را به موضوع جلب کنیم. 

قصه‌ی آقای پیتون پاپیونی در سیرک اتفاق می‌افتد. جایی که حیوانات شرایط جالبی برای زندگی ندارند و از محیط اصلی زندگی و زادگاهشان دور شدند. شاید لازم باشد کودکان از همین سن بدانند که در سیرک‌ها چه اتفاقاتی برای حیوانات رخ می‌دهد و چطور می‌توانند از رخ دادن چنین فاجعه‌هایی جلوگیری کنند.

کتاب «آقای پیتون پاپیونی» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب آقای پیتون پاپیونی برای کودکانی که به مدرسه می‌روند و افرادی که دغدغه‌ی حفظ و سلامت محیط زیست را دارند، دلچسب و خواندنی است.

درباره‌ی اعظم مهدوی

اعظم مهدوی نویسنده‌ی آقای پیتون پاپیونی در سال ۱۳۶۰ در تبریز متولد شد. در سال‌هایی که دانشجوی رشته‌ی گرافیک بود در جلسات داستان‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کرد و از همان زمان آثارش در مجلاتی مثل سروش کودکان و عروسک سخنگو چاپ شد. بعدها او با سیدنوید سید علی‌اکبر ازدواج کرد. آثار او در جشنواره‌های مختلف به عنوان نامزد و اثر برگزیده معرفی شده و جایزه گرفته‌اند. 

جملاتی از کتاب «آقای پیتون پاپیونی»

آقای پیتون ساکت و آرام خزید گوشه‌ی قفسش و گوله شد توی خودش. کلاه و پاپیونش را درآورد و انداخت روی کاه‌ها. هنوز چشم‌هایش گرم نشده بود که خانم میمون از بالای قفسش آویزان شد و داد زد: «شنیدم همه‌ی موش‌ها رو گرفتی امروز، آره؟» گفت: «آره، امروز هیچ موشی نتونست از دستم فرار کنه. همه‌شون رو شکار کردم…»

بچه فیل که توی قفس بزرگی خوابیده بود، با گوش‌هایش مگس‌های دور سرش را پراند و گفت: «خ خ خ خوش به حالت... حالا کمتر کتکت میزنه بادوم...»

نظرات کاربران

Z.S
۱۴۰۱/۱۰/۱۶

حیف پول و وقت و اینترنت که صرف این کارای چیپ و بی سر و ته بشه که هیچ جذابیتی برای بچه ها نداره

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان