دانلود و خرید کتاب از خلاقیت تا نوآوری اسکات بلسکی ترجمه مهتاب واشقانی فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از خلاقیت تا نوآوری اثر اسکات بلسکی

کتاب از خلاقیت تا نوآوری

معرفی کتاب از خلاقیت تا نوآوری

کتاب «از خلاقیت تا نوآوری» نوشتۀ اسکات بلسکی و ترجمۀ مهتاب واشقانی فراهانی است و انتشارات آرمان رشد آن را منتشر کرده است. این کتاب روش‌هایی را برای تحقق پیداکردن ایده‌ها ارائه می‌دهد.

درباره کتاب از خلاقیت تا نوآوری

دنیای امروز سرشار از مشکلات و فرصت‌هایی است که به ابداعاتی نو نیازمند است، ابداعاتی که در گذشته وجود نداشته‌اند. بی‌ارزشی یا کارآمدی ایده‌ها برای رقابتی‌شدن در بازار جهانی کافی نیست؛ بلکه باید ایده‌هایی مطرح شود که به مشکلات و فرصت‌هایی که وجود دارد بپردازد؛ بنابراین افرادی که ایده‌هایی در سر دارند نباید تسلیم غیرممکن‌ها شوند؛ بلکه باید واقعاً ایده‌هایشان را محقق کنند.

با نگاه به زندگی تجار، کارآفرینان و تولیدکنندگان و اینکه آن‌ها چگونه ایده‌های خود را محقق می‌سازند، این حقیقت مشخص می‌شود که داشتن ایده کوچک‌ترین بخش از فرایند است. کتاب از خلاقیت تا نوآوری نشان می‌دهد که فرایند خلاقانه چگونه گسترش پیدا می‌کند و به واقعیت تبدیل می‌شود و دیدگاهی عملی را ارائه می‌دهد که نتیجۀ تلاش ۶ ساله دربارۀ رفتارها و مهارت‌های کسانی است که بارها ایده‌های خود را محقق کرده‌اند.

ظرفیت تحقق‌پیداکردن ایده‌ها ترکیبی از نیروی نظم، مجموعه و مدیریت است که هرکدام از این نیروها در کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود که چطور باید آن‌ها را در فعالیت‌های خلاقانه به کاربرد. فصل اول کتاب از خلاقیت تا نوآوری سازماندهی و اجرا است و به بررسی روش کار می‌پردازد. روش کار ترکیبی از بهترین فعالیت‌های مربوط به بهره‌وری است که مدیران خلاق به اشتراک گذاشته‌اند. فصل دوم کتاب، فشارهای مجموعه دربارۀ تقسیم‌بندی فشارهای اجتماعی‌ای است که ایده‌ها را به موفقیت می‌رساند. فصل سوم و آخرین فصل کتاب هم مربوط به قابلیت مدیریت است هدف کتاب از خلاقیت تا نوآوری ارائۀ بینش‌ها و روش‌هایی در جهت قابلیت پشت سر گذاشتن غیرممکن‌ها و تحقق ایده‌هاست.

 خواندن کتاب از خلاقیت تا نوآوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از خلاقیت تا نوآوری

«تصور تحقق ایده‌ها حسی عجیب دارد که به‌نوعی معضل خاص به شمار می‌آید. نیروهایی که کمک می‌کند ما خلاق باشیم و ایده‌های خود را به اجرا بگذاریم غالباً با منبع ایده‌ها یعنی خلاقیتمان هماهنگ نیست. برای اینکه ببینیم چطور زندگی با خلاقیت مدیریت می‌شود بهترین راه توجه به زندگی چاد و ریسا است؛ دو نفر که وقتی ملاقاتشان کردم درگیر نوعی بیماری بودند که هر فرد خلاقی را گرفتار می‌کرد. مدیر تولید مشهور یک استودیوی فیلم معروف وقتی دربارهٔ چاد صحبت می‌کرد که یکی از بهترین فیلمنامه‌نویسان آن زمان به شمار می‌آمد ناامید بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان