دانلود و خرید کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی استفان سورگر ترجمه مهران رضوانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی اثر استفان سورگر

کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی

معرفی کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی

کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی؛ مدل‌ها و معیار‌های راهبردی نوشتهٔ استفان سورگر و ترجمهٔ مهران رضوانی و علی بای است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی

کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی «مدل‌ها و معیارهای راهبردی» مختلفی را به بازاریاب‌ها معرفی می‌کند تا بتوانند اقدامات بازاریابی خود را کمیّت بخشیده، پایش کرده و در نهایت نتایج آن‌ها را پیش‌بینی کنند. در دنیایی که کارشناسان بازاریابی، مسئول اصلی نتایج ودستاوردهای شرکت‌ها هستند، تواناییِ کمیت‌بخشی و نشان‌دادن ارتباط اقدامات با اهداف سازمانی یک مزیت رقابتی است. تجزیه‌وتحلیل بازاریابی شامل معیارها و مدل‌هایی است که بینشی عملگرایانه در اختیار بازاریاب‌ها می‌گذارد.

کتاب حاضر راهکاری جامع، ساختارمند و عملی برای تجزیه‌و‌تحلیل گستره‌های متنوع بازاریابی به دانشجویان و کارشناسان ارائه می‌دهد. در اینجا «مدل‌ها» ابزارهای تصمیم‌گیری (مانند برنامه‌های صفحه‌گسترده) هستند که به اتخاذ تصمیم کمک می‌کنند و «معیارها» نیز به‌مثابه شاخص‌های کلیدی عملکرد، ما را از وضعیت عملیات تجاری شرکت در محورهای گوناگون آگاه می‌سازند.

معیارهای عملیات تجاری از قلمروهای مربوط به سودآوری تا مشارکت در رسانه‌های اجتماعی را در بر می‌گیرند. این کتاب بر کاربردِ عملیِ روش تجزیه‌و‌تحلیل بازاریابی در مسائل و مشکلات معمول تمرکز می‌کند.

استفان سورگر با بهره‌مندی از جذابیت‌های بصری بر کارایی و اثربخشی کتاب افزوده است تا تأثیر لازم را بر ذهن و روح مخاطبش بگذارد. استفادۀ هوشمندانه از جداول، نمودارها و تصاویر متعدد که بالغ بر چند صد مورد می‌شود، ضمن گیراتر و جذاب‌تر کردن کتاب، الگوهای تکرارپذیر و تعمیم‌پذیر اجرایی مهمی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و به او قدم‌به‌قدم کمک می‌کند تا برای بهبود کسب‌وکارش میوه‌ای از این درخت پرثمر بچیند.

فهرست مطالب کتاب از این قرار است:

فصل ۱: معرفی

فصل ۲: شناخت بازار

فصل ۳: بخش‌بندی بازار

فصل ۴: تجزیه و تحلیل رقابتی

فصل ۵: راهبرد بازار

فصل ۶: عملیات کسب‌وکار

فصل ۷: تجزیه‌وتحلیل کالاو خدمت

فصل ۸: تجزیه‌وتحلیل قیمت

فصل ۹: تجزیه‌وتحلیل توزیع

فصل ۱۰: تجزیه‌وتحلیل ترویج

فصل ۱۱: تجزیه‌وتحلیل فروش

فصل ۱۲: تجزیه‌وتحلیل بازاریابی در عمل

خواندن کتاب تجزیه و تحلیل بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای متخصصان فعال در حوزه‌هایی که تجزیه‌و‌تحلیل بازاریابی می‌تواند موجب مزیت رقابتی شود، منبع بسیار مفیدی خواهد بود. همچنین دانشجویان رشته‌های مدیریت بازرگانی و بازاریابی می‌توانند از این کتاب در دوره‌های تخصصی «تجزیه‌و‌تحلیل بازاریابی» استفاده کنند. به‌طور کلی کسانی که علاقه‌مند هستند اقدامات و فعالیت‌های بازاریابی کسب‌وکار و سازمان‌شان را اندازه‌گیری، تجزیه‌وتحلیل و ارزیابی کنند، این کتاب راهنمایی راهگشا برای آن‌ها خواهد بود.

درباره استفان سورگر

استفان سورگر، نویسنده، مشاور، سخنران و مدرس نام آشنای آمریکایی در حوزۀ کسـب‌وکار و به‌ویژه بازاریابی است. نتیجۀ سـال‌ها تجربۀ عملی سـورگر در زمینۀ بازاریابی، او را به فردی آگاه، مجرب و عمل‌گرا تبدیل کرده است که می‌توانید نمود آن را به خوبی در سـخنرانی‌ها، مشاوره‌ها و آثار وی مشاهده کنید. از او تاکنون سه اثر مهم و کاربردی بــا نام‌های «تجزیه‌وتحلیـل بازاریابی»، «برنامه‌ریزی بازاریابی» و «تجزیه‌وتحلیل قیمت» منتشـر شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

قیمت:
۳۴۰,۰۰۰
تومان