دانلود و خرید کتاب مستند رادیویی به زبان آدمیزاد (جلد دوم) ترجمه مهدی آذری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مستند رادیویی به زبان آدمیزاد (جلد دوم) اثر مهدی آذری

کتاب مستند رادیویی به زبان آدمیزاد (جلد دوم)

معرفی کتاب مستند رادیویی به زبان آدمیزاد (جلد دوم)

کتاب الکترونیکی «مستند رادیویی به زبان آدمیزاد (جلد دوم)» اثری است به نگارش، تحقیق و ترجمهٔ مهدی آذری و زهرا صفاییان که با ویرایش فاطمه رحیمی در انتشارات سروش به چاپ رسیده است. این کتاب راهنمای عملیاتی گزارش و مصاحبه برای مستند رادیویی از صفر تا صد است.

درباره کتاب مستند رادیویی به زبان آدمیزاد (جلد دوم)

کتاب مستند رادیویی به زبان آدمیزاد براساس آخرین نظریه‌های علمی و بهره‌مندی از تجربه‌های مستندسازان رادیویی ضمن تعریف ویژگی‌های یک مستند رادیویی و دلایل تمایز ساختار آن با سایر برنامه‌ها، به جزئیات و ریزه‌کاری‌های لازم در ساخت آن می‌پردازد. همچنین با مطالعهٔ این کتاب با شیوهٔ استفاده از متن، موسیقی، افکت، صداهای طبیعی، مصاحبه و... در مستندهای رادیویی آشنا می‌شوید.

کتاب مستند رادیویی به زبان آدمیزاد (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران ساخت مستند و برنامه‌‌های رادیویی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مستند رادیویی به زبان آدمیزاد (جلد دوم)

«اولین مستند رادیویی ثبت شده را باید مربوط به سال ۱۹۳۷ و موضوع سقوط بالن هیندنبرگ و پس از آن مجموعه شش ماهه CBS در سال ۱۹۳۹ با عنوان همه آمریکایی ها همه تازه واردها … با موضوع زندگی جوامع کوچ نشین به آمریکا دانست. البته فراموش نکنیم که این اولین مستندهای رادیویی را اگر امروز بررسی کنیم شاید هرگز در ساختار مستند نگنجانیم اما این دلیل نمیشود که حرکت تاریخی شان را فراموش کنیم … چند سال پس از جنگ جهانی شبکه ها یکی یکی به موضوع مستند رادیویی علاقه مند شدند در حالی که تا همان موقع برنامه سازی رادیو در دیگر ساختارها حدود نیم قرن سابقه داشت. در دهه ۷۰ میلادی و با به وجود آمدن رادیوی عمومی ملی در آمریکا در سال ۱۹۷۱ دوباره مستندهای رادیویی به شیوه ای غیر تجاری و آموزشی تغییر ماهیت دادند و در مدت کوتاهی برنامه هایی چون همه آنچه مطالعه شده شیوه های خلاق برنامه سازی مستند در قلمروی رادیو را توسعه بخشیدند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان